تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
کد خبر : 71689

اوپو A55s با قیمت فقط ۱۷۳ دلار معرفی شد

اوپو A55s با قیمت فقط ۱۷۳ دلار معرفی شد

اوپو A55s با قیمت فقط ۱۷۳ دلار معرفی شدفروش گوشی اوپو A55s با قیمتی معادل ۱۷۳ دلار برای نسخه پایه، آغاز شده است. کمپانی چینی، وعده‌ی کارکرد روان ۳۰ ماهه و عملکرد مناسب گیمینگ آن را می‌دهد.
همزمان با م..

اوپو A55s با قیمت فقط ۱۷۳ دلار معرفی شد

فروش گوشی اوپو A55s با قیمتی معادل ۱۷۳ دلار برای نسخه پایه، آغاز شده است. کمپانی چینی، وعده‌ی کارکرد روان ۳۰ ماهه و عملکرد مناسب گیمینگ آن را می‌دهد.

همزمان با معرفی اوپو A55s ، شرکت سازنده مدعی شد بهینه‌سازی منابع سیستمی این گوشی تا ۴۵ درصد، بهره‌وری اجرای اپلیکیشن‌ها تا ۲۰ درصد، سرعت پاسخگویی تا ۳۲ درصد و پایداری نرخ فریم تا ۱۷ درصد افزایش یافته است.

مشخصات گوشی Oppo A55s

گوشی جدید اوپو با کالر او اس ۱۱ کار می‌کند و یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با ناچ قطره‌ای، قابلیت محافظت از چشم، سیستم بکلایت هوشمند و دقت تیره‌سازی در سطح پرچمداران دارد.

تراشه این گوشی، Dimensity 700 5G است که پشتیبانی از شبکه فایوجی دو حالته را امکان‌پذیر می‌سازد. ظرفیت حافظه داخلی به ۱۲۸ گیگ می‌رسد و تا یک ترابایت دیگر هم با استفاده از کارت حافظه به آن اضافه می‌شود.

اوپو ای ۵۵ اس در دو نسخه با رم ۶ و ۸ گیگ عرضه می‌شود؛ اما امکان به‌کارگیری بخشی از حافظه داخلی به عنوان رم مجازی هم وجود دارد. به این ترتیب، ظرفیت ۶ گیگابایتی رم دستگاه عملا به ۸ گیگابایت افزایش می‌یابد.

گوشی اوپو A55s
گوشی اوپو A55s

در پنل عقب، یک مجموعه دوربین سه‌گانه را می‌یابیم که متشکل از دوربین‌های اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سیاه و سفید ۲ مگاپیکسلی است. این آخری، از قابلیت‌های AI smart beauty و super night هم پشتیبانی می‌کند.

با وجود باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، وزن گوشی فقط ۱۸۶ گرم است. ضخامت آن هم از ۸.۴ میلی‌متر بیشتر نیست. اوپو می‌گوید وقتی شارژ باتری به ۱۰ درصد برسد، حالت ذخیره انرژی به طور خودکار فعال می‌شود. در این حالت، می‌توانید بیش از ۱۵۹ دقیقه در اپ WeChat چت کنید یا ۱۷۰ دقیقه مکالمه تلفنی داشته باشید. البته سرعت شارژ ۱۰ واتی A55s، نقطه قوت آن محسوب نمی‌شود.

گوشی اوپو A55s

قیمت گوشی اوپو A55s

نسخه ۶+۱۲۸ گیگابایتی در وب‌سایت رسمی اوپو، ۱۰۹۹ یوان (۱۷۳ دلار) قیمت خورده است. این مبلغ برای نسخه ۸+۱۲۸ گیگ، به ۱۱۹۹ یوان (۱۸۸ دلار) می‌رسد.

منبع :gizchinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.