تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
کد خبر : 64482

ایرباد بی سیم Soundform Immerse بلکین با حذف نویز و شارژدهی ۳۶ ساعته رونمایی شد

ایرباد بی سیم Soundform Immerse بلکین با حذف نویز و شارژدهی ۳۶ ساعته رونمایی شد

ایرباد بی سیم Soundform Immerse بلکین با حذف نویز و شارژدهی ۳۶ ساعته رونمایی شد ایرباد بی سیم Soundform Immerse بلکین با حذف نویز و شارژدهی ۳۶ ساعته رونمایی شد. فناوری حذف نویز فعال هیبریدی..

ایرباد بی سیم Soundform Immerse بلکین با حذف نویز و شارژدهی ۳۶ ساعته رونمایی شد

ایرباد بی سیم Soundform Immerse بلکین با حذف نویز و شارژدهی ۳۶ ساعته رونمایی شد. فناوری حذف نویز فعال هیبریدی نویز محیط اطراف را حذف می‌کند.

در نمایشگاه CES 2022 ایرباد بی سیم Soundform Immerse بلکین به مجموعه هدفون‌های بی‌سیم این برند اضافه شد. این هدفون دارای فناوری حذف نویز فعال هیبریدی است که صدا را بدون نویز پس زمینه ارائه می‌دهد.

اگر تاکنون در مورد فناوری حذف نویز فعال هیبریدی چیزی نشنیده‌اید و اطلاعاتی راجع به آن ندارید، سایت SoundGuys آن را اینگونه توصیف کرده که در این فناوری دو میکروفون در داخل و خارج هر هدفون قرار دارند و می‌توانند صدایی که در محیط اطراف شما وجود دارد را شناسایی و آن را حذف کنند. در سایر فرم های ANC میکروفون فقط در داخل یا خارج هر هدفون قرار دارد که این نمی‌تواند نویز را همیشه به خوبی فیلتر کند.

ایرباد بی سیم Sounform Immerse بلکین

ایرباد بی‌سیم Immerse عمر باتری بسیار طولانی دارد و هر هدفون با یک بار شارژ کامل ۸ ساعت دوام می‌آورد اما اگر هنگام استفاده هر از گاهی آن را داخل کیس شارژ قرار دهید، شارژ آن تا ۳۶ ساعت نیز ادامه پیدا می‌کند. این هدفون همچنین از aptX HD (یک کدک بلوتوث که صدا را با وضوح بالا منتقل می‌کند) به همراه فناوری Multipoint پشتیبانی می‌کند که به شما امکان می‌دهد هدفون‌ها را همزمان با دو دستگاه مختلف جفت کنید. علاوه بر این، این ایرباد با درایورهای ۱۲ میلی متری عرضه می‌شود و با اپلیکیشن Apple Find My سازگار است تا در صورت گم کردنشان موقعیت مکانی آن‌ها را ردیابی کنید.

آخرین باری که بلکین محصولش را به کالکشن True Wireless خود اضافه کرد ژوئن سال گذشته بود، هنگامی که ایرباد Move بودجه محور خود را عرضه کرد. بلکین همچنین اولین هدفون Soundform Freedom سازگار با Find My خود را در ژانویه سال گذشته عرضه کرد. حالا قرار است که هدفون‌های ‌Soundform Immerse را در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ عرضه شوند، اما هنوز اطلاعاتی درباره قیمت آن در دسترس نیست.

منبع :thevergeمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.