تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
کد خبر : 584144

اپل واچ 8 Pro با بدنه تیتانیومی، به جنگ ضربه‌ها خواهد رفت

اپل واچ 8 Pro با بدنه تیتانیومی، به جنگ ضربه‌ها خواهد رفت

اپل واچ 8 Pro با بدنه تیتانیومی، به جنگ ضربه‌ها خواهد رفت اپل واچ 8 پرو – Apple Watch 8 Pro یک نسخه بالارده با بدنه تیتانیومی و طراحی متفاوت از این ساعت هوشمند خواهد بود. در ادامه شاهد جزئیات آن باشید. اپل قصد دارد امسال از سه ساعت هوشمند جدید رونمایی کند. این شرکت

اپل واچ 8 Pro با بدنه تیتانیومی، به جنگ ضربه‌ها خواهد رفت

اپل واچ 8 پرو – Apple Watch 8 Pro یک نسخه بالارده با بدنه تیتانیومی و طراحی متفاوت از این ساعت هوشمند خواهد بود. در ادامه شاهد جزئیات آن باشید.

اپل قصد دارد امسال از سه ساعت هوشمند جدید رونمایی کند. این شرکت آمریکایی به جز نسخه استاندارد اپل واچ 8، دو نسخه دیگر با نام‌های اپل واچ SE و اپل واچ 8 Pro را هم به مشتریان خود ارائه خواهد داد. در این بین، نسخه پرو تفاوتی اساسی با دو نسخه دیگر خواهد داشت.

هرچند دو نسخه استاندارد و SE از همان طراحی همیشگی اپل برخوردارند، اما اپل واچ 8 پرو (یا صرفاً اپل واچ پرو) دارای طراحی جدیدی است. همان‌طور که می‌دانید، اپل معمولاً تغییرهای عمده‌ای را در طراحی محصولات خود ایجاد نمی‌کند و همیشه به اصلاحات جزئی بسنده می‌کند. این موضوع برای ساعت‌های هوشمند کوپرتینویی‌ها هم صادق است.

با این حال، اپل قصد دارد 8 پرو را به عنوان یک نسخه فوق‌العاده مقاوم عرضه کند و در این راستا باید تغییرهای عمده‌ای را روی ساعت هوشمند خود اعمال کند. به جز تغییرهایی که اپل واچ Pro 8 را هرچه سرسخت‌تر می‌کنند، این ساعت هوشمند مستطیلی‌شکل خواهد بود. ضمن اینکه گوشه‌های مسطح نخواهد داشت.

علاوه بر تمام این‌ها، پیش‌تر شنیده بودیم که نسخه بالارده پروی اپل واچ 8 از بدنه بزرگ‌تری بهره می‌برد، ولی نمایشگر آن اختلاف 7 درصدی با سایر نسخه‌ها دارد. مهم‌تر اینکه 8 Pro بیشتر از سایر نسخه‌ها در برابر ضربه مقاوم است و بدنه آن از تیتانیوم سبک بادوام ساخته شده است. ضمناً این احتمال وجود دارد که باتری بزرگ‌تری هم در این ساعت هوشمند به کار گرفته شود.

رندر اپل واچ 8 پرو – Apple Watch 8 Pro

البته این پایان کار نیست؛ به گزارش بلومبرگ، اپل واچ 8 Pro مجهز به سنسور دمای بدن خواهد بود. گذشته از این، اپل روی سنسور فشار خون برای مدل‌های آینده کار می‌کند که احتمالاً در سال 2025 یا همان حوالی به عرضه خواهند رسید.

همچنین بخوانید:هر چیزی که تاکنون از ساعت هوشمند اپل واچ سری ۸ می‌دانیم

در نهایت باید گفت که اپل واچ 8 پرو در پاییز امسال به همراه دو نسخه دیگر معرفی می‌شود. انتظار می‌رود قیمت پایه این نسخه بالارده بیش از 900 دلار باشد.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.