تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۳:۳۴
کد خبر : 64452

ایرانسل با امضای قراردادی به عنوان حامی ورزش هندبال ایران معرفی شد

ایرانسل با امضای قراردادی به عنوان حامی ورزش هندبال ایران معرفی شد

ایرانسل با امضای قراردادی به عنوان حامی ورزش هندبال ایران معرفی شد قرارداد رسمی بین ایرانسل و فدراسیون هندبال ایران به امضا رسید و این اپراتور کشورمان به عنوان حامی ورزش هندبال کشور معرفی ش..

ایرانسل با امضای قراردادی به عنوان حامی ورزش هندبال ایران معرفی شد

قرارداد رسمی بین ایرانسل و فدراسیون هندبال ایران به امضا رسید و این اپراتور کشورمان به عنوان حامی ورزش هندبال کشور معرفی شده است.

صبح روز گذشته، سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰، مراسمی در ساختمان مرکزی ایرانسل برگزار شد و دکتر علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال ایران و تعدادی از مدیران این فدراسیون به همراه دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل، دو عضو تیم ملی هندبال مردان و دو عضو تیم ملی هندبال زنان به عنوان نمایندگان تیم‌های ملی هندبال کشورمان و همچنین تعدادی از خبرنگاران رسانه‌های ورزشی در این جلسه حضور داشتند.

در این مراسم، اپراتور ایرانسل و فدراسیون هندبال ایران قرارداد همکاری امضا کردند تا به این ترتیب نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران رسما به عنوان حامی ورزش هندبال کشورمان معرفی شود. ایرانسل به موجب این قرارداد به عنوان حامی انحصاری تیم‌های ملی و رقابت‌های باشگاهی هندبال ایران در تمام سطوح و رده‌های سنی انتخاب شده است.

هندبال ایران

علاوه بر این در این مراسم، پیراهن جدید تیم ملی هندبال ایران رونمایی شد که لوگوی ایرانسل در جلوی این طرح جدید پیراهن و لوگوی تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل در پشت آن درج شده است. شماره هشت تیم ملی هندبال ایران نیز به نشانه یار هشتم به صورت افتخاری به مدیرعامل ایرانسل یعنی دکتر بیژن عباسی آرند هدیه داده شد.

هندبال ایران هندبال ایران

در این جلسه، آقای پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران گفت اکنون فصل جدیدی در ورزش هندبال کشورمان آغاز می‌شود و با همراهی و پشتیبانی مجموعه خوشنام ایرانسل، امیدواریم بتوانیم بیش از پیش بر مشکلات موجود در حمایت از ورزشکاران هندبالیست کشورمان غلبه کنیم. پاکدل اضافه کرد:

امروزه در عرصه جهانی، مدیریت ورزشی الگوهایی دارد که باعث پیشبرد اهداف آن می‌شود. یکی از این الگوها، حضور صنایع و شرکت‌های بزرگ در ورزش است که منجر به رشد ورزش دنیا می‌شود. قطعا ورزش ما هم به حضور و حمایت حامیانی از این جنس نیاز دارد تا پیروزی‌های ورزشی با توجه به جایگاه خاص ورزش در جامعه، موجب ایجاد شادی و نشاط در اجتماع شود.

نقش ایرانسل در آینده درخشان هندبال ایران

رئیس فدراسیون هندبال به خاطر موفقیت و پیشگامی در انجام برنامه‌های مسئولیت اجتماعی به ایرانسل تبریک گفت و افزود روز به روز رد پای حضور ایرانسل در ورزش پررنگ‌تر می‌شود و من به نمایندگی از خانواده هندبال و جامعه ورزش کشورمان، از ایرانسل و به ویژه دکتر عباسی آرند، هیات مدیره و مدیران ایرانسل تشکر می‌کنم. وی همچنین ابراز امیدواری کرد که ایرانسل در آینده درخشان هندبال، نقش و سهم پررنگی داشته باشد.

پاکدل خاطرنشان کرد که اکنون یکی از مشکلات و خلاهای هندبال با رفع دغدغه مالی برطرف شده و ایرانسل با توجه به حسن نظر و ردپایی که در ورزش کشور داشته در کنار ما قرار گرفته است. از امروز ایرانسل در کنار هندبال است و امیدوارم این حضور منجر به رشد هرچه بیشتر ورزش هندبال در کشورمان باشد.

