تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۵:۴۳
کد خبر : 61826

اولین خودرو شیائومی چه زمانی به بازار عرضه می‌شود؟

اولین خودرو شیائومی چه زمانی به بازار عرضه می‌شود؟

اولین خودرو شیائومی چه زمانی به بازار عرضه می‌شود؟بسیاری از کاربران مشتاق هستند تا ببیند اولین خودرو شیائومی چه زمانی وارد بازار می‌شود، قیمت آن چقدر است و از چه امکاناتی بهره‌مند خواهد بود.
اوایل سال..

اولین خودرو شیائومی چه زمانی به بازار عرضه می‌شود؟

بسیاری از کاربران مشتاق هستند تا ببیند اولین خودرو شیائومی چه زمانی وارد بازار می‌شود، قیمت آن چقدر است و از چه امکاناتی بهره‌مند خواهد بود.

اوایل سال ۲۰۲۱، شیائومی تأیید کرد که به دنبال ورود به تجارت وسایل نقلیه الکترونیکی (EV) است. این برند چینی شرکت مستقلی را با نام Xiaomi EV برای تمرکز روی این هدف تأسیس کرد. اکنون یک برند خودرویی دیگر را راه اندازی کرده تا هیجان بیشتری را در میان طرفدارانش تزریق کند.

نام کمپانی خودرویی جدید شیائومی، Xiaomi Automobile Technology Co است که با سرمایه ۱۵۶ میلیون دلاری در پکن تأسیس شده است. بعد از راه اندازی، این شرکت روی تولید اتومبیل‌ها، توسعه فناوری و اتومبیل‌هایی با انرژی جدید تمرکز خواهد کرد.

سرمایه ۱۵۶ میلیون دلاری فقط یک دهم سرمایه شرکت Xiaomi Automobile Co است که در سپتامبر گذشته با سرمایه ۱.۵۶ میلیارد دلاری راه اندازی شد. مشخص نیست که کمپانی تازه تأسیس روی چه هدفی تمرکز خواهد کرد؛ ولی حدس می‌زنیم که بیشتر روی لوازم جانبی و آپشن‌های اتومبیل‌ها متمرکز باشد و شرکت Xiaomi Automobile Co هم وظیفه تولید خودروهای اصلی را بر عهده داشته باشد.

لی جون، بنیان‌گذار شیائومی تأیید کرده است که اولین خودرو شیائومی از سال ۲۰۲۴ به تولید انبوه خواهد رسید. این یعنی ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم در همان سال، اتومبیل Xiaomi را در بازار هم ببینیم. لو ویبینگ، مدیر اجرایی شیائومی و رئیس کمپانی ردمی نیز گفته است که فروشگاه‌های Xiaomi Home در آینده مسئولیت فروش و خدمات پس از فروش این اتومبیل‌های الکترونیکی را بر عهده خواهند داشت.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.