تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۳:۴۱
کد خبر : 62678

ایرانسل از ایجاد فرصت‌های برابر برای افراد دارای معلولیت حمایت می‌کند

ایرانسل از ایجاد فرصت‌های برابر برای افراد دارای معلولیت حمایت می‌کند

ایرانسل از ایجاد فرصت‌های برابر برای افراد دارای معلولیت حمایت می‌کندایرانسل به منظور فراگیری و دسترسی‌پذیری خدمات دیجیتال برای تمام افراد جامعه، از برگزاری رویداد «فرد دارای معلولیت؛ فرصت‌های برابر» ..

ایرانسل از ایجاد فرصت‌های برابر برای افراد دارای معلولیت حمایت می‌کند

ایرانسل به منظور فراگیری و دسترسی‌پذیری خدمات دیجیتال برای تمام افراد جامعه، از برگزاری رویداد «فرد دارای معلولیت؛ فرصت‌های برابر» حمایت کرده است.

رویداد «فرد دارای معلولیت؛ فرصت‌های برابر» با حمایت ایرانسل برگزار شد. به دنبال اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری اجتماعی توسط ایرانسلی‌ها، موسسه نیکوکاری رعد این رویداد را در روز ۱۲ آذر ۱۴۰۰ و همزمان با روز جهانی افراد دارای معلولیت در محل این موسسه به صورت حضوری و آنلاین برگزار کرد.

رویداد «فرد دارای معلولیت؛ فرصت‌های برابر» از بخش‌های مختلفی تشکیل شده بود که از جمله آنها می‌توان به برنامه‌های فرهنگی و هنری، سخنرانی و پنل کارشناسی اشاره کرد. هدف اصلی از برگزاری این رویداد، آشنایی بیشتر با چهره‌های مشهور دارای معلولیت از جمله قهرمانان پارالمپیک، هنرمندان و ورزشکاران و همچنین درک بهتر از مناسب‌سازی فرهنگی بود و مدیران، کارشناسان و فعالان این حوزه در آن شرکت داشتند.

برگزار کنندگان این رویداد به دنبال آن بودند که توجه همگانی را به این موضوع جلب کنند که هر فرد به اندازه توانمندی‌اش می‌تواند و باید سهمی در ساختن جامعه‌اش داشته باشد. فرد دارای معلولیت به جای تعریف شدن با معلولیتش، باید با مجموعه‌ای از توانمندی‌ها، احساسات و رویاهای خود شناخته شود و در بستری بدون تبعیض و به صورت برابر با دیگران دیده شود.

حمایت ایرانسل از ناشنوایان

ایرانسل در روز نهم مهرماه ۱۳۹۹ و همزمان با روز جهانی ناشنوایان، به منظور تلاش برای پاسخگویی بهتر به اقشار توانیاب، مراسمی را با حضور دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل و تعدادی از اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران این شرکت و همچنین نمایندگان انجمن‌های مردم نهاد فعال در حوزه ناشنوایان و برخی از اصحاب رسانه برگزار کرد. در این مراسم، ایرانسل در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، برای اولین بار در کشور شرایطی را به وجود آورد تا مشترکان ناشنوا نیز بتوانند به وسیله ارتباط ویدیویی با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان، پشتیبانی‌های لازم را با زبان اشاره دریافت کنند. همچنین این اپراتور امسال و به مناسب روز و هفته جهانی ناشنوایان نیز بسته اینترنت هدیه‌ای را به مشترکان ناشنوای خود ارائه داد.

این اپراتور که به عنوان اولین ارائه دهنده خدمات ۵G در ایران و رکورددار سرعت اینترنت در کشورمان شناخته می‌شود، در چند سال گذشته فعالیت‌های وسیعی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود انجام داده که از جمله آنها می‌توان به احداث و بازسازی مدارس در مناطق آسیب دیده از سیل، درختکاری و کمک به کاهش رد پای کربن، اهدای بسته‌های اینترنت رایگان به اقشار مختلف در دوران پاندمی کرونا و حمایت از کسب و کارهای نوپا و شرکت‌های دانش بنیان اشاره کرد. شرکت ایرانسل همواره تلاش کرده که به مشترکان خود و عموم جامعه، از طریق سرمایه‌گذاری و مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR-CSI) خدمت‌رسانی کند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.