تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
کد خبر : 71765

انواع قطعات صنعتی در صنعت ساختمان چیست ؟

انواع قطعات صنعتی در صنعت ساختمان چیست ؟

فهرست۱ استفاده از گاتر برای هدایت آب‌های سطحی۱.۱ گاتر چه ویژگی‌ها و مزایای مهمی دارد؟۲ هرآنچه که باید درباره گریتینگ بدانید۳ کفشور خطی، مزایا و کاربردهای مهمی که دارد۳.۱ چگونه در کوتاه‌ترین زمان ممکن انواع قطعات صنعتی ساختمان را خریداری کنیم؟ قطعات صنعتی در ساختمان دارای انواع مختلفی هستند که هریک از آنها ویژگی‌ها و …

قطعات صنعتی در ساختمان دارای انواع مختلفی هستند که هریک از آنها ویژگی‌ها و کاربردهای مخصوص به خود را دارند. گاتر یکی از انواع این قطعات می باشد. گاترها در واقع کانال‌های پیش ‌ساخته‌ای هستند که برای انتقال آب مورد استفاده قرار می گیرند. زمانی که آب در سطح یک محیط در جریان است با استفاده از این قطعات می‌توانید به‌راحتی هرچه تمام آنها را هدایت کرده و وارد مسیر دلخواه خود کنید.

انواع دیگری از این تجهیزات نیز در بازار وجود دارند که در ادامه درباره برخی از رایج‌ترین این ابزارها صحبت خواهیم کرد و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

استفاده از گاتر برای هدایت آب‌های سطحی

گاتر یکی از قطعات صنعتی است که امروزه در بسیاری از ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تجهیزات امروزه در بسیاری از موارد مختلف استفاده می‌شوند که از جمله آنها می‌توان به اطراف استخرها، سونا، جکوزی، کف پارکینگ‌ها و در کل در هر محیطی که شما نیازمند هدایت آب‌های جاری هستید. طراحی و ساخت این محصولات به شکلی است که می‌توانند به‌راحتی آب را هدایت کنند.

امروزه برای تولید و ساخت این محصولات از انواع مختلفی از متریال‌ها استفاده می‌شود که از جمله آنها می‌توان به گالوانیزه، استیل، پی‌وی‌سی و … اشاره کرد. هر یک از این محصولات ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند. به‌ عنوان ‌مثال پی‌وی‌سی دارای وزن مناسب‌تری است و به همین علت گاترهایی که با استفاده از پی‌وی‌سی ساخته می‌شوند معمولا راحت‌تر جابه‌جا می‌شوند.

انواع قطعات صنعتی در صنعت ساختمان چیست ؟

شاید برای شما جالب باشد که بدانید امروزه از این قطعات صنعتی می‌توان در داخل ساختمان‌های مسکونی نیز استفاده کرد. به ‌عنوان ‌مثال اگر در داخل آشپزخانه آب در یک محیط جمع می‌شود شما می‌توانید این قطعات صنعتی را در آن محیط قرار دهید و در جهتی که نیاز دارید آب را انتقال دهید.

گاتر چه ویژگی‌ها و مزایای مهمی دارد؟

یک نکته بسیار مهم درباره گاتر این است که دارای انواع مختلفی می باشد. این محصول امروزه در ابعاد مختلفی طراحی و ساخته می‌شود. به همین علت نیز شما عملا محدودیتی را برای خرید و استفاده از آن نخواهید داشت و می‌توانید در موقعیت‌ها و شرایط متفاوت به‌ سادگی از این محصولات استفاده کنید. طراحی این محصولات معمولا به شکلی انجام می‌شود که آب راحت در داخل آنها حرکت کند و خود این محصولات باعث جمع ‌شدن آب در یک محیط نشوند.

امروزه برندهای مختلفی در زمینه تولید و ساخت این محصولات فعالیت دارند که شما می‌توانید با بررسی هر یک از آنها بهترین برند را برای خرید انتخاب کنید. اگر شما هم علاقه‌مند هستید تا اطلاعات بیشتری را درباره مشخصات فنی انواع گاترها و همین ‌طور برندهای سازنده این محصولات به دست بیاورید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدمات ما در درین صنعت ابنیه بهره‌مند شوید.

انواع قطعات صنعتی در صنعت ساختمان چیست ؟

ما در درین صنعت ابنیه تلاش کرده‌ایم تا اطلاعات کاملی را درباره این محصولات در اختیار شما قرار دهیم؛ بنابراین شما با استفاده از خدمات ما می‌توانید اطلاعات خود را افزایش داده و با دانش کافی اقدام به خرید و استفاده از این محصولات نمایید.

