تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
کد خبر : 584662

اولین عکس و مشخصات زامیاد صحرا، جایگزین احتمالی نیسان آبی منتشر شد

اولین عکس و مشخصات زامیاد صحرا، جایگزین احتمالی نیسان آبی منتشر شد

اولین عکس و مشخصات زامیاد صحرا، جایگزین احتمالی نیسان آبی منتشر شد زامیاد تصمیم گرفته روی پلتفرم اختصاصی جدید خود، جایگزینی برای نیسان آبی عرضه کند. هم اکنون اولین عکس و مشخصات زامیاد صحرا منتشر شده است. یکی از شرکت‌های فعال در زمینه تولید و عرضه وانت‌ها، زامیاد است که به تازگی بر پایه پلتفرم

اولین عکس و مشخصات زامیاد صحرا، جایگزین احتمالی نیسان آبی منتشر شد

زامیاد تصمیم گرفته روی پلتفرم اختصاصی جدید خود، جایگزینی برای نیسان آبی عرضه کند. هم اکنون اولین عکس و مشخصات زامیاد صحرا منتشر شده است.

یکی از شرکت‌های فعال در زمینه تولید و عرضه وانت‌ها، زامیاد است که به تازگی بر پایه پلتفرم اختصاصی خود اقدام به تولید یک وانت جدید کرده است. وانت نیسان هم اکنون نزدیک به 365 میلیون تومان قیمت کارخانه‌ای دارد و از نظر اقتصادی دیگر صرفه قبل را نخواهد داشت.

اولین عکس و مشخصات زامیاد صحرا منتشر شد

به نظر می‌رسد شرکت زامیاد قصد دارد تولید نیسان وانت را متوقف کرده و خودروی وانت جدید خود را با نام صحرا راهی بازار داخلی کند. انتظار داشتیم که به جای عرضه خودروی زامیاد نیسان، وانت پادرا پلاس روانه بازار شود اما این طور به نظر می‌رسد که شرکت مذکور قصد دارد خودروی دیگری را با پلتفرم جدید و با نام صحرا عرضه نماید.

گر چه اطلاعات چندان زیادی از زامیاد صحرا منتشر نشده و هنوز همه چیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد اما احتمال می‌دهیم که زامیاد جدید مانند پادرا پلاس و کارون در مدل‌های تک کابین و دو کابین راهی بازار ایران می‌شود. صحرا اولین خودرویی است که روی پلتفرم اختصاصی زامیاد تولید می‌شود و از این حیث، سرآمد سایر محصولات تولیدی این کمپانی خواهد بود.

زامیاد زد 24

پلتفرم جدیدی که زامیاد تولید کرده پتانسیل این را دارد که محصولات جدیدتری را ساپورت کند. همچنین گفتنی است که این پلتفرم با کمک نقطه نظرات و پیشنهادات مشتریان و نیز رفع ایرادات و نواقص محصولات قبلی عرضه شده است. پیشرانه‌ای که روی وانت صحرا تعبیه خواهد شد، نسخه ارتقایافته M24 است که M24 پلاس نام دارد. مشخص نیست این موتور چه میزان قدرت تولید خواهد کرد ولی می‌دانیم که پیشرانه قبلی توانایی تولید 94 اسب بخار قدرت و 187 نیوتن متر گشتاور را داشت.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.