تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
کد خبر : 35240

اپل نصب اپلیکیشن های آیفون در مک بوک های جدید را مسدود کرد

اپل نصب اپلیکیشن های آیفون در مک بوک های جدید را مسدود کرد

اپل نصب اپلیکیشن های آیفون در مک بوک های جدید را مسدود کردبه گفته یک منبع، اپل نصب اپلیکیشن های ایجادشده مخصوص آیفون بر روی لپ تاپ های مک بوک پرو و مک بوک ایر و همچنین مک مینی که بر اساس تراشه جدید M1 ساخته شده است را مسدود کرده است. اما این موضوع در مورد اپلیکیشن های بارگیری شده از آیفون به‌عنوان فایلی با پسوند IPA با استفاده از اپلیکیشن آیمیزینگ درست است. آن‌ها می‌توانند دقیقاً مانند فایل‌های APK در تلفن‌های هوشمند اندروید روی مک نصب شوند.
اپل نصب اپلیکیشن های آیفون را در رایانه های جدید مک بوک مسدود کرددر واقع فایل هایی با پسوند IPA راه‌حلی برای نصب اپلیکیشن های «تلفن هوشمند» در رایانه هستند. با این حال، فقط یک راه حل وجود دارد، اما اپلیکیشن ها کاملاً رسمی هستند. آن‌ها باید خریداری شوند (در صورت پرداخت) و فقط در دستگاه‌های دارای یک حساب نصب شوند. یعنی اگر کاربری بخواهد از همان اپلیکیشن ها در تلفن و رایانه خود استفاده کند، اخیراً چنین فرصتی پیدا کرده است. اما اکنون این فرصت از بین رفته است.

از هم‌اکنون، هنگام تلاش برای نصب فایل IPA، رایانه خطایی ارائه می‌دهد و پیشنهاد می‌کند «بعداً ..

اپل نصب اپلیکیشن های آیفون در مک بوک های جدید را مسدود کرد

به گفته یک منبع، اپل نصب اپلیکیشن های ایجادشده مخصوص آیفون بر روی لپ تاپ های مک بوک پرو و مک بوک ایر و همچنین مک مینی که بر اساس تراشه جدید M1 ساخته شده است را مسدود کرده است. اما این موضوع در مورد اپلیکیشن های بارگیری شده از آیفون به‌عنوان فایلی با پسوند IPA با استفاده از اپلیکیشن آیمیزینگ درست است. آن‌ها می‌توانند دقیقاً مانند فایل‌های APK در تلفن‌های هوشمند اندروید روی مک نصب شوند.

اپل نصب اپلیکیشن های آیفون را در رایانه های جدید مک بوک مسدود کرد

در واقع فایل هایی با پسوند IPA راه‌حلی برای نصب اپلیکیشن های «تلفن هوشمند» در رایانه هستند. با این حال، فقط یک راه حل وجود دارد، اما اپلیکیشن ها کاملاً رسمی هستند. آن‌ها باید خریداری شوند (در صورت پرداخت) و فقط در دستگاه‌های دارای یک حساب نصب شوند. یعنی اگر کاربری بخواهد از همان اپلیکیشن ها در تلفن و رایانه خود استفاده کند، اخیراً چنین فرصتی پیدا کرده است. اما اکنون این فرصت از بین رفته است.

ios-apps

از هم‌اکنون، هنگام تلاش برای نصب فایل IPA، رایانه خطایی ارائه می‌دهد و پیشنهاد می‌کند «بعداً امتحان کنید». بنابراین تنها راه نصب اپلیکیشن ها در رایانه های مک مبتنی بر تراشه M1 مک اپ استور است. اما مشکل این است که همه اپلیکیشن های موجود در این فروشگاه بر روی مک قابل نصب نیستند و هنوز بسیاری از آن‌ها اجازه اجرای در macOS را ندارند. در واقع، این عامل محدودکننده است. هشدار در مورد نصب IPA بر روی macOS 11.2 چنین پیامی را نشان می‌دهد:

اپلیکیشن نمی‌تواند نصب شود زیرا توسعه‌دهنده قصد اجرای آن در این سیستم‌عامل را نداشته است.

لپ تاپ های آینده مک بوک پرو مانند آیفون ۱۲ خواهند بود

اپل در حال حاضر لپ تاپ های جدید مک بوک پرو را برای معرفی آماده می‌کند. تغییرات قابل توجهی در طراحی لپ تاپ های سری جدید در انتظار است. این موضوع را تحلیلگر معروف یعنی مینگ چی کو از TF اینترنشنال سیکوریتی اعلام کرد که گفته می‌شود در ارتباط با زنجیره تولید اپل است

به گفته این تحلیلگر، اپل دو مدل مک بوک پرو – با اندازه صفحه‌نمایش ۱۴ و ۱۶ اینچ – را منتشر خواهد کرد. طراحی جدید دارای لبه‌های تخت و بدون انحنای مدل‌های فعلی است. مینگ چی کو طراحی مک بوک پرو را «مشابه آیفون ۱۲» توصیف می‌کند. این مهم‌ترین به روز رسانی طراحی برای مک بوک پرو طی پنج سال گذشته خواهد بود.

MacBook-Pro

این لپ تاپ ها فاقد تاچ بار با صفحه‌نمایش اولد خواهند بود. در عوض، اپل کلیدهای عملکرد سخت‌افزاری را باز می‌گرداند. طراحی اتصال شارژ مگ سیف نیز احیا خواهد شد. همچنین، مک بوک پرو به روز شده اتصالات اضافی دریافت خواهد کرد. هم‌زمان، همه لپ تاپ ها از تراشه اپل استفاده خواهند کرد و برنامه‌ای برای معرفی نسخه‌های مبتنی بر پردازنده‌های اینتل وجود ندارد.

طبق گفته مینگ چی کو، می‌توان انتظار داشت که مک بوک پرو های جدید در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۱ عرضه شود.

۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.