تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱
کد خبر : 22875

اکران فیلم « قاچاقچی» با کارگردانی و بازی کلینت ایستوود

اکران فیلم « قاچاقچی» با کارگردانی و بازی کلینت ایستوود

کافه دانش: اکران فیلم « قاچاقچی THE MULE » در ژانر جنایی، اجتماعی و دلهره آور محصول سال ۲۰۱۸ با کارگردانی  و ایفای نقش اول کلینت ایستوود  چهارشنبه ۱۱تیر ساعت ۱۸ در فرهنگ سرای گلستان برگزار می شود. به گزارش روابط عمومی فرهنگ سرای گلستان، در این فیلم منظور از Mule (عنوان فیلم) ، قاطر …

کافه دانش: اکران فیلم « قاچاقچی THE MULE » در ژانر جنایی، اجتماعی و دلهره آور محصول سال ۲۰۱۸ با کارگردانی  و ایفای نقش اول کلینت ایستوود  چهارشنبه ۱۱تیر ساعت ۱۸ در فرهنگ سرای گلستان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فرهنگ سرای گلستان، در این فیلم منظور از Mule (عنوان فیلم) ، قاطر نیست بلکه یک موجود بسیار خطرناک و قدرتمند تر از یک چهارپا است . او یک حمل کننده و انتقال دهنده ی مواد مخدر است کسی که مواد مخدر را از مرزها عبور می دهد تا آنها را به بازار های بزرگ تر ببرد و به سود بیشتری دست یابد.

در فیلم «قاچاقچی» مجرم اصلی که در مرکز داستان حضور دارد. او یک باغبان هشتاد ساله اهل شهر پئوریا در ایالات ایلینویز بنام ارل استون است که نقش وی را کلینت ایستوود بازی می کند.

کلینت ایستوود ( کارگردان)، نیک شینک فیلم نامه نویس و کلینت ایستوود، بردلی کوپر، لورنز فیشبورن، مایکل پونا، دایان وست، اندی گارسیا، ایگنا سیر سریچیو، آلیسیون ایستوود، نایسا فارمیگا بازیگران این فیلم هستند.

فرهنگ سرای گلستان به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک است. شماره تلفن  ۷۷۸۲۶۴۷۵ داخلی ۲۱۹برای آگاهی بیشتر از این برنامه اعلام می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.