تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
کد خبر : 71633

اولین خودروی ملی امارات متحده عربی معرفی شد

اولین خودروی ملی امارات متحده عربی معرفی شد

اولین خودروی ملی امارات متحده عربی معرفی شداولین خودروی ملی امارات متحده عربی با نام الدمانی DMV۳۰۰ معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو تمام برقی آشنا خواهیم شد.
امارات متحده عربی طی سال‌..

اولین خودروی ملی امارات متحده عربی معرفی شد

اولین خودروی ملی امارات متحده عربی با نام الدمانی DMV۳۰۰ معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو تمام برقی آشنا خواهیم شد.

امارات متحده عربی طی سال‌های گذشته با سرمایه‌گذاری حدود ۱۱ هزار میلیارد تومان پروژه طراحی و تولید خودروهای الکتریکی را آغاز کرد تا بتواند در آینده صنعت خودرو سهم زیادی را به خود اختصاص دهد. در همین راستا این کشور به تازگی از نخستین خودروی ملی خود با نام Al Damani DMV۳۰۰ پرده برداشت. این خودرو تمام برقی به شکل کامل در امارت طراحی و تولید شده است.

مشخصات اولین خودروی ملی امارات

خودرو برقی الدمانی DMV۳۰۰ در دو مدل پایه و پریمیوم با ظرفیت باتری ۵۲.۷ کیلووات ساعتی روانه بازار خواهد شد و با یکبار شارژ کامل می‌تواند بیش از ۴۰۵ کیلومتر را بپیماید. همچنین اولین خودرو ملی امارات از قابلیت شارژر سریع در ۳۰ دقیقه و شارژر معمولی در ۸ ساعت بهره می‌برد. ضمن اینکه حداکثر سرعت آن نیز ۱۶۰ کیلومتر برساعت اعلام شده است.

خودروی ملی امارات

در حال حاضر مشخصات کاملی از این خودرو در دست نیست، اما خبرهای منتشر شده حاکی از آن است این خودرو در مدل پایه با قیمتی حدود ۳۴ هزار دلار و در نسخه پریمیوم با قیمت ۳۹ هزار دلار به فروش خواهد رسید. همچنین انتظار می‌رود این خودرو به شکل سالانه در تعداد ۵۵ هزار دستگاه تولید و روانه بازار شود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.