تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
کد خبر : 59579

اولین TSC هوشمند در ایران توسط انتخاب الکترونیک افتتاح شد

اولین TSC هوشمند در ایران توسط انتخاب الکترونیک افتتاح شد

اولین TSC هوشمند در ایران توسط انتخاب الکترونیک افتتاح شداولین TSC هوشمند در ایران با سرمایه‌گذاری مستقیم گروه صنعتی انتخاب الکترونیک به عنوان یک راهکار نوین برای حل چالش‌های فناورانه در صنعت لوازم خا..

انتخاب الکترونیکاولین TSC هوشمند در ایران توسط انتخاب الکترونیک افتتاح شد

اولین TSC هوشمند در ایران با سرمایه‌گذاری مستقیم گروه صنعتی انتخاب الکترونیک به عنوان یک راهکار نوین برای حل چالش‌های فناورانه در صنعت لوازم خانگی افتتاح شد

اولین TSC (TV Service Center) هوشمند در ایران افتتاح شد. در مراسم افتتاح این مرکز مدیران ارشد گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، فعالان بازار و مدیران اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران حضور داشتند. گفتنی است مرکز هوشمند خدمات صوتی و تصویری انتخاب الکترونیک بخشی از زنجیره ارزش صنعت لوازم خانگی ایران محسوب می‌شود که برای نخستین بار خدمات ویژه و تخصصی در حوزه محصولات صوتی و تصویری را ارائه خواهد کرد.

افتتاح اولین TSC هوشمند توسط انتخاب الکترونیک

شرکت انتخاب الکترونیک با سرمایه‌گذاری مستقیم خود این مرکز هوشمند را به عنوان یک راهکار نوین برای حل چالش‌های فناورانه صنعت لوازم خانگی تاسیس کرده است. این مرکز با استفاده از ابزارهای تکنولوژیک به مصرف‌کنندگان محصولات صوتی و تصویری خدمات ارائه خواهد کرد. از سایر اهداف این مرکز هوشمند نیز می‌توان به توسعه فرهنگ عمومی برای استفاده از محصولات، ارائه راهکارهای جدید فناورانه و ایجاد شرایط لازم برای ارائه نوآوری‌های جدید به صنعت با افزایش ارتباط فیزیکی مشتریان با محصول اشاره کرد.

اولین TSC هوشمند در ایران بخش‌های مختلفی را شامل می‌شود که از آنها می‌توان به اتاق شیشه‌ای تست محصول، اطلاعات و بورد تعاملی، شو روم (showroom)، تجربه کاربری، Hands On و آموزش اشاره کرد. این مرکز از بخش خدمات شامل فرایندهای پذیرش، خدمات نصب، حمل محصولات، تعمیرات و آموزش نیز بهره می‌برد.

این مرکز هوشمند طبق استانداردهای جهانی جلب رضایت مشتری و ارائه خدمات پس از فروش فعالیت خواهد کرد و در فاز نخست قرار است بخش چشمگیری از خدمات اختصاصی پس از فروش در حوزه محصولات صوتی و تصویری را ارائه کند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.