تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
کد خبر : 64768

اولین ویدیوی تبلیغاتی FMC T5 ، شاسی بلند جدید فرداموتور منتشر شد

اولین ویدیوی تبلیغاتی FMC T5 ، شاسی بلند جدید فرداموتور منتشر شد

اولین ویدیوی تبلیغاتی FMC T5 ، شاسی بلند جدید فرداموتور منتشر شد اولین ویدیوی تبلیغاتی FMC T5 منتشر شد. فرداموتوز به زودی از شاسی بلند جدید خود پرده‌برداری خواهد کرد. در ادامه می‌توانید تیز..

اولین ویدیوی تبلیغاتی FMC T5 ، شاسی بلند جدید فرداموتور منتشر شد

اولین ویدیوی تبلیغاتی FMC T5 منتشر شد. فرداموتوز به زودی از شاسی بلند جدید خود پرده‌برداری خواهد کرد. در ادامه می‌توانید تیزری کوتاه از شاسی بلند فردا T5 را مشاهده کنید.

شرکت خودروسازی فردا در آذرماه سال ۱۴۰۰ شاسی بلند FMC T5 را در محل کارخانه خود در شهر سمنان با حضور تعدادی از کارکنان و عاملیت‌های مجاز رونمایی کرد. این خودروساز بخش خصوصی اکنون نیز با انتشار تیزری کوتاه از این شاسی بلند اعلام کرد به‌زودی از محصول جدید خود پرده‌برداری می‌کند. همچنین این شاسی بلند قرار است با شعار «فردا به فرمان تو» به بازار عرضه شود.

طبق اطلاعاتی که توسط فردا متورز منتشر شده، شاسی بلند فردا T5 از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ میتسوبیشی بهره می‌برد. از امکانات این خودرو نیز می‌توان به سیستم مولتی مدیا با مانیتور ۱۲ اینچ لمسی HD، هشدار رانندگی بین خطوط، ترمز ضد قفل، سیستم حفظ تعادل، ۶ کیسه هوا و سقف پانورامای قابل تنظیم برقی اشاره کرد. در ادامه می‌توانید تیزری کوتاه از شاسی بلند فردا T5 را مشاهده کنید:

ویدیوی تبلیغاتی FMC T5

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.