تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
کد خبر : 65303

ایا دندان های کج را می شود کامپوزیت کرد؟

ایا دندان های کج را می شود کامپوزیت کرد؟

کج بودن دندان‌ها یکی از ناهنجاری‌ بسیار مهم و حائز اهمیت در حوزه‌ی دهان و دندان می‌باشد که امروزه توانسته است بسیاری از افراد را درگیر خود کند. این مشکل که دارای روش‌های درمانی محدودی است، نیازمند تخصص و بررسی عمیق و دقیقی می‌باشد. می‌توان گفت که برای حل آن شما به کمک یه متخصص …

کج بودن دندان‌ها یکی از ناهنجاری‌ بسیار مهم و حائز اهمیت در حوزه‌ی دهان و دندان می‌باشد که امروزه توانسته است بسیاری از افراد را درگیر خود کند. این مشکل که دارای روش‌های درمانی محدودی است، نیازمند تخصص و بررسی عمیق و دقیقی می‌باشد. می‌توان گفت که برای حل آن شما به کمک یه متخصص ارتودنسی یا متخصص حرفه‌ای فعال در این زمینه نیاز دارید. یکی از سوالاتی که مدتی است برای عموم مردم بوجود آمده است این مورد می‌باشد که آیا دندان‌های کج با استفاده از روش درمانی کامپوزیت بهبود می‌یابند؟ برای اینکه بتوانیم به این سوال پاسخ دهیم بهتر است در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید.

چطور با کامپوزیت، دندانهای کج را درمان کنیم؟

ایا دندان های کج را می شود کامپوزیت کرد؟

مال اکلوژن یا دندان‌های کج در اصل اصطلاحی می‌باشد که دندانپزشکان و ارتودنتیست‌ها برای دندان‌هایی که تراز ندارند، استفاده می‌کنند. به عبارت دیگر که به این مورد اشاره کنیم، در اصل مال اکلوژن زمانی رخ می‌دهد که یک یا چند دندان کج، مانع از جمع شدن دندان‌های فوقانی و تحتانی در موقعیت عادی شوند. اگر دندان‌های شما کج باشند می‌توانند باعث بروز مشکلات زیادی شوند، مشکلاتی که زندگی شما را مختل خواهند کرد و از معمول‌ترین آن‌ها می‌توان به بروز مشکلاتی نظیر عدم اعتماد به نفس، مشکل در جویدن و خوردن، مشکل در انجام بهداشت دهان و دندان، ایجاد فشار اضافی بر روی دندان‌ها و در نهایت ایجاد شکستگی دندان اشاره داشت.

البته جای نگرانی وجود ندارد، چرا که روش‌های درمانی مختلفی برای رفع دندان‌های کج یا همان مال اکلوژن وجود دارد. روش‌هایی که با استفاده از آن‌ها شما به راحتی می‌توانید از داشتن دندان‌هایی در وضعیت سالم لذت ببرید و به زندگی سابق خود بازگردید.مانند ارتودنسی از پشت دندان. همانطور که می‌دانید برای حل این مشکل روش‌های درمانی مختلفی پیش روی شما قرار داد و لذا خیال شما در رابطه با این موضوع راحت باشد. البته همانطور که می‌دانید بهترین و البته مورد اعتماد‌ترین روش برای استفاده کامپوزیت می‌باشد.

روشی که سلامت آن توسط متخصصین ما در کلینیک فوق تخصصی و درمانی تست شده است و در اصل می‌توان گفت که یکی از امن‌ترین روش‌های درمانی می‌باشد. شما برای پیاده‌سازی روش درمانی مذکور تنها کافی است تا به کلینیک ما مراجعه کنید. برای رزرو وقت قبلی از متخصص ارتودنسی و دندانپزشک اطفال بهتر است با پشتیبانی ارتباط داشته باشید. همچنین اگر که با پشتیبانی ما ارتباط برقرار کنید تا بتوانید به دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه دندانپزشکی، ایمپلنت دندان جلو و کاشت دندان طبیعی بپردازید. پیاده‌سازی روش‌های درمانی نیازمند دقت زیادی است، موردی که باعث می‌شود هر متخصصی نتواند به انجام روش‌های درمانی پیشرفته نظیر کامپوزیت و کامپوزیت ونیر بپردازید، اما در تیم مجرب ما با وجود چندین فرد حرفه‌ای در این حوزه، موردی برای نگرانی وجود نخواهد داشت.

