تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
کد خبر : 73933

اولین تیزر رسمی هواوی نوا ۱۰ را از دست ندهید

اولین تیزر رسمی هواوی نوا ۱۰ را از دست ندهید

اولین تیزر رسمی هواوی نوا ۱۰ را از دست ندهیدبا انتشار نخستین تیزر تبلیغاتی هواوی نوا ۱۰ ، کمپین تبلیغاتی برای این گوشی رسما آغاز شد. انتظار می‌رود تا یک ماه دیگر، شاهد رونمایی از Nova 10 باشیم.
با وجو..

اولین تیزر رسمی هواوی نوا ۱۰ را از دست ندهید

با انتشار نخستین تیزر تبلیغاتی هواوی نوا ۱۰ ، کمپین تبلیغاتی برای این گوشی رسما آغاز شد. انتظار می‌رود تا یک ماه دیگر، شاهد رونمایی از Nova 10 باشیم.

با وجود تحریم و مشکلات ناشی از آن، هواوی همچنان در بازار گوشی های هوشمند حضور دارد؛ هر چند که این حضور، چندان پررنگ نیست. چندی پیش، این کمپانی از گوشی تاشو هواوی میت ایکس اس ۲ رونمایی کرد و حالا با انتشار تیزر تبلیغاتی هواوی نوا ۱۰، نوید آمدن آن را داده است.

تیزر رسمی هواوی نوا 10

این تیزر، هیچ اطلاعاتی را از مشخصات فنی و طراحی دستگاه فاش نمی‌کند؛ اما بعید نیست که تا پیش از پایان ماه آینده میلادی (ژوئن)، خود گوشی را ملاقات کنیم. انتظار می‌رود در روزهای آینده، تیزرهای تبلیغاتی و جزئیات بیشتری هم منتشر شود.

بر اساس گمانه‌زنی‌ها، هواوی نوا ۱۰ به نسخه ۴G تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ تجهیز خواهد شد. سیستم عامل هارمونی و دوربین‌های گوشی هم باید ارتقایافته باشند. البته تمرکز کمپانی سازنده، روی دوربین سلفی خواهد بود؛ چون مشتری اصلی گوشی های سری Nova، همواره جوانان بوده‌اند.

منبع :gizchinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.