تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
کد خبر : 57308

اولین باگ آی او اس ۱۵ دو روز بعد از انتشار رسمی ظاهر شد!

اولین باگ آی او اس ۱۵ دو روز بعد از انتشار رسمی ظاهر شد!

اولین باگ آی او اس ۱۵ دو روز بعد از انتشار رسمی ظاهر شد!در فاصله چند ساعت از عرضه iOS 15، نخستین باگ آی او اس ۱۵ روی آیفون‌ها ظاهر شد. این باگ اخطار حافظه ناکافی را روی صفحه به نمایش می‌گذارد.
اگر هیج..

باگ آی او اس ۱۵اولین باگ آی او اس ۱۵ دو روز بعد از انتشار رسمی ظاهر شد!

در فاصله چند ساعت از عرضه iOS 15، نخستین باگ آی او اس ۱۵ روی آیفون‌ها ظاهر شد. این باگ اخطار حافظه ناکافی را روی صفحه به نمایش می‌گذارد.

اگر هیجان زده هستید که زودتر آیفون خودتان را به سیستم عامل iOS 15 به‌روزرسانی کنید، بهتر است کمی دست نگه دارید. با توجه به گزارش جدیدی که در وب‌سایت Reddit منتشر شده، به نظر می‌رسد این به‌روزرسانی با یک باگ بزرگ همراه است که به اشتباه به کاربران آیفون هشدار پر بودن حافظه را ارسال می‌کند.

بر اساس پستی که یکی از کاربران ردیت منتشر کرده، ظاهراً باگ آی او اس ۱۵ باعث به نمایش درآمدن اخطار پر بودن حافظه، در شرایطی که حافظه فضای کافی دارد می‌شود. او می‌گوید در حالی که ۱۶.۳۴ گیگابایت از کل ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی آیفونش خالی بوده، این پیغام خطا را دریافت کرده است. به عنوان مثال کاربر دیگری تنها ۱۵.۷ گیگابایت از حافظه ۵۱۲ گیگابایتی آیفونش را اشغال کرده است، ولی او نیز همین پیغام خطا را دریافت کرده است. وقتی هم که روی این خطا ضربه می‌زنید هیچ اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد. این مشکلی است که روی نسخه بتا iOS 15 وجود داشته و حتی در نسخه RC این آپدیت نیز برطرف نشده است.

راه حلی برای باگ آی او اس ۱۵ وجود ندارد

دیگر کاربرانی که با این مشکل مشابه مواجه شده‌اند، می‌گویند که حتی فضای خالی بیشتری از این کاربر نیز در گوشی آن‌ها وجود داشته است. عده‌ای با ریست کردن تنظیمات گوشی تلاش داشته‌اند که مشکل را برطرف کنند، اما مشکل حل نشده است. برخی نیز گوشی را به طور کامل پاک کرده‌اند و گوشی را به تنظیمات کارخانه برگردانده‌اند که باز هم دردی را از آن‌ها دوا نکرده است.

به نظر می‌رسد هنوز هیچ راه حلی برای این مشکل وجود ندارد و همه باید منتظر یک به‌روزرسانی از طرف اپل در آینده‌ای نزدیک باشیم.

آیا شما هم گوشی‌تان را به iOS 15 آپدیت کرده‌اید؟ بعد از به‌روزرسانی، این باگ آی او اس ۱۵ گوشی شما را دچار مشکل نکرده است؟

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.