تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۵۷
کد خبر : 61369

اکس نوین، راهکاری آنی برای تبدیل درآمد دیجیتال به تومان

اکس نوین، راهکاری آنی برای تبدیل درآمد دیجیتال به تومان

اکس نوین، راهکاری آنی برای تبدیل درآمد دیجیتال به تومانچگونه می‌توان درآمد ارز دیجیتال را به پول نقد تبدیل کرد؟ اکس نوین در کسری از ثانیه این کار را برای شما انجام می‌دهد.
اکس نوین چیست؟اگر به دنبال ص..

اکس نویناکس نوین، راهکاری آنی برای تبدیل درآمد دیجیتال به تومان

چگونه می‌توان درآمد ارز دیجیتال را به پول نقد تبدیل کرد؟ اکس نوین در کسری از ثانیه این کار را برای شما انجام می‌دهد.

اکس نوین چیست؟

اگر به دنبال صرافی داخلی مطمئنی می‌گردید که بتوانید از طریق آن خرید و فروش ارز دیجیتال را در کمال ایمنی و با سرعت مناسب انجام دهید، پیشنهاد می‌کنیم که یک بار خدمات اکس نوین را امتحان کنید. با استفاده از خدمات اکس نوین می‌توانید تجربه ای متفاوت در حوزه معاملات ارزهای دیجیتال برای خود رقم بزنید و مسیر پیشرفت را کمی سریع تر طی کنید. ما در تلاش هستیم که تراکنش‌های ارز دیجیتال را با کمترین کارمزد و در سریع ترین زمان ممکن برای شما مدیریت کنیم تا از دیگر تریدرها در نقاط مختلف جهان عقب نمانید.

مزایای استفاده از خدمات اکس نوین

یکی از جذاب ترین مزایای حضور در صرافی اکس نوین امکان تبدیل ارز دیجیتال به تومان به صورت آنی است؛ شما می‌توانید با ارئه شماره کارت، درخواست تبدیل همه یا بخشی از موجود حساب دیجیتال خود به تومان را برای کارشناسان ارسال کنید و در کسری از ثانیه پیامک واریزتان را بر روی گوشی ببینید.

اگر تجربه کافی برای حضور در بازار ارزهای دیجیتال را ندارید می‌توانید روی کمک ۲۴ ساعته مشاورین اکس نوین حساب باز کنید. آنها به همه سوالات شما پاسخ می‌دهند و مشکلات را در کمترین زمان ممکن برطرف می‌کنند.

علاوه بر این‌ها می‌توانید از طریق دعوت دیگر دوستانتان به صرافی اکس نوین پاداش دریافت کنید و بعد از آن نیز کارمزد کمتری برای تراکنش‌های خود بپردازید. در این صرافی بیش از ۴۰ رمز ارز معامله می‌شوند و کلیه فرایند خرید و فروش ارز دیجیتال در اکس نوین به صورت کاملا خودکار انجام می‌گیرد تا احتمال خطا به حداقل برسد.

اکس نوین

چرا تبدیل ارز دیجیتال به پول نقد؟

در فضای آنلاین دنیای امروز افراد زیادی هستند که به دلیل مزیت‌های مختلف ارزهای دیجیتال نسبت به پول‌های سنتی آنها را جایگزین دلار، یورو یا ارزهای دیگر کرده اند؛ اما این موضوع هنوز در کشور ما رواج پیدا نکرده است. به همین دلیل افراد ترجیح می‌دهند که بعد از خرید و فروش بیت اتریوم و دیگر ارزهای دیجیتال سود آن را به پول نقد تبدیل کنند تا بتوانند در دنیای واقعی آن را به کار ببرند و از این سود عایدی قابل لمسی داشته باشند.

چرا ارزهای دیجیتال دارای ارزش‌های متفاوت هستند؟

زمانی که برای اولین بار بحث ارزهای دیجیتال در دنیا مطرح شد قرار بود که این ارزها جایگزین پول‌های سنتی شوند؛ به همین دلیل لازم بود که هر ارز ارزشی داشته باشد که بتوان سهم آن در معاملات را مشخص کرد. در واقع این ارزها باید قابل خرید و فروش باشند و امکان پرداخت آنها به جای پول نقد در ازای دریافت یک خدمت یا کالا نیز وجود داشته باشد. چیزی که باعث می‌شود ارزش ارزهای دیجیتال با هم متفاوت باشد و بیت کوین با اختلاف زیادی از دیگران پیشی بگیرد، تفاوت عرضه و تقاضا و محبوبیت آنها بود.

روش‌های تبدیل ارز دیجیتال به تومان

برای دارندگان بیت کوین، اتریوم و دیگر ارزهای دیجیتال همواره این سوال وجود دارد که آیا می‌توان آن را در داخل ایران به پول نقد تبدیل کرد؟ باید بگوییم که با شکل گیری صرافی‌های داخلی این امر به راحتی میسر شده است و شما می‌توانید در زمانی کوتاه این فرایند را انجام دهید. روش‌های مختلفی برای این کار وجود دارد که در ادامه تعدادی از آنها را بیان می‌کنیم.

استفاده از خدمات اکس نوین

اگر انتخاب شما برای خرید و فروش ارز دیجیتال صرافی اکس نوین باشد، می‌توانید فرایند تبدیل بیت کوین به پول نقد در ایران را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید. در واقع شما می‌توانید هر شماره حساب دلخواهی را به اکس نوین اعلام کنید و به صورت آنی هر میزان از موجودی حسابتان را که دوست داشتید به صورت پول نقد تحویل بگیرید. این روش کاملا ایمن و سریع است و مبادله همه انواع ارز دیجیتال بر اساس قیمت جهانی انجام می‌شود.

