تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
کد خبر : 59776

اولین تریلر فیلم Uncharted این هفته منتشر می‌شود

اولین تریلر فیلم Uncharted این هفته منتشر می‌شود

اولین تریلر فیلم Uncharted این هفته منتشر می‌شودطبق شایعات، اولین تریلر فیلم Uncharted – آنچارتد تا چند روز آینده منتشر خواهد شد؛ فیلمبرداری این اثر مورد انتظار مدتی قبل به پایان رسید.
طرفداران سری با..

اولین تریلر فیلم Unchartedاولین تریلر فیلم Uncharted این هفته منتشر می‌شود

طبق شایعات، اولین تریلر فیلم Uncharted – آنچارتد تا چند روز آینده منتشر خواهد شد؛ فیلمبرداری این اثر مورد انتظار مدتی قبل به پایان رسید.

طرفداران سری بازی آنچارتد، بی‌صبرانه در انتظار انتشار اولین تریلر فیلم Uncharted هستند و ظاهرا این اتفاق در همین هفته رخ خواهد داد.

سونی نزدیک به یک دهه‌ی پیش قصد داشت تا این فیلم را بسازد و دیوید او راسل را برای ساخت این فیلم انتخاب کرده بود. در آن دوره، مارک والبرگ قرار بود نقش ناتان دریک را بازی کرده و رابرت دنیرو و جو پشی نیز در نقش پدر و عموی او ظاهر شوند. آن پروژه هرگز عملی نشد و پس از آن شاهد تغییرات زیادی در پروسه توسعه فیلم بودیم؛ اثری که ساخت آن هر بار به بن بست می‌رسید.

پس از خروج والبرگ، سونی به حضور کریس پرت در نقش اصلی امید داشت که آن هم میسر نشد. سونی سپس به سراغ مارک بول (نویسنده‌ فیلم سی دقیقه پس از نیمه‌شب) رفت تا فیلمنامه را به نگارش در بیاورد اما آن فیلمنامه هم به جایی نرسید. کارگردان‌هایی همچون سث گوردون، شاون لوی، دان تراختنبرگ و تراویس نایت هم در برهه‌ای از زمان برای ساخت فیلم انتخاب شده بودند اما آن‌ها نیز کنار رفتند تا در نهایت صندلی کارگردانی به روبن فلیشر برسد که فیلم‌های زامبی‌لند و ونوم را در کنارمه دارد.

اولین تریلر فیلم Uncharted

ساخت فیلم از اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز شد و اگرچه شیوع کرونا ویروس آن را با مشکل رو به رو کرد اما تیم سازنده در نهایت موفق شد مراحل فیلمبرداری را به پایان برساند. این فیلم که قرار است پیش‌درآمدی بر بازی‌ها باشد، داستان یک ناتان دریک جوان را روایت می‌کند که در ابتدای مسیر ماجراجویی‌هایش است. از بازیگران اصلی فیلم می‌توان به تام هالند، مارک والبرگ، آنتونیو باندراس، سوفیا تیلور علی و تاتی گابریل اشاره کرد.

سونی اولین ویدیوی فیلم را در رویداد سینماکان (CinemaCon) به نمایش گذاشت که شخصیت سالی (Sully) را در یک مراسم مزایده نشان می‌دهد و همچنین شامل سکانسی از ناتان می‌شود که از یک هواپیما به بیرون می‌پرد. این ویدیوها به صورت عمومی در دسترس قرار نگرفت اما اگر شایعات درست باشند، به‌زودی اولین تریلر فیلم را می‌توانیم مشاهده کنیم.

دنیل آر‌پی‌کی (DanielIRPK) که معمولا اخبار و اطلاعات سینمایی را فاش می‌کند، اخیرا به این نکته اشاره داشته که اولین تریلر فیلم Uncharted در تاریخ ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) در دسترس قرار می‌گیرد. این مسئله هنوز به صورت رسمی تایید نشده اما با توجه به اینکه مدت زمان زیادی تا اکران فیلم باقی نمانده، می‌توان انتظار داشت که اولین ویدیوی رسمی آنچارتد به‌زودی منتشر شود.

اولین تریلر فیلم Uncharted

سونی مدتی قبل اولین تریلر فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home) را منتشر کرد که نقش اصلی آن را نیز تام هالند ایفا می‌کند. این تریلر، سر و صدای زیادی برپا کرد اما حالا که مدتی از آن گذشته، شاید بهترین زمان باشد تا تبلیغات پیرامون آنچارتد آغاز شود.

در حال حاضر جزئیات داستانی این نسخه مشخص نیست و باید دید آیا می‌تواند در حد و اندازه‌ی آثار محبوبی همچون ایندیانا جونز ظاهر شود یا خیر. طرفداران تا اینجا فیلم را برای انتخاب بازیگران‌اش مورد انتقاد قرار داده‌اند و کسانی که اولین ویدیوی آن را مشاهده کرده‌اند هم چندان رضایت نداشته‌اند. باید دید آیا آنچارتد هم در نهایت به طلسم فیلم‌های اقتباسی از بازی‌ها دچار می‌شود یا خیر.

همچنین مطالعه کنید: اولین تیزر تریلر فیلم The Flash را تماشا کنید

مجموعه بازی Uncharted از محبوبیت بالایی برخوردار است و قسمت چهارم آن توانست به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های این سری و حتی کنسول پلی استیشن ۴ تبدیل شود. نسخه‌ی سینمایی آنچارتد در تاریخ ۱۸ فوریه ۲۰۲۲ (۲۹ بهمن ۱۴۰۰) به اکران سینماهای جهان درخواهد آمد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.