تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
کد خبر : 57320

اولین تریلر فیلم Tragedy of Macbeth جوئل کوئن را تماشا کنید

اولین تریلر فیلم Tragedy of Macbeth جوئل کوئن را تماشا کنید

اولین تریلر فیلم Tragedy of Macbeth جوئل کوئن را تماشا کنیدفیلم Tragedy of Macbeth – تراژدی مکبث، ساخته‌ی جدید جوئل کوئن با بازی دنزل واشنگتن است که در ادامه می‌توانید به تماشای اولین تیزر تریلر آن بپ..

تریلر فیلم Tragedy of Macbethاولین تریلر فیلم Tragedy of Macbeth جوئل کوئن را تماشا کنید

فیلم Tragedy of Macbeth – تراژدی مکبث، ساخته‌ی جدید جوئل کوئن با بازی دنزل واشنگتن است که در ادامه می‌توانید به تماشای اولین تیزر تریلر آن بپردازید.

در فیلم Tragedy of Macbeth دنزل واشنگتن و فرانسیس مک‌دورمند نقش‌های اصلی را برعهده دارند؛ اولین تیزر کوتاه اثر را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

این فیلم که اقتباسی از رمان مشهور ویلیام شکسپیر است، اثر جدید جوئل کوئن محسوب می‌شود که برخلاف گذشته، این بار به تنهایی در مقام نویسنده و کارگردان حضور دارد.

دنزل واشنگتن در نقش مکبث و فرانسیس مک‌دورمند در نقش لیدی مکبث، چهره‌های شاخص فیلم هستند و در این تریلر زیبای سیاه و سفید که از نسبت ابعاد ۴:۳ بهره می‌برد، می‌توانید متوجه شوید که با چگونه فیلمی رو به رو هستید. در این تیزر هیچ دیالوگی وجود ندارد و تنها چند نما از اثر را مشاهده می‌کنیم؛ مکبث در میان میدان جنگ و قلعه‌های تاریک به آرامی قدم می‌زند و لیدی مکبث، در کنار یک پنجره ایستاده و احتمالا در حال کشیدن نقشه‌ی یک قتل است. سه جادوگر مشهور نمایشنامه‌ی مکبث نیز در این تیزر خودنمایی می‌کنند.

اولین تیزر تریلر فیلم Tragedy of Macbeth

دانلود ویدیو

به نظر می‌رسد که جوئل کوئن با این فیلم از سبک و سیاق همیشگی‌اش فاصله گرفته‌ است؛ شاید به این دلیل که برادرش در کنار او نیست. همچنین طنز هوشمندانه‌ی کوئن‌ها در این تریلر به چشم نمی‌خورد. در حال حاضر نمی‌دانیم که این فیلم تا چه اندازه به منبع اصلی وفادار خواهد بود اما می‌توان انتظار داشت که با اثر راضی کننده‌ای رو به رو باشیم. از دیگر بازیگران تراژدی مکبث می‌توان به برندن گلیسون، کوری هایکنز، هری ملینگ، رالف اینسون، برایان تامپسون و کاترین هانتر اشاره کرد.

همچنین مطالعه کنید: اولین تریلر فیلم Nightmare Alley گیرمو دل‌تورو را تماشا کنید

فیلم Tragedy of Macbeth در تاریخ ۲۵ دسامبر (۴ دی ۱۴۰۰) به اکران سینماهای جهان در می‌آید و در تاریخ ۱۴ ژانویه ۲۰۲۲ (۲۴ دی ۱۴۰۰) از سرویس اپل تی وی پلاس به صورت آنلاین پخش می‌شود. انتشار فیلم در ماه دسامبر بدین معناست که سازندگان به موفقیت آن در فصل جوایز امیدوار هستند و باید دید این اثر تا چه اندازه می‌تواند موفق ظاهر شود.

منبعpolygonمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.