تاریخ انتشار : جمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۴:۵۲
کد خبر : 50737

اوپو رنو ۶، ۶ پرو و ۶ پرو پلاس با نمایشگرهای ۹۰ هرتزی معرفی شدند

اوپو رنو ۶، ۶ پرو و ۶ پرو پلاس با نمایشگرهای ۹۰ هرتزی معرفی شدند

اوپو رنو ۶، ۶ پرو و ۶ پرو پلاس با نمایشگرهای ۹۰ هرتزی معرفی شدنداوپو از گوشی های رنو ۶، رنو ۶ پرو و رنو ۶ پرو رونمایی کرد. دو نسخه پرو دارای مشخصات مشابهی هستند و فقط در بخش دوربین و پردازنده باهم تفاوت دارند. در حالیکه مدل رنو ۶ پرو از چیپست دیمنسیتی ۱۲۰۰ بهره می‌برد، رنو ۶ پرو پلاس مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ است. مدل استاندارد رنو ۶ هم از چیپست دیمنسیتی ۹۰۰ استفاده می‌کند. هر سه مدل دارای سیستم دوربین سه‌گانه هستند و از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی SuperVOOC 2.0 پشتیبانی می‌کنند.
اوپو رنو ۶رنو ۶ دارای نمایشگر ۶.۴ اینچی امولد (AMOLED) با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. این گوشی به‌خاطر داشتن فریم‌ مسطح، نسبت به مدل‌های پرو ظاهر چهارگوشه‌تری دارد. در پشت این هندست سه دوربین شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی وجود دارد. دوربین سلفی آن هم یک سنسور ۳۲ مگاپیکسیلی است.

انرژی رنو ۶ را یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند که با سرعت ۶۵ وات شارژ خواهد شد. در بخش نرم‌افزار نیز شاهد اجرای اندروید ۱۱ در کنار رابط کاربری ColorOS 11.3..

اوپو رنو ۶، ۶ پرو و ۶ پرو پلاس با نمایشگرهای ۹۰ هرتزی معرفی شدند

اوپو از گوشی های رنو ۶، رنو ۶ پرو و رنو ۶ پرو رونمایی کرد. دو نسخه پرو دارای مشخصات مشابهی هستند و فقط در بخش دوربین و پردازنده باهم تفاوت دارند. در حالیکه مدل رنو ۶ پرو از چیپست دیمنسیتی ۱۲۰۰ بهره می‌برد، رنو ۶ پرو پلاس مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ است. مدل استاندارد رنو ۶ هم از چیپست دیمنسیتی ۹۰۰ استفاده می‌کند. هر سه مدل دارای سیستم دوربین سه‌گانه هستند و از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی SuperVOOC 2.0 پشتیبانی می‌کنند.

اوپو رنو ۶

رنو ۶ دارای نمایشگر ۶.۴ اینچی امولد (AMOLED) با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. این گوشی به‌خاطر داشتن فریم‌ مسطح، نسبت به مدل‌های پرو ظاهر چهارگوشه‌تری دارد. در پشت این هندست سه دوربین شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی وجود دارد. دوربین سلفی آن هم یک سنسور ۳۲ مگاپیکسیلی است.

اوپو رنو ۶
اوپو رنو ۶
اوپو رنو ۶

انرژی رنو ۶ را یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند که با سرعت ۶۵ وات شارژ خواهد شد. در بخش نرم‌افزار نیز شاهد اجرای اندروید ۱۱ در کنار رابط کاربری ColorOS 11.3 خواهیم بود.

مطالب مرتبط:

  • اوپو نسخه مارس اکسپلوریشن فایند ایکس ۳ پرو را معرفی کرد

  • اوپو پشتیبانی نرم‌افزاری از سری فایند ایکس ۳ را به سه سال افزایش داد

قیمت رنو ۶ برای مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی ۲۷۹۹ یوان (۴۴۰ دلار) و برای نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی ۳۱۹۹ یوان (۵۰۰ دلار) تعیین شده است. فروش این گوشی در چین از تاریخ ۱۱ ژوئن شروع خواهد شد.

اوپو رنو ۶ و رنو ۶ پرو پلاس

رنو ۶ پرو و رنو ۶ پرو پلاس تقریباً مشابه هم هستند، اما در بخش دوربین تفاوت‌های زیادی باهم دارند. مدل پرو پلاس از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX 766 سونی (مانند گوشی اوپو فایند ایکس ۳ پرو) به‌عنوان دوربین اصلی بهره می‌برد. در کنار این دوربین، از یک دوربین التراواید ۱۶ مگاپیکسلی، یک دوربین تله‌فوتو ۱۳ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابر و یک سنسور عمقی ۲ مگاپسکلی هم استفاده شده است. این در حالی است که رنو ۶ پرو مجهز به یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ماکرو و عمقی ۲ مگاپیکسلی است. اوپو با همکاری شرکت بابی برون (Bobbi Brown) فیلترهای ویژه‌ای را برای دوربین‌های این گوشی‌ها ارایه کرده است.

اوپو رنو ۶
اوپو رنو ۶

البته همانطور که گفته شد، مدل‌های پرو و پرو پلاس یک تفاوت دیگر هم باهم دارند و آن اینکه نسخه پرو از چیپست دیمنسیتی ۱۲۰۰ بهره می‌برد، در حالیکه مدل پرو پلاس از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده می‌کند.

بقیه مشخصات این دو هندست شامل نمایشگر ۶.۵۵ اینچی انحنادار امولد با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ سریع ۶۵ وات می‌شوند. همچنین در بخش نرم‌افزار هر دو دستگاه سیستم عامل اندروید ۱۱ را در کنار رابط کاربری ColorOS 11.3 اوپو اجرا می‌کنند.

اوپو رنو ۶
اوپو رنو ۶

قیمت رنو ۶ پرو برای مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی ۳۴۹۹ یوان (۵۴۹ دلار) و برای نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی ۳۷۹۹ یوان (۵۹۵ دلار) تعیین شده است. برای نسخه پرو پلاس این قیمت‌ها به‌ترتیب ۳۹۹۹ یوان (۶۲۷ دلار) و ۴۴۹۹ یوان (۷۰۵ دلار) خواهد بود. فروش این گوشی‌ها در چین از تاریخ ۵ ژوئن آغاز خواهد شد.

منبع: GSMArena

۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.