تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۷:۲۶
کد خبر : 59085

ایرباد بی سیم Amazfit PowerBuds Pro با قابلیت کنترل وضعیت سلامت بدن و ضربان قلب عرضه می‌شود

ایرباد بی سیم Amazfit PowerBuds Pro با قابلیت کنترل وضعیت سلامت بدن و ضربان قلب عرضه می‌شود

ایرباد بی سیم Amazfit PowerBuds Pro با قابلیت کنترل وضعیت سلامت بدن و ضربان قلب عرضه می‌شودایرباد بی سیم Amazfit PowerBuds Pro با تمام هدفون‌ها متفاوت است. این ایرباد به جز ارائه کیفیت صدای مناسب، مرا..

ایرباد بی سیم Amazfit PowerBuds Proایرباد بی سیم Amazfit PowerBuds Pro با قابلیت کنترل وضعیت سلامت بدن و ضربان قلب عرضه می‌شود

ایرباد بی سیم Amazfit PowerBuds Pro با تمام هدفون‌ها متفاوت است. این ایرباد به جز ارائه کیفیت صدای مناسب، مراقب سلامت شما هم هست.

کمپانی Amazfit که معمولاً نام آن را در کنار مچ‌بندهای سلامت، ساعت‌های هوشمند و دیگر گجت‌های هوشمند می‌شنویم، تا ساعاتی دیگر نخستین ایرباد بی سیم خودش را عرضه خواهد کرد. ایرباد بی سیم Amazfit PowerBuds Pro به شما کمک خواهد کرد روی سلامت بدن خودتان نظارت کرده و از آن محافظت کنید. ایمیزفیت همچنین می‌خواهد در کنار این ویژگی‌ها، از صدای دلپذیر ایربادش هم لذت ببرید.

ایرباد بی سیم Amazfit PowerBuds Pro چه در چنته دارد؟

گوشی‌های ایرباد Amazfit به شتاب‌سنج مجهز شده‌اند تا حالت بدن شما را ارزیابی کنند و به شما یادآوری کنند که زیاد نشسته‌اید و حالا وقت کمی ایستادن است. این گوشی‌ها همچنین می‌توانند بدون نیاز به بستن یک مچ‌بند یا ساعت هوشمند به دست، روی ضربان قلب شما هم نظارت کنند. علاوه بر این، وقتی در حال شنیدن یک موسیقی با این گوشی‌ها هستید، حجم صدا را کنترل کنند تا از کاهش شنوایی شما جلوگیری کند.

ایرباد بی سیم Amazfit PowerBuds Pro

در مجموع ۶ میکروفون برای کاهش نویز روی بدنه‌‌ی این دو گوشی تعبیه شده است. اعداد و ارقام منتشر شده نشان می‌دهد این ایرباد می‌تواند کاهش نویز چشمگیری در حدود ۴۰ دسی‌بل را ارائه کند. حذف نویز در ایرباد بی سیم Amazfit PowerBuds Pro به صورت هوشمند انجام می‌شود. این گوشی‌ها دارای حالت‌های مختلف استفاده برای کاهش نویز در محیط‌های داخلی، محیط‌های خارجی و هنگام ورزش‌های مختلف هستند. یک حالت شفاف هم موجود است که کاربر می‌تواند برای شنیدن واضح صدای محیط آن را فعال کند.

این گوشی‌ها از دیافراگم پلیمر کریستال مایع استفاده می‌کنند که معمولاً در هدفون‌های گران قیمت استفاده می‌شود. طراحی گنبدی و تراشه آکوستیک سفارشی هم نویدبخش کیفیت بالای صدا در این گوشی‌ها است.

گفته می‌شود کمپانی Amazfit در کنار این هدفون وایرلس از ساعت‌های هوشمند جدید خودش نیز پرده برداری خواهد کرد. قیمت حدودی این ایرباد هم ۱۵۰ دلار اعلام شده است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.