تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷
کد خبر : 52267

اکران فیلم‌های تل‌ماسه و مرد گریان ایستوود با تأخیر مواجه شد

اکران فیلم‌های تل‌ماسه و مرد گریان ایستوود با تأخیر مواجه شد

اکران فیلم‌های تل‌ماسه و مرد گریان ایستوود با تأخیر مواجه شد – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم به نقل از ورایتی، اکران سه فیلم مهم و مورد انتظار از کمپانی فیلم وارنر به تأخیر افت..

اکران فیلم‌های تل‌ماسه و مرد گریان ایستوود با تأخیر مواجه شد – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم به نقل از ورایتی، اکران سه فیلم مهم و مورد انتظار از کمپانی فیلم وارنر به تأخیر افتاد.

اولین فیلمی که اکران خود را با تأخیر شروع خواهد کرد فیلم DUNE/ تل ماسه خواهد بود که با سه هفته تأخیر اکران خود را در ۲۲ اکتبر آغاز خواهد کرد. اولین اکران این فیلم در جشنواره فیلم ونیز خواهد بود. برادران وانر بجای زمان اکران این فیلم، سینمایی «مقدسان فراوان نیوآرک» که در واقع پیش‌درآمدی بر سریال سوپرانوها است را در اکتبر اکران خواهد کرد؛ این فیلم نیز قرار بود در ۲۴ سپتامبر اکران شود. همزمان با اکران این فیلم، انیمیشن‌های «خانواده آدامز ۲» و «هتل ترنسیلوانیا ۴» نیز اکران خواهند شد.

سومین فیلم این کمپانی که با تأخیر در اکران مواجه خواهد شد فیلم «مرد گریان» (Cry Mancho) «کلینت ایستوود» است که خود نیز در آن بازی می‌کند. اکران این فیلم نیز از ۲۲ اکتبر به ۱۷ سپتامبر موکول شد. در این تاریخ اکران فیلم‌های «کلیفورد سگ بزرگ قرمز» (Clifford the Big Red Dog) از کمپانی پارامونت و «کاپ‌شاپ» (Copshop) نیز اکران می‌شوند و باید فیلم ایستوود با آنان رقابت کند.

سم نیل و کریستوفر والتز در یک فیلم ماجراجویی و فانتزی بازی می‌کنندسریع و خشن۹ به‌سمت رکورد باکس آفیس کرونا می‌تازدبازیگر نقش نخست وزیر انگلیس در «تاج» انتخاب شد

انتهای پیام/

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.