تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
کد خبر : 22686

اکبری در نشست خبری هفتمین نمایشگاه نوشت افزار و لوازم مهندسی: موسسات دانش‌ بنیان اقدام‌هایی را در جهت آموزشهای فکری و همچنین تکیه بر بستر ‌آی تی انجام می دهند

اکبری در نشست خبری هفتمین نمایشگاه نوشت افزار و لوازم مهندسی: موسسات دانش‌ بنیان اقدام‌هایی را در جهت آموزشهای فکری و همچنین تکیه بر بستر ‌آی تی انجام می دهند

مدیر عامل شرکت ایران پنکس و مجری نمایشگاه گفت: ما در دوران گذار هستیم و این امیدواری وجود دارد که با استقبال از مصرف‌ کنندگان بتوانیم همانند شرکت‌های اروپایی گام‌های جدیدی را در مسیر تولید محصولات آموزشی آنلاین و بر بستر آی تی و به سمت اجرایی ‌شدن پیش ببریم. به گزارش خبرنگار اقتصادی کافه …

مدیر عامل شرکت ایران پنکس و مجری نمایشگاه گفت: ما در دوران گذار هستیم و این امیدواری وجود دارد که با استقبال از مصرف‌ کنندگان بتوانیم همانند شرکت‌های اروپایی گام‌های جدیدی را در مسیر تولید محصولات آموزشی آنلاین و بر بستر آی تی و به سمت اجرایی ‌شدن پیش ببریم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی کافه دانش، نشست خبری هفتمین نمایشگاه نوشت افزار و لوازم مهندسی٬ پیش از ظهر امروز دوشنبه ۹ تیر ماه ۹۹ با حضور کامبیز معتمد وزیری معاون امور نمایشگاهی و عضو هیات مدیره شهرآفتاب٬ محمد اکبری مدیر عامل شرکت ایران پنکس و مجری هفتمین نمایشگاه٬ موسی فرزانیان رئیس اتحادیه صنف نوشت افزار٬ حمیدرضا غضنفری رئیس هیات مدیره مجمع وارد کنندگان نوشت افزار٬ دکتر حسین برخدا نائب رئیس انجمن تولیدکنندگان لوازم التحریر کشور٬ آرش امیری مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل مجموعه نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب و جمعی از اصحاب رسانه٬ در محل فرهنگستان هنر تهران برگزار شد.

مجید اکبری، مدیر عامل شرکت ایران پنکس و مجری هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوشت‌‌افزار و لوازم مهندسی

مجید اکبری، مدیر عامل شرکت ایران پنکس و مجری هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوشت‌‌افزار و لوازم مهندسی٬ در این نشست خبری گفت: هفتمین نمایشگاه نوشت‌افزار٬ طی روزهای ۱۴ تا ۱۷ مرداد ماه سالجاری٬ در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب برگزار می شود.

وی ادامه داد: اولین اقدام‌ها برای برگزاری هفتمین نمایشگاه نوشت افزار از آبان سال گذشته آغاز شد و در آن زمان استقبال مناسبی از برگزاری نمایشگاه صورت گرفت. تبلیغات و فراخوان‌های لازم به این منظور نیز وارد مراحل اجرایی شد و حتی مذاکراتی با شرکت‌های خارجی برای حضور در نمایشگاه صورت گرفت اما با شروع بیماری کرونا و تشدید آن در ماه‌های بعد برگزاری بسیاری از نمایشگاه‌ها لغو شد.

مدیر عامل شرکت ایران پنکس اظهار داشت: تمامی تلاش‌های ما در برگزاری هفتمین نمایشگاه نوشت افزار معطوف به حضور تولیدکنندگان در تمامی بخش‌ها و بازدید بازدیدکنندگان تخصصی است.

اکبری٬ پیرامون تغییر شیوه آموزش در مدارس و ضرورت تنوع ‌بخشی به محصولات کمک ‌آموزشی گفت: کرونا و شرایط پیش آمده در تمامی بخش‌های اقتصادی و فرهنگی کشور ضمن کاهش فروش در برخی از محصولات موجب تنوع دادن به عرضه برخی از محصولات شده است که محصولات کمک آموزشی متکی به آی تی از جمله آنها است که البته نیازمند تقویت زیرساخت‌های آی تی است.

وی ادامه داد:‌ موسسات دانش‌ بنیان از سالهای گذشته اقدام‌هایی را برای آموزشهای فکری و آموزشی بر بستر ‌آی تی انجام داده‌اند که با توجه به ضرورت‌های پیش‌آمده آموزشی در کشور فعالیت آنها افزایش خواهد یافت و محصولات تولیدی آنها نیز به تدریج از تنوع بیشتری برخوردار خواهد شد.

مجری هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوشت‌‌افزار و لوازم مهندسی٬ در پایان اظهارات خود تاکید داشت:‌ تمامی دنیا مسیر تازه‌ای را در تولید و تجارت در پیش گرفته است ما نیز در دوران گذار هستیم و این امیدواری وجود دارد که ما نیز با استقبال مصرف‌کنندگان بتوانیم همانند شرکت‌های اروپایی گام‌هایی جدیدی را در مسیر تولید محصولات آموزشی آنلاین وبر بستر آی تی را به سمت اجرایی‌شدن پیش ببریم.

بنا به این گزارش٬ هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوشت افزار و لوازم مهندسی از ۱۴ الی ۱۷ مرداد سالجاری در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می شود.

گفتنی است٬ مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در جنوب تهران و کنار عوارضی آزاد راه تهران-قم و در مجاورت حرم مطهر روح‌الله خمینی، و در ضلع جنوبی دانشگاه شاهد واقع شده‌است، مساحت کل نمایشگاه حدود ۱۳۸ هکتار است و این مجموعه دارای یک ورودی شرقی از طریق اتوبان تهران–قم و یک ورودی از کمربندی شهر آفتاب است.

خبرنگار: محمد رضایی

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.