تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۴:۳۲
کد خبر : 65436

اپل آیپد ایر جدید همزمان با آیفون SE 2022 رونمایی خواهد شد

اپل آیپد ایر جدید همزمان با آیفون SE 2022 رونمایی خواهد شد

اپل آیپد ایر جدید همزمان با آیفون SE 2022 رونمایی خواهد شد شنیده می‌شود در کنفرانس بهاری پیش روی اپل از تبلت آیپد ایر جدید پرده برمی‌دارد. iPad Air 2022‌ در کنار سومین نسل گوشی آیفون SE معر..

اپل آیپد ایر جدید همزمان با آیفون SE 2022 رونمایی خواهد شد

شنیده می‌شود در کنفرانس بهاری پیش روی اپل از تبلت آیپد ایر جدید پرده برمی‌دارد. iPad Air 2022‌ در کنار سومین نسل گوشی آیفون SE معرفی می‌شود.

بیش از یک سال شده که اپل به طور کامل تبلت آیپد ایر خودش را بازطراحی کرده است؛ اما منابع در گزارش جدیدی مدعی شده‌اند که مدل جدید این تبلت در راه است. وبلاگ Macotakara در گزارشی که روز گذشته منتشر شده، عنوان کرده است که اپل احتمالاً پنجمین نسل آیپد ایر را بهار آینده در کنار آیفون SE 3 2022 رونمایی کند.

۵G در آیپد ایر جدید اپل

ظاهراً آیپد ایر جدید اپل شبیه به تبلت آیپد مینی نسل ۶ است، از چیپست A15 Bionic قدرت می‌گیرد، به یک دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی سلفی با پشتیبانی از قابلیت Center Stage مجهز بوده، مدل سیم کارت‌خور آن از ۵G پشتیبانی می‌کند و به فلاش چهارگانه True Tone مجهز است.

بدین ترتیب نباید انتظار تفاوت زیادی در طراحی این تبلت با نسل گذشته آن که اکتبر سال ۲۰۲۰ عرضه شد داشته باشیم. این نسخه ۱۰.۹ اینچی از یک لنز روی قاب پشتی خودش برخوردار بود، از یک دکمه پاور با Touch ID و پورت USB-C استفاده می‌کرد و در رنگ‌های خاکستری فضایی، نقره‌ای، سبز، رزگلد و آبی آسمانی وارد بازار شد.

معمولاً اولین محصول اپل برای سال ۲۰۲۲ در ماه مارس یا آوریل معرفی می‌شود. آنطور که Mark Gurman، تحلیلگر بلومبرگ می‌گوید، به احتمال زیاد این محصول آیفون SE جدید است که همراه با آیپد ایر ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد. این رویداد به تاریخ شمسی، فروردین ۱۴۰۱ برگزارش می‌شود.

در ادامه این گزارش آمده است، آیپد جدید اپل به پورت USB-C مجهز می‌شود. همچنین آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی اپل هم ۰.۵ میلی‌متری باریک‌تر از نسل گذشته خود خواهد شد و از یک نمایشگر mini-LED استفاده می‌کند. حتی نشانه‌هایی در وب‌سایت اپل دیده می‌شود که از احتمال معرفی نسل جدید تبلت‌های آیپد پرو در آوریل سال جاری خبر می‌دهد. به زودی اطلاعات بیشتری از نسل جدید تبلت‌های اپل را به دست خواهیم آورد که با شما به اشتراک می‌گذاریم.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.