تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۷:۴۵
کد خبر : 583983

اپل آپدیت iOS 15.6 و iPadOS 15.6 را برای عموم کاربران منتشر کرد

اپل آپدیت iOS 15.6 و iPadOS 15.6 را برای عموم کاربران منتشر کرد

اپل آپدیت iOS 15.6 و iPadOS 15.6 را برای عموم کاربران منتشر کرد اپل سرانجام آپدیت iOS 15.6 و iPadOS 15.6 را برای عموم کاربران منتشر شد. اما این بروزرسانی‌ها چه امکاناتی را به آیفون و آیپد اضافه می‌کنند؟ دو ماه پیش بود که نسخه آزمایشی آپدیت iOS 15.6 منتشر شده بود. تا اینکه ساعاتی

اپل آپدیت iOS 15.6 و iPadOS 15.6 را برای عموم کاربران منتشر کرد

اپل سرانجام آپدیت iOS 15.6 و iPadOS 15.6 را برای عموم کاربران منتشر شد. اما این بروزرسانی‌ها چه امکاناتی را به آیفون و آیپد اضافه می‌کنند؟

دو ماه پیش بود که نسخه آزمایشی آپدیت iOS 15.6 منتشر شده بود. تا اینکه ساعاتی پیش اپل سرانجام نسخه نهایی این بروزرسانی را به همراه iPadOS 15.6‌برای‌ گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آیپد خودش منتشر کرد. هرچند نسبت به نسخه‌های قابلی قابلیت‌های جدیدی به این نسخه اضافه نشده و بیشتر باگ‌های گزارش شده را برطرف می‌کند. برای چشیدن طعم امکانات جدید روی آیفون یا آیپد خود، باید منتظر iOS 16 و iPadOS 16 باشید. ولی در عین حال انجام این بروزرسانی برای حفظ امنیت دستگاه شما بسیار ضروری است.

تغییرات آیفون پس از دریافت آپدیت iOS 15.6

آپدیت iOS 15.6 اپل روی بهبود کلی دستگاه و رفع مشکلات مختلف آیفون‌ها متمرکز است. در فهرست توضیحات این بروزرسانی، به مورد زیر اشاره شده است:

  • گزینه‌ای برای ریستارت کردن نتایج زنده مسابقات ورزشی در حال انجام و مکث کردن، توقف یا حرکت سریع رو به جلوی آن‌ها به اپلیکیشن App‌ اضافه می‌شود.
  • مشکلی در Settings که حتی وقتی حافظه داخلی هم در دسترس باشد هشدار پر بودن حافظه را می‌دهد، برطرف خواهد شد.
  • مشکلی که باعث کند شدن سرعت یا پاسخگویی دستگاه‌های خط بریل همگام پیمایش روی نوشته‌ها در اپلیکیشن Mail می‌شود را برطرف می‌کند.
  • مشکل مرورگر Safari که ممکن است یک برگه به صفحه قبلی بازگردد را حل می‌کند.

اپل در کنار این بروزرسانی، آپدیت‌های رسمی iPadOS 15.6 ،macOS 12.5 ،watchOS 8.7 و tvOS 15.6 را هم برای دیگر دستگاه‌های خودش منتشر کرده است.

از نسخه بعدی بروزرسانی‌های بزرگ اپل چه خبر؟

اپل از هم اکنون پیش‌نمایش بروزرسانی‌های بزرگ iOS 16 ،iPadOS 16 ،macOS 13 Ventura ،watchOS 9 و tvOS 16 را هم آغاز کرده است. بنابراین کاربران با نصب نسخه آزمایشی این سیستم عامل روی دستگاه خود می‌توانند زودتر از موعد از آنچه که در نسخه نهایی ارائه می‌شود، باخبر شوند.

برجسته‌ترین ویژگی آی او اس ۱۶ یک صفحه قفل جدید با امکاناتی متنوع است، آیپد او اس ۱۶ و مک او اس ونتورا قابلیت‌های مالتی‌تسکینگ جدیدی را دریافت خواهند کرد و آپدیت واچ او اس ۹ هم می‌تواند واچ فیس‌های جدیدی را در اختیار کاربران ساعت‌های هوشمند اپل واچ قرار دهد. پاییز پیش رو باید منتظر انتشار این بروزرسانی‌های نرم افزاری باشیم.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.