هندبال ایران

دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل در ادامه این مراسم ایام فاطمیه و دومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت و در ادامه به تاریخچه شکل‌گیری و مهم‌ترین فعالیت‌ها و اقدامات ایرانسل اشاره کرد و ارائه خدمات به نسل جوان و جدید به عنوان مخاطب اصلی و توجه به ورزش به عنوان یکی از علاقه‌مندی‌های این جوانان را جزو افتخارات این مجموعه برشمرد. وی افزود ایرانسل متعهد است که در حد توان خود از ورزش کشور حمایت کند. مدیرعامل ایرانسل اضافه کرد:

تجربه بین‌المللی ایرانسل در همکاری با لالیگا (لیگ فوتبال اسپانیا) در زمینه آموزش و استعدادیابی و همچنین حمایت از کاروان ایران در المپیک و تیم‌های ورزشی پرطرفدار داخلی از جمله مهم‌ترین اقدامات ایرانسل به منظور حفظ ارتباط با نسل جوان و ورزشکاران بوده است. ثمره هر موفقیت ورزشی در سطح ملی، رضایت عموم مردم است و کسب عناوین در سطح ملی یکی از کم‌هزینه‌ترین ابزارها برای افزایش رضایت‌مندی و تزریق شادی و نشاط و همچنین کم کردن بخشی از دغدغه‌های مردم محسوب می‌شود.

عباسی آرند به موفقیت‌های اخیر در رشته هندبال از جمله عملکرد خوب بانوان هندبالیست کشورمان اشاره کرد و این موفقیت را نشان‌دهنده وجود جوانان مستعد و همچنین استقرار تیم مدیریتی کارآمد برای هدایت استعدادها دانست. وی همچنین آینده‌ای روشن را برای هندبال کشورمان نوید داد و ابراز امیدواری کرد که مجموعه فدراسیون هندبال ایران بتوانند انتظارات از این رشته ورزشی را به خوبی برآورده کنند و با تلاش و کار خوب موفق شوند علاوه بر کسب پیروزی در مسابقات، رضایت جوانان و مخاطبان ورزش را به دست بیاورند.

به گفته عباسی آرند، هر جا در مدیریت ورزشی تمرکز و توجه کردیم و برنامه‌ریزی درست و استمرار داشتیم، به جواب خوبی هم رسیدیم که این رمز موفقیت در ورزش است. در هندبال هم ظرفیت خوبی وجود دارد و جایگاه این ورزش و جایگاه تیم‌های ملی ما در منطقه و دنیا می‌تواند خیلی بالاتر از این‌ها باشد. مدیرعامل ایرانسل اضافه کرد از امروز در کنار شما هستیم و هر کمکی که از دستمان بربیاید انجام می‌دهیم تا ورزشکاران عزیز ما بتوانند با پشتیبانی بیشتر، موفقیت‌های بیشتری را در سطوح مختلف به دست بیاورند. امیدواریم در آینده نیز باز هم خبرهای خوبی بشنویم و روز به روز شاهد درخشش بیشتر شما باشیم.

هندبال ایران

تیم ملی هندبال مردان ایران به زودی به تورنمنت چهار جانبه اسپانیا با حضور تیم‌های ملی اسپانیا، لهستان و ژاپن اعزام می‌شود تا برای حضور در بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا در کشور عربستان سعودی آماده شود. این موضوع در کنار افتخارآفرینی تیم ملی هندبال بانوان ایران در مسابقات قهرمانی جهان با امضای قرارداد همکاری ایرانسل و فدراسیون هندبال ایران همزمان شده است.

ایرانسل به عنوان اولین ارائه دهنده خدمات ۵G و رکورددار سرعت اینترنت در کشور، در گذشته هم از تیم‌ها و رقابت‌های ورزشی مختلفی حمایت کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به کاروان اعزامی ایران به المپیک، تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های پرطرفدار فوتبال شامل استقلال، پرسپولیس و تراکتور، مسابقات بین‌المللی رالی خاورمیانه در شیراز، رقابت‌های جهانی کونگ فو توآ در شیراز، تیم ستارگان ساری در لیگ برتر کشتی آزاد، نخستین مسابقات موتور ریس ایران و موارد دیگر اشاره کرد. این حمایت‌ها نشان می‌دهد که ایرانسل می‌خواهد در راستای مسئولیت اجتماعی خود، حامی رشد و توسعه ورزش کشور نیز باشد.

علاوه بر این ایرانسل تفاهم‌نامه‌ای را با سازمان لیگ فوتبال اسپانیا موسوم به لالیگا امضا کرده بود که هدف آن دسترسی مشترکان ایرانسل به محتوای ویدیویی باکیفیت و اختصاصی لالیگا و بهبود کیفیت فوتبال در ایران به خصوص در بین نوجوانان بوده و به این منظور کمپ‌های استعدادیابی ایرانسل-لالیگا در سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸ با حضور مربیان برتر لالیگا و چهره‌های برتر فوتبال کشور برگزار شدند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.