تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴
کد خبر : 70516

ایران خودرو یک شاسی بلند جدید به روز، مدرن و متفاوت روانه بازار می‌کند

ایران خودرو یک شاسی بلند جدید به روز، مدرن و متفاوت روانه بازار می‌کند

ایران خودرو یک شاسی بلند جدید به روز، مدرن و متفاوت روانه بازار می‌کندایران خودرو یک محصول به روز، مدرن و متفاوت به بازار عرضه خواهد کرد. محصول جدید ایران خودرو یک کراس اوور کلاس B بوده و با نام پروژه..

ایران خودرو یک شاسی بلند جدید به روز، مدرن و متفاوت روانه بازار می‌کند

ایران خودرو یک محصول به روز، مدرن و متفاوت به بازار عرضه خواهد کرد. محصول جدید ایران خودرو یک کراس اوور کلاس B بوده و با نام پروژه TF21 در حال توسعه است.

گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد محصول جدید این شرکت دارای استایلی متمایز با سایر محصولات بوده و از طراحی مدرن و به‌روز بهره می‌برد. این کراس اوور با نام پروژه TF21 در حال توسعه است و از لحاظ ابعادی در کلاس B جای خواهد گرفت.

مشخصات محصول جدید ایران خودرو

محصول جدید این گروه خودروسازی از استانداردهای ۸۵ گانه مصوب بهره می‌برد و دارای استحکام و ایمنی بالایی خواهد بود. همچنین تمام مراحل طراحی این خودرو بر اساس طرح ارتقای کیفیت انجام شده تا محصولی مدرن و به‌روز به دست مشتریان برسد.

پروژه TF21 به گونه‌ای طراحی شده که می‌توان روی آن استانداردهایی چون سیستم پایداری الکترونیکی، راهنمایی راننده در تعویض دنده، سیستم ایمنی اخطار فشار باد تایر و استاندارد تصادف با عابر پیاده را اجرا کرد. ضمن این که روی این خودرو امکان اعمال تغییراتی برای کاهش مصرف سوخت نیز وجود خواهد داشت.

یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته این خودرو برخورداری از پیشرانه به‌روز و کم مصرف سری TU خواهد بود. این خودرو در ابتدا با گیربکس دستی و اتوماتیک به بازار عرضه خواهد شد، اما قرار است در گام بعدی برای آن پیشرانه سه استوانه IK3 در نظر گرفته شود.

گفتنی است ایران خودرو دو پروژه K125 و TF21 را با هدف تسریع در تولید و عرضه محصول جدید به شکل موازی دنبال می‌کند. در همین راستا نمونه مفهومی پروژه TF21 به تازگی توسط تیم معاونت تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو به مرحله آماده‌سازی رسید و مدیرعامل این گروه خودروسازی نیز آن را تایید کرد تا وارد فاز تولید و عرضه شود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.