تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۴:۵۷
کد خبر : 65862

اولین تصاویر از گوشی هواوی میت ۵۰ را تماشا کنید

اولین تصاویر از گوشی هواوی میت ۵۰ را تماشا کنید

اولین تصاویر از گوشی هواوی میت ۵۰ را تماشا کنید هواوی در تلاش برای ارائه گوشی های پرچمدار سری Mate 50 با سیتم عامل هارمونی او اس ۳ است. در ادامه می‌توانید اولین تصاویر گوشی هواوی میت ۵۰ را ..

اولین تصاویر از گوشی هواوی میت ۵۰ را تماشا کنید

هواوی در تلاش برای ارائه گوشی های پرچمدار سری Mate 50 با سیتم عامل هارمونی او اس ۳ است. در ادامه می‌توانید اولین تصاویر گوشی هواوی میت ۵۰ را مشاهده کنید.

تا پیش از تحریم‌های آمریکا، هواوی هر سال دو سری گوشی پرچمدار روانه بازار می‌کرد. گوشی‌های بالا رده سری P در بهار عرضه می‌شدند و سری میت نیز در پاییز به دست کاربران می‌رسید. گوشی های سری میت اولین دستگاه‌های مجهز به تراشه پرچمدار جدید این شرکت بودند و از نمایشگر بهتر، دوربین بهتر و مجموعه‌ای از نوآوری‌ها بهره می‌بردند.

گوشی هواوی میت 50

اما سال گذشته میلادی هواوی نتوانست از سری میت ۵۰ رونمایی کند و این کار را به سال ۲۰۲۲ موکول کرد. حالا امروز شاهد انتشار تصاویر مفهومی گوشی میت ۵۰ هستیم. منبع منتشر کننده ادعا می‌کند که این تصاویر به نمونه نهایی شباهت دارند. البته گوشی حاضر در این تصاویر هم ادامه دهنده زبان طراحی هواوی میت ۴۰ است. در این گوشی یک پنل اولید با حاشیه‌های حداقلی را مشاهده می‌کنیم و یک حفره کوچک نیز میزبان دوربین سلفی شده است.

در بدنه پشتی هم یک دایره مشکی بزرگ قرار دارد که در درون آن سه حسگر تصویر برداری قرار دارند. همچنین در میان این حسگر‌ها نیز یک فلاش دیده می‌شود. هواوی احتمالا در این گوشی از یک دوربین فوق عریض قدرتمند و یک دوربین پریسکوپ با زوم ۵ برابری اپتیکال استفاده کند.

گوشی هواوی میت 50

از آنجایی که شراکت لایکا با هواوی به پایان رسیده است، دیگر نام این برند آلمانی در کنار دوربین گوشی دیده نمی‌شود. در حال حاضر هواوی در حال توسعه گوشی میت ۵۰ در دو نسخه با تراشه اختصاصی کایرین ۹۰۰۰ (پشتیبانی از شبکه ۵G) و اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بدون مودم ۵G است. سیستم عامل این گوشی‌ها هارمونی او اس ۳.۰ خواهد بود و احتمالا در اواخر تیر ماه رونمایی می‌شوند.

منبع :Gizchinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.