تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
کد خبر : 63520

ایران خودرو تارا با رنگ‌های سفارشی عرضه می‌شود + لیست رنگ ها

ایران خودرو تارا با رنگ‌های سفارشی عرضه می‌شود + لیست رنگ ها

ایران خودرو تارا با رنگ‌های سفارشی عرضه می‌شود + لیست رنگ ها آپکو به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه ایران خودرو قصد دارد سدان ایران خودرو تارا را با رنگ‌های سفارشی و پوشش نانو سرامیک به با..

ایران خودرو تارا با رنگ‌های سفارشی عرضه می‌شود + لیست رنگ ها

آپکو به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه ایران خودرو قصد دارد سدان ایران خودرو تارا را با رنگ‌های سفارشی و پوشش نانو سرامیک به بازار عرضه کند.

شرکت آپکو به عنوان یکی از شرکت‌های زیر مجموعه گروه صنعتی ایران خودرو قصد دارد سدان تارا را با رنگ‌های سفارشی سرمه‌ای متالیک، قرمز ونیزی، قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای کادرو و نقره‌ای تیتانیوم تولید و به مشتریان عرضه کند.

عرضه ایران خودرو تارا در رنگ‌های سفارشی

ایران خودرو تارا سفارشی بعد از تولید برای محافظت و افزایش مقاومت رنگ توسط لایه‌ای از نانو سرامیک پوشیده خواهد شد. مشتریان برای بهره‌مندی از خدمت جدید شرکت آپکو این امکان را دارند تا با پرداخت مبلغی مازاد بر قیمت خودرو در زمان ثبت نام یا واریز وجه دعوتنامه از بین رنگ‌های سفارشی سرمه‌ای متالیک، قرمز ونیزی، قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای کادرو و نقره‌ای تیتانیوم، رنگ دلخواه مورد نظر خود را با پوشش نانو سرامیک سفارش دهند.

در واقع خاص بودن رنگ خودرو با پوشش نانو سرامیک آن در فاکتور ارائه شده به مشتریان ثبت و توسط آپکو ضمانت خواهد شد. لازم به ذکر است نانو سرامیک خودرو یک پوشش پلیمری محسوب می‌شود که دارای مقاومت شیشه بوده و از انعطاف‌پذیری بالا و ماندگاری طولانی مدت بهره می‌برد. ضمن اینکه در مقابل نور فرابنفش (UV)، خط و خش، مواد شیمایی و سایر عوامل مانند خاک، نمک، قیر، آلودگی صنعتی و دوده مقاومت بالایی را ایجاد خواهد کرد. علاوه بر این، سطح بدنه خودرو آب‌گریز شده و باعث شستشوی آسان و سریع خواهد شد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.