مراجعه به صرافی‌های آنلاین

شما می‌توانید در هر صرافی آنلاین خارجی و داخلی تبدیل ارز دیجیتال به پول نقد را انجام دهید؛ اما مسئله اینجا است که در صورت معامله با صرافی‌های خارجی به دلیل شرایط تحریم دسترسی به پولتان بسیار سخت است. پس بهتر است این گزینه را فراموش کنید.

در مقابل می‌توانید به سراغ صرافی‌های داخلی معتبر بروید. توجه داشته باشید که نباید به هر صرافی اعتماد کنید؛ چرا که آنها می‌توانند خیلی راحت سرتان کلاه بگذارند و به دلیل اینکه در کشور ما قانون مشخصی برای ارزهای دیجیتال وجود ندارد دستتان تقریبا به جایی بند نیست. در صورتی که یک صرافی معتبر پیدا کنید معمولا حدود ۳ تا ۴ ساعت طول می‌کشد تا پول به حساب شما واریز شود و ممکن است برای تعیین حساب بانکی یا مقدار خرید و فروش اتریوم، بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری محدودیت‌هایی وجود داشته باشد.

فروش بیت کوین به افراد

بعضی افراد هستند که در قبال دریافت بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری به شما پول نقد می‌دهند؛ اگر شما این شخص را می‌شناسید و قبلا سابقه معامله با او را داشته اید به او اطمینان کنید. در غیر این صورت بهتر است به سراغ روش‌های دیگر بروید. افراد کلاه بردار از عدم اطلاع تازه کاران سوءاستفاده م یکنند و در قبال پرداخت پول ناچیزی کل دارایی دیجیتال آنها را به جیب می‌زنند. حتی ممکن است هیچ پولی به شما پرداخت نشود و نتوانید این اشخاص را پیگیری کنید؛ پس مراقب باشید که در دام کلاه برداران نیفتید.

اکس نوین

مراحل تبدیل بیت کوین به پول نقد در ایران

اولین کاری که باید بکنید این است که اطلاعات خود را در خصوص این معاملات بالا ببرید؛ درواقع شما باید قوانین کلی تبدیل ارز دیجیتال به تومان را بدانید و سپس برای انجام آن اقدام کنید. اگر فکر می‌کنید که اطلاعات کمی در این باره دارید می‌توانید از کارشناسان اکس نوین کمک بگیرید. بعد از آن مراحل زیر را دنبال کنید.

پیدا کردن صرافی مناسب

اگر اکنون در اکس نوین حساب کاربری دارید از این مرحله عبور کنید؛ چرا که همین الان در یکی از صرافی‌های معتبر داخلی حضور دارید. در غیر این صورت درباره صرافی‌های مختلف و شرایط آنها برای معامله تحقیق کنید و از اعتبار آنها مطمئن شوید تا بتوانید معامله ای درست و پرسود انجام دهید.

بررسی شرایط معامله

در این مرحله لازم است که به تیم پشتیبانی صرافی آنلاین پیام دهید و از آنها درباره شرایط خرید ارز دیجیتال و قیمت‌های پیشنهادی سوال کنید. همچنین سوالات جزئی درباره شرایط معامله، نحوه پرداخت پول، زمان پرداخت بعد از انتقال ارزها و سقف معامله بپرسید. نکته مهم اینکه شما باید مطمئن شوید که صرافی که انتخاب کرده اید خریدار ارزهای دیجیتال هم هست و صرفا خدمات فروش ارائه نمی‌دهد. اکس نوین یک خریدار دائمی است که ارزهای دیجیتال شما را با بهترین قیمت می‌خرد.

عضویت در سایت صرافی و احراز هویت

هیچ صرافی به شما اجازه نمی‌دهد که تبدیل بیت کوین به پول نقد در ایران را بدون داشتن حساب کاربری و احراز هویت انجام دهید. این مرحله نیز برای کاربران اکس نوین قبلا انجام شده است و نیازی به طی کردن آن نیست. در زمان ثبت نام در اکس نوین کمتر از ۲۴ ساعت منتظر احراز هویت می‌مانید و سپس می‌توانید به صورت بی نهایت به خرید تتر، اتریم، بیت کوین و بیش از ۴۰ ارز دیجیتال دیگر بپردازید.

ارسال درخواست فروش

بسته به اینکه در کدام صرافی ثبت نام کرده‌اید این مرحله متفاوت است؛ در اکس نوین می‌توانید از روش سفارش سریع یا محدود استفاده کنید. در سفارش سریع ما قیمت را به شما پیشنهاد می‌دهیم و شما بسته به تحلیلی که از بازار داشته اید آن را تایید یا رد می‌کنید. در روش سفارش محدود این شما هستید که پیشنهاد قیمت می‌دهید که البته ممکن است پذیرفته نشود. در هر دو روش سایر خریداران نیز می‌توانند پیشنهادهای شما را ببینند و برای خرید اقدام کنند.

ارسال ارز دیجیتال به آدرس خریدار

فرقی نمی‌کند که اکس نوین درخواست شما را بپذیرد یا یکی از کاربران متفرقه؛ برای انتقال ارز دیجیتال نیاز به کلید عمومی کیف پول دارید. بعد از دریافت این کلید می‌توانید ارز توافق شده را به حساب خریدار ارسال کنید و پول آن را نقدا بگیرید. در اکس نوین این فرایند بلافاصله بعد از پذیرش درخواست فروش به صورت کاملا خودکار انجام می‌شود و نیازی نیست که شما کاری انجام دهید.

تایید تراکنش و واریز وجه

اکس نوین به صورت آنی تراکنش را تایید و بلافاصله موجودی آن را به حساب شما واریز می‌کند. البته کارمزد فروش نیز متناسب با استاندارد جهانی از حساب شما کسر خواهد شد.

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.منبع گجت نیوز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.