تاریخ انتشار : شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
کد خبر : 57629

اولین رندرهای گلکسی S22 پلاس فاش شد

اولین رندرهای گلکسی S22 پلاس فاش شد

اولین رندرهای گلکسی S22 پلاس فاش شدبعد از افشای اولین رندرهای گلکسی S22 اولترا، حالا اولین رندرهای گوشی گلکسی S22 پلاس فاش شده است که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.
گلکسی S22 پلاس از همان ماژول دوربین کانتور کات سامسونگ استفاده خواهد کردبراساس رندرهایی که امروز منتشر شده‌اند، گلکسی S22 پلاس، برخلاف مدل اولترا که تفاوت اساسی با زبان طراحی فعلی سامسونگ دارد، بسیار شبیه به نسل فعلی سری گلکسی S21 خواهد بود.
سامسونگ در قاب پشت گلکسی S22 پلاس از همان ماژول دوربین کانتور کات (Contour Cut) که قبلا روی سری گلکسی S21 استفاده کرده است بهره خواهد برد، اما به نظر می‌رسد که تغییرات کوچکی نیز در آن داده است.
مطالب مرتبط:اولین رندرهای رسمی گلکسی S22 اولترا فاش شد
جزئیات رنگ های سری گلکسی S22 افشا شد
هرچند ظاهر کلی ماژول دوربین گلکسی S22 پلاس تغییری نکرده است اما تفاوتی که این ماژول با ماژول دوربین مدل‌های گلکسی S21 دارد این است که در سری گلکسی S21 فریم آلومینومی گوشی‌ها به سمت داخل ماژول خم شده بود، اما در گلکسی S22 پلاس چنین چیزی مشاهده نمی‌شود و یک جداشدگی مشخص بین ماژول دوربین و فریم آلومینومی وج..

اولین رندرهای گلکسی S22 پلاس فاش شد

بعد از افشای اولین رندرهای گلکسی S22 اولترا، حالا اولین رندرهای گوشی گلکسی S22 پلاس فاش شده است که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

گلکسی S22 پلاس از همان ماژول دوربین کانتور کات سامسونگ استفاده خواهد کرد

براساس رندرهایی که امروز منتشر شده‌اند، گلکسی S22 پلاس، برخلاف مدل اولترا که تفاوت اساسی با زبان طراحی فعلی سامسونگ دارد، بسیار شبیه به نسل فعلی سری گلکسی S21 خواهد بود.

سامسونگ در قاب پشت گلکسی S22 پلاس از همان ماژول دوربین کانتور کات (Contour Cut) که قبلا روی سری گلکسی S21 استفاده کرده است بهره خواهد برد، اما به نظر می‌رسد که تغییرات کوچکی نیز در آن داده است.

مطالب مرتبط:

  • اولین رندرهای رسمی گلکسی S22 اولترا فاش شد

  • جزئیات رنگ های سری گلکسی S22 افشا شد

هرچند ظاهر کلی ماژول دوربین گلکسی S22 پلاس تغییری نکرده است اما تفاوتی که این ماژول با ماژول دوربین مدل‌های گلکسی S21 دارد این است که در سری گلکسی S21 فریم آلومینومی گوشی‌ها به سمت داخل ماژول خم شده بود، اما در گلکسی S22 پلاس چنین چیزی مشاهده نمی‌شود و یک جداشدگی مشخص بین ماژول دوربین و فریم آلومینومی وجود دارد. البته هنوز مشخص نیست که چرا سامسونگ این تغییر را ایجاد کرده است، اما احتمالاً دلیل آن هزینه‌بر بودن ماژول قبلی بوده است.

گلکسی S22 پلاس

بنابراین از دو حالت خارج نیست: یا پروسه خم کردن فریم آلومینیومی به داخل ماژول دوربین هزینه‌بر بوده یا اینکه سامسونگ نتوانسته نتایج موردنظر خود را در حین تولید آن بگیرد. ضمن اینکه احتمالاً گوشی اقتصادی گلکسی S21 FE نیز از این ماژول دوربین قبلی این شرکت بهره خواهد کرد و سامسونگ لازم ندیده که دوباره آن را روی گوشی گلکسی S22 پلاس تکرار کند.

گلکسی S22 پلاس دارای ظاهر عالی با حاشیه‌های یکنواخت خواهد بود

گلکسی S22 پلاس یک گوشی رده‌بالا بدون یک نمایشگر فوق‌العاده نخواهد بود. اگر رندرهای امروز واقعی باشند، ما شاهد حاشیه‌های بسیار باریک و یکنواخت روی این گوشی خواهیم بود؛ بطوریکه حتی حاشیه پایینی این دستگاه نیز به‌اندازه حاشیه‌های بالایی و کناری آن نازک شده‌اند.

این ویژگی، از نظر زیبایی‌شناسی، می‌تواند سامسونگ را در جایگاه بالاتری از رقبای خود مثل اپل و گوگل قرار دهد؛ چراکه اکثر شرکت‌های سازنده گوشی هوشمند تابه‌حال نتوانسته‌اند حاشیه‌های یکنواختی روی گوشی‌های خود اجرا کنند و اپل و گوگل هم سعی کرده‌اند با حاشیه‌های ضخیم‌تر این موضوع را جبران کنند.

آیا گلکسی S22 پلاس به‌عنوان گلکسی S22 پرو تبلیغ خواهد شد؟

همانطور که احتمالاً می‌دانید، برندینگ سامسونگ با سایر شرکت‌های کمی تفاوت دارد و برای مثال این شرکت برای گوشی‌های هوشمند خود از عبارت‌های پلاس و اولترا و برای هدفون‌های خود از اسامی پلاس و پرو و برای ساعت‌های هوشمند خود از نام‌های کلاسیک و اسپورت استفاده می‌کند.

گلکسی S22 پلاس

اما ظاهراً این شرکت در مورد گلکسی S22 پلاس به‌دنبال یکپارچه‌سازی استراتژی نامگذاری خود است. به گفته OnLeaks رندرهایی که امروز او منتشر کرده است، تحت نام گلکسی S22 پرو به دست او رسیده‌اند، در حالیکه انتظار داشت نام این گوشی گلکسی S22 پلاس باشد.

البته هنوز هیچ تضمینی وجود ندارد که گلکسی S22 پلاس با نام گلکسی S22 پرو معرفی شود؛ اما اگر این موضوع صحت داشته باشد اسامی گوشی‌های سری گلکسی S22 به این صورت خواهد بود: گلکسی S22، گلکسی S22 پرو و گلکسی S22 اولترا. در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم این سری چه فناورهای‌های جدید در اختیار مشتریان قرار خواهند داد.

منبع: PhoneArena

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.