تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴
کد خبر : 68251

ایربادز ۳ پرو آنر یک هدفون بی‌نظیر با قابلیت سنجش دمای بدن است

ایربادز ۳ پرو آنر یک هدفون بی‌نظیر با قابلیت سنجش دمای بدن است

ایربادز ۳ پرو آنر یک هدفون بی‌نظیر با قابلیت سنجش دمای بدن استایربادز ۳ پرو آنر اولین هدفون بی سیم جهان و نسل جدید هدفون‌های Honor است که می‌تواند تب شما را هم اندازه بگیرد. در ادامه به مشخصات، رنگ بن..

ایربادز ۳ پرو آنر یک هدفون بی‌نظیر با قابلیت سنجش دمای بدن است

ایربادز ۳ پرو آنر اولین هدفون بی سیم جهان و نسل جدید هدفون‌های Honor است که می‌تواند تب شما را هم اندازه بگیرد. در ادامه به مشخصات، رنگ بندی، قیمت و جالب‌ترین ویژگی‌های ایربادز ۳ Pro نگاهی می‌اندازیم

بازار هدفون‌های بی‌سیم در این روزها بسیار داغ شده و به نظر می‌رسد که شرکت آنر هم توانسته جای خود را در این بازار بزرگ پیدا کند. هدفون‌ بیسیم ایربادز ۳ پرو آنر اخیرا در نمایشگاه MWC 2022 بارسلونا به نمایش درآمد و قرار است نقش یک دکتر همراه را ایفا کند.

معرفی ایربادز ۳ پرو آنر؛ نوآوری جدید چینی‌ها درهدفون‌های بیسیمهدفون بی‌سیم ایربادز 3 پرو آنر

این هدفون از قابلیت پخش صدای استریو پشتیبانی می‌کند و با دو بلندگو توییتر سرامیکی پیزوالکتریک، می‌تواند تا زیرترین صداهای مکالمات و موسیقی‌ها را به شما هدیه دهد. این توییترها از درایوهای دینامیکی با قطر ۱۱ میلی متر ساخته شده‌اند. همچنین کیفیت پخش صداهای باس ایربادز ۳ پرو آنر هم دست کمی از اصوات زیر آن ندارد.

علاوه بر موارد بالا، Earbuds جدید آنر به قابلیت حذف فعال تطبیقی نویز (Adaptive Active Noise Cancellation) هم مجهز شده. این قابلیت می‌تواند از بین بردن نویز هر محیط یا صدایی را با توجه به میزان آن هماهنگ کند و به اصطلاح برای تمامی اصوات، یک نسخه نمی‌پیچد. به طور کلی می‌توان گفت که چندین برنامه مختلف در این قابلیت گنجانده شده و هدفون با توجه به نویز هر صدایی، یکی از آن برنامه‌ها را استفاده می‌کند.

مهم‌ترین ویژگی Earbuds 3 Pro ؛ سنجش دمای بدن

هدفون بی‌سیم ایربادز 3 پرو آنر

اما چیزی که بدون شک ایربادز ۳ پرو آنر را به یک پیشرو تبدیل می‌کند، قابلیت سنجش دمای بدن آن است. به طور خلاصه می‌توان گفت که هدفون بی سیم جدید Honor، یک دماسنج دیجیتال است که در گوش شما قرار می‌گیرد و با دقت مثبت/منفی ۰.۳ سانتی گراد، دمای بدن شما را اعلام می‌کند. همچنین این هدفون می‌تواند شبیه یک دکتر همراه عمل کند و با بالا رفتن دمای بدن شما، هشدارهای صوتی را به صدا درمی آورد. بدون شک برای کاربردهای آن، هیچ انتهایی را نمی‌توان متصور شد. برای مثال این ایربادز در آینده شاید با برنامه‌های حفاظت از سلامتی ترکیب شود و سطح جدیدی از ایمنی را به وجود بیاورد.

میزان نگه‌داری شارژ، قیمت و رنگ‌ بندیایربادز ۳ پرو Honor

شما می‌توانید ایربادز ۳ پرو آنر را در قاب زیبای آن قرار دهید و پس از شارژ کامل، انتظار استفاده‌ی ۲۴ ساعتی را داشته باشید. همچنین شرکت سازنده اعلام کرده است که این هدفون بی سیم از قابلیت شارژ سریع (FC) برخوردار است. بنابراین طی این فرایند با ۵ دقیقه عملیات شارژ سریع، می‌توانید تا بیش از ۲ ساعت به صورت مداوم، از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید. این هدفون بیسیم زیبا در دو رنگ سیاه و سفید معرفی و قیمت آن ۱۹۹ یورو اعلام شده. همچنین آنر، بازار اروپا را مقصد اول Earbuds 3 Pro معرفی کرده است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.