هرآنچه که باید درباره گریتینگ بدانید

گریتینگ یک شبکه توری شکل است که معمولا از متریال‌های مختلف از جمله متریال‌های فلزی ساخته می‌شود و معمولا اصلی‌ترین کاربرد آن نیز استفاده در کف ساختمان‌ها و همین‌طور سقف‌های کاذب می باشد. این محصولات با وجود این‌ که کاربردهای زیادی دارند ولی از قیمت مناسبی برخوردار هستند و درعین‌ حال باید دقت داشته باشید که در زمان طراحی تلاش می‌شود تا وزن آنها مناسب باشد. وزن پایین باعث می‌شود تا جابه‌جایی و نصب آنها ساده‌تر شود.

یک نکته مهم درباره انواع گریتینگ این است که این محصولات معمولا دارای شکل ظاهری مختلفی هستند که از جمله آنها می‌توان به مربعی، مستطیلی، مثلثی و … اشاره کرد. انواع این محصولات را از نظر نحوه قرارگیری سوراخ‌های آن نیز می‌توان به سه دسته مختلف تقسیم‌بندی کرد. نوع اسلات این محصولات دارای سوراخ‌هایی موازی است. نوع مشبک این محصولات دارای سوراخ‌های مربعی یا مستطیلی هستند.

نوع دیگری از انواع این محصولات نیز پانچ است که سوراخ‌های موجود روی آنها یا به‌ صورت دایره‌ای یا به ‌صورت مربعی است. از جمله متریال‌هایی که امروزه برای تولید و ساخت انواع این قطعات صنعتی در ساختمان استفاده می‌شود می‌توان به انواع فلز مانند گالوانیزه، فولاد، چدن و همین‌طور متریال‌های غیرفلزی مانند کامپوزیت اشاره کرد. محصولات غیر فلزی معمولا دارای قیمت مناسب‌تر و همین‌طور وزن پایین‌تری نیز هستند.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید می‌توانید از این محصولات برای تولید و ساخت انواع فیلترهای جریان آب، کف‌پوش‌های مخصوص پله، سیستم‌های تهویه هوا و کف‌پوش‌های مکان‌های دیگر نیز استفاده کنید.

کفشور خطی، مزایا و کاربردهای مهمی که دارد

کفشور خطی نیز یکی از قطعات صنعتی در ساختمان است که امروزه برای جمع‌آوری آب‌های سطحی در محیط‌هایی مانند استخر و حمام مورد استفاده قرار می‌گیرد و دارای کاربردهای زیادی می باشد. علاوه بر این امکان استفاده از آنها در سرویس‌های بهداشتی نیز وجود دارد. برای تولید و ساخت این محصولات از متریال‌هایی مانند استیل استفاده می‌شود. استفاده از استیل در این محصولات از زنگ‌زدگی آنها جلوگیری کرده و باعث افزایش طول عمر این محصولات می‌شود.

همان‌طور که می‌دانید کفشورها دارای طیف گسترده‌ای هستند که هر یک دارای ویژگی‌های مخصوص به خود بوده و کاربردهایی را به شما ارائه می‌دهند. کفشورهای خطی این قابلیت را دارند که در مدت ‌زمانی کوتاه حجم بالایی از آب را تخلیه کنند و بر خلاف سایر محصولات مشابه که عملکرد ضعیف‌تری در این زمینه دارند این محصولات عملکرد بهینه‌ای را در تخلیه آب به شما ارائه می‌دهند.

این کفشورها نیز مانند سایر قطعات صنعتی که در صنعت ساختمان استفاده می‌شوند دارای ابعاد مختلفی هستند و شما می‌توانید بر حسب نیاز خود از هر یک از آنها استفاده کنید. معمولا برای تولید و ساخت این محصولات از استیل استفاده می‌شود ولی امروزه شاهد تولید محصولات پلاستیکی نیز هستیم که وزن پایین‌تر و قیمت مناسب‌تری را نسبت به محصولات استیلی دارند.

چگونه در کوتاه‌ترین زمان ممکن انواع قطعات صنعتی ساختمان را خریداری کنیم؟

خرید انواع قطعات صنعتی در ساختمان از جمله گاتر، کفشور خطی با قیمت مناسب، امروزه یکی از نیازهای اساسی بسیاری از افراد شده است. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید می‌توانید همین حالا وارد سایت https://www.showerdrain.ir شده و با مناسب‌ترین قیمت ممکن اقدام به خرید هر یک از این قطعات صنعتی برای ساختمان خود نمایید.

 

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.