تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۷:۰۳
کد خبر : 58945

اولین تریلر فیلم Resident Evil: Welcome To Raccoon City را تماشا کنید؛ نقطه شروع زامبی ها

اولین تریلر فیلم Resident Evil: Welcome To Raccoon City را تماشا کنید؛ نقطه شروع زامبی ها

اولین تریلر فیلم Resident Evil: Welcome To Raccoon City را تماشا کنید؛ نقطه شروع زامبی هاشرکت سونی، اولین تریلر فیلم Resident Evil: Welcome To Raccoon City – رزیدنت ایول: به راکون سیتی خوش آمدید را من..

فیلم Resident Evil: Welcome To Raccoon Cityاولین تریلر فیلم Resident Evil: Welcome To Raccoon City را تماشا کنید؛ نقطه شروع زامبی ها

شرکت سونی، اولین تریلر فیلم Resident Evil: Welcome To Raccoon City – رزیدنت ایول: به راکون سیتی خوش آمدید را منتشر کرد که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید.

اولین تریلر فیلم Resident Evil: Welcome To Raccoon City شخصیت‌های اصلی آن را معرفی می‌کند و جزئیات داستانی خوبی ارائه می‌دهد.

اقتباس‌های سینمایی از بازی‌های ویدیویی معمولا یا به نتیجه نمی‌رسند و یا افتضاح از کار در می‌آیند اما مجموعه‌ی رزیدنت اویل توانست موفق ظاهر شود. درست است که اکثر قسمت‌ها از نظر منتقدان ضعیف توصیف می‌شدند و نقدهای منفی دریافت می‌کردند اما از نظر فروش، به حدی راضی کننده بودند که قسمت‌های بیشتری ساخته شود. اما سرانجام پس از پانزده سال و شش قسمت، کارگردان و خالق مجموعه، پل دبلیو. اس. اندرسون (Paul W. S. Anderson) تصمیم گرفت کنار برود تا افراد تازه‌ای فرصت ساخت آثاری پیرامون رزیدنت اویل را داشته باشند. حالا اولین نسخه‌ی جدید در راه است که کارگردانی آن را یوهانس رابرتس (Johannes Roberts) برعهده دارد و می‌تواند آغازگر فصل تازه‌ای برای این مجموعه باشد.

فیلم Resident Evil: Welcome To Raccoon City

همان طور که تا پیش از این هم اعلام شده بود، سونی از اولین تریلر این نسخه‌ی سینمایی رونمایی کرد. برخلاف قسمت‌های پیشین که هیچ ارتباطی با بازی‌های ویدیویی مجموعه نداشتند، این بار اما به نظر می‌رسد که سازندگان تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا طرفداران را راضی کنند، اگرچه هنوز هم بعضی از انتخاب‌ها شاید سوال برانگیز باشد، از جمله اینکه چرا لیان اس. کندی (Leon S. Kennedy) سبیل دارد!

داستان «به راکون سیتی خوش آمدید»، در سال ۱۹۹۸ رخ می‌دهد و هیچ ارتباطی با فیلم‌های قبلی ندارد. همان طور که از نام فیلم مشخص است، این بار، شخصیت‌های اصلی به راکون سیتی قدم می‌گذارند که خانه‌ی شرکت آمبرلا است؛ همان شرکتی که با سلاح میکروبی مخرب‌اش، انسان‌ها را تبدیل به زامبی کرد. در این تریلر، می‌توانید تاثیرات اشتباهات شرکت آمبرلا را ببینید و بازماندگانی که در تلاش هستند تا از این جهنم زامبی‌ها فرار کنند.

اولین تریلر فیلم Resident Evil: Welcome To Raccoon City

دانلود ویدیو

کایا اسکودلاریو، رابی امل، اون جوگیا، هانا جان کامن، تام هاپر، نیل مک‌دونا و دانل لوگ نقش‌های اصلی این فیلم را برعهده دارند.

در ذهن طرفداران، نسخه‌های سینمایی اقتباسی رزیدنت اویل با ژانر اکشن، نقش آفرینی میلا یوویچ (Milla Jovovich)، سکانس‌های عجیب و غریب و داستان‌های مضحک پیوند خورده است. اما اگر به بازی‌های آن نگاه کنیم، فراتر از این حرف‌ها هستند؛ از داستان‌های قدرتمند تا شخصیت‌های خاطره انگیز و این قسمت جدید حتی اگر در آن حد و اندازه نباشد، حداقل به بازی‌ها نزدیک است و تنها از نام رزیدنت اویل، استفاده‌ی ابزاری و تبلیغاتی نمی‌کند.

همچنین تماشا کنید: تریلر جدید انیمیشن رزیدنت اویل بازگشت لیان و کلر را نشان می‌دهد

فیلم Resident Evil: Welcome To Raccoon City در تاریخ ۲۴ نوامبر ۲۰۲۱ (۳ آذر ۱۴۰۰) به اکران سینماهای جهان در می‌آید. به گفته‌ی سونی، تماشای اثر تنها در سینماها امکان پذیر خواهید بود، بنابراین برای تماشای نسخه‌ی دیجیتالی فیلم، باید مدت زمان بیشتری منتظر بمانید.

منبعslashgearمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.