تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۵:۱۱
کد خبر : 65020

اگر از گوگل کروم استفاده می کنید، باید همین حالا این را نصب کنید

اگر از گوگل کروم استفاده می کنید، باید همین حالا این را نصب کنید

اگر از گوگل کروم استفاده می کنید، باید همین حالا این را نصب کنید اگر از مرورگر گوگل کروم – Google Chrome استفاده می‌کنید و از کندی سرعت آن و سیستم خود گلایه دارید، در این پست یک راه حل تضمی..

اگر از گوگل کروم استفاده می کنید، باید همین حالا این را نصب کنید

اگر از مرورگر گوگل کروم – Google Chrome استفاده می‌کنید و از کندی سرعت آن و سیستم خود گلایه دارید، در این پست یک راه حل تضمینی به شما معرفی می‌کنیم.

شما هم از مرورگر وب گوگل کروم استفاده می‌کنید؟ اگر شما هم مثل بسیاری از افراد از این مرورگر استفاده می‌کنید، احتمالاً متوجه هستید که کروم در سرعت یا مدیریت منابع سیستم بهترین نیست. بنابراین وقتی ده‌ها تب را در مرورگر کروم روی هم تلنبار می‌کنید، هر یک از آن‌ها در حال استفاده از منابع مهم سیستم شما هستند. این یعنی اگر برخی از تب‌ها مثل بوک مارک، همیشه در مرورگر شما باز هستند، به مرورگر اجازه می‌دهید که منابع آزاد سیستم شما را ببلعد و در نتیجه مرورگر و سیستم شما کند خواهد شد.

طی این سال‌ها روش‌های مختلفی برای مدیریت این موضوع معرفی شده که تقریباً هیچ یک پاسخگو نبوده است. حتی شاید با پاک کردن افزونه‌های اضافه و اسکن بدافزارها هم مشکل کندی مرورگر وب شما برطرف نشود.

با کُندی سرعت گوگل کروم خداحافظی کنید

خبر خوب اینکه ما راه حلی را پیدا کردیم که می‌تواند مشکل کندی مرورگر گوگل کروم را برطرف کند و آن نصب یک افزونه است. این افزونه Auto Tab Discard نام دارد و به شما اجازه می‌دهد تب‌هایی که کاری با آن‌ها ندارید را کنار بگذارید.

افزونه گوگل کروم

کنار گذاشتن یک تب مثل بستن آن نیست؛ زیرا شما می‌توانید مجدداً روی آن تب کنار گذاشته شده کلیک کنید و دوباره آن را فعال کنید. تب‌های کنار گذاشته شده حتی بعد از بستن و باز کردن مجدد پنجره مرورگر هم باز خواهند گشت.

این افزونه دارای گزینه‌هایی برای تب‌های پین شده، وقتی یک تب مشغول پخش فایل چندرسانه‌ای و وقتی یک تب حاوی یک فرم است نیز می‌شود. افزونه‌های زیادی با این هدف طراحی شده‌اند، ولی به جرأت می‌توان گفت که افزونه Auto Tab Discard بهترین آن‌ها است. این افزونه کم حجم است و به خوبی می‌توانید به آن اتکا کنید. نصب آن باعث تغییر در عملکرد مرورگر کروم شما خواهد شد و به خصوص اگر صاحب یک کامپیوتر قدیمی یا ضعیف هستید، توصیه می‌کنیم این افزونه را همین حالا روی مرورگر کروم نصب کنید.

منبع :zdnetمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.