تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۷:۵۱
کد خبر : 58680

اوپو تاریخ انتشار آپدیت ColorOS 12 بر پایه اندروید ۱۲ را مشخص کرد

اوپو تاریخ انتشار آپدیت ColorOS 12 بر پایه اندروید ۱۲ را مشخص کرد

اوپو تاریخ انتشار آپدیت ColorOS 12 بر پایه اندروید ۱۲ را مشخص کرداوپو تاریخ انتشار آپدیت ColorOS 12 بر پایه اندروید ۱۲ را برای گوشی‌های سری فایند ایکس، رینو، سری F و A خود اعلام کرده است.
گوگل چند روز..

اوپو تاریخ انتشار آپدیت ColorOS 12 بر پایه اندروید ۱۲ را مشخص کرد

اوپو تاریخ انتشار آپدیت ColorOS 12 بر پایه اندروید ۱۲ را برای گوشی‌های سری فایند ایکس، رینو، سری F و A خود اعلام کرده است.

گوگل چند روز پیش نسخه نهایی اندروید ۱۲ را منتشر کرد. اما خیلی زود پس از آن، کمپانی اوپو اعلام کرد که آپدیت ColorOS 12 بر پایه نسخه جدید اندروید را ۱۱ اکتبر (۱۹ مهر ماه) برای گوشی‌های سازگار با آن منتشر خواهد کرد.

این یعنی اوپو دوشنبه آینده رام گلوبال کالر او اس ۱۲ را عرضه خواهد کرد که می‌تواند کمی متفاوت از نسخه‌ای باشد که ماه گذشته در چین منتشر شده و هم اکنون در دسترس برخی از مدل گوشی‌های اوپو و وان پلاس قرار گرفته است.

اوپو هنوز جزئیات زمان‌بندی عرضه رام جهانی کالر او اس ۱۲ را اعلام نکرده است، اما کمپانی در دو کشور مالزی و سنگاپور شرکت در برنامه آزمایشی کالر او اس ۱۲ برای گوشی Oppo Find X3 Pro را می‌پذیرد. اگر شما هم مالک گوشی فایند ایکس ۳ پرو هستید و در یکی از این دو کشور سکونت دارید، همین حالا می‌توانید به صفحه تنظیمات گوشی خود رفته، وارد منوی Software Update شوید، روی آیکون چرخ‌دنده در قسمت بالا سمت راست صفحه ضربه بزنید و سپس به مسیر Trial Version > Beta Version بروید. سپس اطلاعات ارائه شده را مطالعه کنید و در انتها روی گزینه Accept کلیک کنید.

اگر با درخواست شما موفقت شود، این آپدیت آزمایشی را به صورت OTA دریافت خواهید کرد. البته از آنجا که این برنامه آزمایشی فقط تعداد محدودی را می‌پذیرد، برای آنکه شانس عضویت در آن را داشته باشید باید فوراً اقدام کنید.

اوپو علاوه بر اعلام تاریخ انتشار رام جهانی کالر او اس ۱۲، سیاست به‌روزرسانی‌های اندروید برای گوشی‌های عرضه شده خود از سال ۲۰۱۹ به بعد را هم اعلام کرده است. بر این اساس گوشی‌های سری فایند ایکس به مدت ۳ سال، گوشی‌های سری رینو و F به مدت ۲ صال و همچنین برخی گوشی‌های سری A اوپو نیز به مدت ۱ سال آپدیت‌های بزرگ اندرویدی را دریافت خواهند کرد. اوپو همچنین به مدت ۳ سال آپدیت‌های امنیتی را برای گوشی‌های سری A و سایر گوشی‌های نام‌برده در بالا نیز به مدت ۴ سال عرضه خواهد کرد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.