تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۱۹
کد خبر : 57950

اولین تصویر سریال Last Of Us منتشر شد؛ بازگشت الی و جوئل

اولین تصویر سریال Last Of Us منتشر شد؛ بازگشت الی و جوئل

اولین تصویر سریال Last Of Us منتشر شد؛ بازگشت الی و جوئلکارگردان بازی لست آو آس، اولین تصویر سریال Last Of Us را با طرفداران به اشتراک گذاشت که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.
اولین تصویر سریال ..

سریال Last Of Usاولین تصویر سریال Last Of Us منتشر شد؛ بازگشت الی و جوئل

کارگردان بازی لست آو آس، اولین تصویر سریال Last Of Us را با طرفداران به اشتراک گذاشت که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

اولین تصویر سریال Last Of Us در دسترس قرار گرفت و دو شخصیت اصلی سریال یعنی جوئل و الی را از زاویه پشت نشان می‌دهد.

نیل دراکمن (Neil Druckmann)، کارگردان محبوب سری بازی لست آو آس، اولین تصویر سریال اقتباسی آن را منتشر کرد؛ در این عکس می‌توانید دو بازیگر اصلی، پدرو پاسکال (Pedro Pascal) و بلا رمزی (Bella Ramsey) را مشاهده کنید که در حال نگاه کردن به یک هواپیمای سقوط کرده هستند. استودیوی ناتی داگ (Naughty Dog) همزمان با این خبر، اطلاعات تازه‌ای از بخش آنلاین بازی لست آو آس نیز ارائه کرد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

سریال Last Of Us

نیل دراکمن همزمان با انتشار تصویر فوق گفت:

وقتی اولین بار آن‌ها را [پاسکال و رمزی] با لباس کامل دیدم، گفتم خدای من! آن‌ها جوئل و الی هستند!

دراکمن همچنین اضافه کرد که نمی‌تواند بیش از این برای تماشای سریال منتظر بماند. او در رابطه با بخش آنلاین بازی لست آو آس نیز گفت که «همچنان در دست توسعه قرار دارد اما ناتی داگ برای نشان دادن یا گفتگو در رابطه با آن هنوز آماده نیست».

به طور خلاصه، در حال کار کردن بر روی آن هستیم. ما نظرات را می‌بینیم و می‌دانیم که بسیاری از شما تفاضای دیدن بخش آنلاین بازی را دارید و می‌خواهید اخبار تازه‌ای از آن بشنوید. تا اینجا، فقط می‌توانیم بگوییم که عاشق چیزی شده‌ایم که تیم‌ ما دارد توسعه می‌دهد و می‌خواهیم به اعضاء فرصت کافی بدهیم تا این پروژه‌ی جاه طلبانه‌ را تکمیل کنند. زمانی که همه چیز آماده شد، اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهیم.

فارغ از بخش آنلاین، استودیوی ناتی داگ احتمالا برنامه‌ریزی‌های اولیه برای توسعه‌ی قسمت سوم را نیز آغاز کرده اما ممکن است که ابتدا به سراغ ساخت یک بازی کاملا جدید برود. همچنین طبق شایعات، این استودیو در حال ساخت نسخه‌ی بازسازی Last of Us برای کنسول پلی استیشن ۵ است که این خبر باید به صورت رسمی تایید شود.

علاوه بر این‌ها، ناتی داگ از اکشن فیگور ۲۰۰ دلاری جوئل رونمایی کرد که در زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید:

سریال Last Of Us

در حال حاضر، تاریخ پخش سریال Last of Us مشخص نیست اما قرار است در سال ۲۰۲۲ از شبکه‌ اچ بی او پخش شود. در صورت انتشار اخبار مرتبط با این سریال مورد انتظار، آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.