تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
کد خبر : 74076

اوپو A77 5G با دایمنسیتی ۸۱۰ و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شد

اوپو A77 5G با دایمنسیتی ۸۱۰ و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شد

اوپو A77 5G با دایمنسیتی ۸۱۰ و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شدکمپانی Oppo از گوشی اقتصادی اوپو A77 5G رونمایی کرد. این گوشی از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی، نمایشگر ۹۰ هرتزی و اینترنت فایوجی برخوردار است.
سال ۲۰۱..

اوپو A77 5G با دایمنسیتی ۸۱۰ و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شد

کمپانی Oppo از گوشی اقتصادی اوپو A77 5G رونمایی کرد. این گوشی از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی، نمایشگر ۹۰ هرتزی و اینترنت فایوجی برخوردار است.

سال ۲۰۱۷ گوشی اوپو A77 با شبکه ۴G معرفی شد. اکنون پس از گذشت ۵ سال نوبت به معرفی نسخه ۵G آن با طراحی مدرن و مشخصات فنی به مراتب بهتر رسیده است. این گوشی به یک نمایشگر ۶.۵۶ اینچی LCD با رزولوشن اچ دی پلاس و نرخ رفرش ۹۰ هرتزی مجهز است. اوج روشنایی این نمایشگر ۶۰۰ نیت است، از فضای رنگی DCI-P3 پوشش ۱۰۰ درصدی دارد و در بالای آن یک بریدگی برای قرارگیری دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی حضور دارد.

در پشت قاب گوشی ماژول دوربین مربعی‌شکلی قرار دارد که از دو فلاش LED و دوربین دوگانه ۴۸ مگاپیکسلی اصلی + ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق میزبانی می‌کند. اما ظاهراً دوربین اصلی این گوشی با تکنیک‌های نرم افزاری می‌تواند حتی عکس‌های ۱۰۸ مگاپیکسلی را هم ثبت کند.

اوپو A77 5G

قاب پشتی این گوشی از طراحی خاص اوپو به نام Glow بهره می‌برد که سازنده می‌گوید گوشی را در برابر خراش و آب مقاوم می‌کند.

گوشی اقتصادی اوپو A77 5G از چیپست دایمنسیتی ۸۱۰ مدیاتک قدرت می‌گیرد و به صورت پیش‌فرض روی آن رابط کاربری ColorOS 12.1 نصب است. هرچند اوپو اشاره‌ای به نسخه اندروید نصب شده روی این گوشی نکرده، اما بی‌شک اندروید ۱۲ خواهد بود.

۶ گیگابایت رم در دسترس کاربران قرار می‌گیرد که می‌تواند ۵ گیگابایت دیگر هم به صورت مجازی به آن اضافه شود. شما ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره فایل‌هایتان را هم در اختیار خواهید داشت که البته با یک کارت حافظه میکرو اس دی قابل ارتقا است.

اوپو A77 5G
اوپو A77 5G

یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی وظیفه روشن ماندن نمایشگر گوشی اوپو A77 5G را بر عهده دارد که با توان ۳۳ وات در عرض ۲۰ دقیقه ۵۹٪ و تنها در ۶۹ دقیقه ۱۰۰٪ شارژ می‌شود.

قیمت گوشی اوپو A77 5G

از دیگر امکانات کلیدی این گوشی چینی می‌توان به گواهی ضد آب IPX4 بدنه، اتصال NFC، حسگر اثر انگشت جانبی و اسپیکرهای استریو با ارائه صدای فراگیر اشاره کرد. اوپو این گوشی را با قیمت ۲۹۰ دلاری و در دو رنگ مشکی و آبی عرضه خواهد کرد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.