قیمت کامپوزیت دندان

هزینه کامپوزیت دندان در همه دندانپزشکی ها یکسان نیست و باتوجه به تعداد دندانهای که کامپوزیت شده و جنس کامپوزیت قیمت ها مشخص می شود. البته که هزینه کامپوزیت توسط فردی که در این زمینه تخصص دارد با بقیه دندانپزشکان متفاوت است.

کامپوزیت ونیر برای درمان دندانهای کج

استفاده از روش درمانی کامپوزیت ونیر برای درمان مشکلات زیادی رایج شده است و در اصل می‌توان آن را یکی از محبوب‌ترین روش‌های درمانی برای حل مشکلات مربوط به دندان دانست. در این بخش از مطلب با ما همراه باشید تا به ذکر برخی از مشکلاتی بپردازیم که با استفاده از این روش درمانی می‌شود، یکی از این مشکلات مال اکلوژن یا دندان‌های کج می‌باشد. قابل توجه است که از روکش‌های کامپوزیت دندان می‌توان برای درمان طیف گسترده‌ای از مشکلات دندانپزشکی زیبایی به همان روشی استفاده کرد که از روکش لمینت دندان استفاده می‌شود.

  • اولین مورد استفاده برای حل مشکلات دندان‌های کجمی‌باشد، مشکلی که بسیار حساس است و اگر شما نیز به این مورد مبتلا هستید با استفاده از این روش درمانی می‌توانید اقدام به حل آن کنید.
  • مورد دوم دندان‌های تغییر رنگ داده می‌باشند. بعضی از اوقات ممکن است که لکه‌های سفید یا نامطلوبی بر روی دندان‌های شما ایجاد شوند که نمی‌توان آن را با تمیز یا سفید کردن دندان درمان کرد. تنها راه حل شما در این شرایط استفاده از کامپوزیت وینر است.
  • دندان‌های آسیب دیده مورد سوم هستند که در اثر فرسایش دندان بوجود می‌آیند.
  • آخرین مورد و در اصل رایج‌ترین مشکل نیز فاصله بین دندان‌ها می‌باشد که شما با استفاده از وینر دندان می‌توانید به بستن این شکاف بپردازید.

ایا دندان های کج را می شود کامپوزیت کرد؟

ممنونیم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید، امیدواریم از خواندن موارد گفته شده لذت برده باشید و بتوانید اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با اینکه آیا می‌توان دندان‌های کج را کامپوزیت کرد بدست بیاورید. ما سعی داشتیم تا به صورت مختصر و مفید به ذکر مهمترین اطلاعاتی بپردازیم که شما باید در رابطه با کامپوزیت دندان‌ها کج بدانید. همانطور که اشاره شد، کامپوزیت کردن دندان‌ها کج شدنی است اما شما باید قبل از انجام این روش درمانی با آن آشنایی داشته باشید چرا که دارای پیچیدگی‌های بخصوصی است. از دیگر خدمات محبوب ما می‌توان به ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی قسطی و هزینه کشیدن دندان اشاره داشت.

به همین علت تیم مجرب ما آماده‌ی خدمت رسانی به شماست، با داشتن چندین سال تجربه و سابقه در حوزه‌ی دهان و دندان توانسته‌ایم به پیاده‌سازی و استفاده از جدیدترین روش‌های درمانی بپردازیم و مشکلی نیز در این رابطه نداشته باشیم. حال که توانسته‌اید پاسخ سوالات خود را دریافت کنید وقت آن رسیده است که سعی در درمان مشکلات خود داشته باشید و سلامت خود را به تیم مجرب ما بسپارید. جای نگرانی وجود ندارد چرا که متخصصین حرفه‌ای تیم ما نظیر متخصص ارتودنسی، دندانپزشک کودکان و متخصص اصلاح طرح لبخند توانسته‌اند با استفاده از جدیدترین روش‌های درمانی، کیفیتی در سطح جهانی را ارائه دهند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.