تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۲۰
کد خبر : 587483

اوپو فایند N2 یکی از بزرگترین مشکلات گوشی های تاشو را حل کرده است

اوپو فایند N2 یکی از بزرگترین مشکلات گوشی های تاشو را حل کرده است

اوپو فایند N2 یکی از بزرگترین مشکلات گوشی های تاشو را حل کرده است شاید آینده متعلق به گوشی های منعطف باشد؛ اما آن‌ها هنوز یک مشکل بزرگ دارند. اوپو فایند ان 2 – Oppo Find N2 می‌آید تا این مشکل را حل کند. سامسونگ موفق‌ترین تولیدکننده در بازار گوشی های منعطف است و دست‌کم

اوپو فایند N2 یکی از بزرگترین مشکلات گوشی های تاشو را حل کرده است

شاید آینده متعلق به گوشی های منعطف باشد؛ اما آن‌ها هنوز یک مشکل بزرگ دارند. اوپو فایند ان 2 – Oppo Find N2 می‌آید تا این مشکل را حل کند.

سامسونگ موفق‌ترین تولیدکننده در بازار گوشی های منعطف است و دست‌کم در کشورهای غربی، هیچ رقیب گردن کلفتی ندارد. اما شاید همین موضوع، باعث نوعی ایستایی در تولیدات آن شده باشد. با وجود استقبال مشتریان، گوشی های منعطف این کمپانی هنوز از مشکلاتی رنج می‌برند که در برخی رقبا، دیده نمی‌شود. نمونه‌اش، گوشی اوپو فایند N2 که تا پیش از پایان سال 2022 به بازار خواهد آمد.

نسل دوم Oppo Find N یکی از مشکلات قدیمی گوشی های منعطف را حل خواهد کرد: سنگین بودن!

به ادعای افشاگر مورد اعتماد، Ice Universe، این گوشی منعطف حتی از آیفون 14 پرو مکس هم سبک‌تر است و فقط 240 گرم وزن خواهد داشت.

نسل اول این گوشی هم با توجه به قیمتی که دارد، یکی از به صرفه‌ترین گوشی های منعطف بازار است که البته در خارج از چین، سخت پیدا می‌شود. حتی از برخی جهات، بهتر از بزرگ‌ترین رقیب مستقیم خود، Z Fold 4 است.

Oppo Find N
اوپو فایند N
Oppo Find N

اوپو فایند ان، هنگام تا شدن، آن شیار آزار دهنده گلکسی زد فولد 4 را ندارد. در حالت باز شده هم چین‌خوردگی وسط صفحه نمایش آن، چندان قابل رویت نیست. این در حالی است که سامسونگ پس از چهار نسل، هنوز نتوانسته این مشکلات را حل کند. از همه مهمتر، نسبت تصویر گوشی منعطف Oppo، تناسب بیشتری با نیازهای روزمره کاربران دارد.

بیشتر بخوانید: مقایسه اوپو Find N با گلکسی Z Fold 3 ؛ نبرد منعطف ها

صفحه نمایش کاور Find N، عریض‌تر است و در حالت تا شده، حس و حال یک گوشی هوشمند نرمال را به کاربر می‌دهد. با سبک‌تر و باریک‌تر شدن Find N2، حتی این حس تقویت هم خواهد شد. با این تفاصیل، عرضه جهانی اوپو فایند ان 2 می‌تواند اتفاق فرخنده‌ای باشد.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.