تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۱۲
کد خبر : 47039

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح و انجمن اتیسم ایران

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح و انجمن اتیسم ایران

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح و انجمن اتیسم ایران تفاهم نامه همکاری سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح و انجمن اتیسم ایران با هدف ایجاد زمینه‌های همکاری مشترک و..

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح و انجمن اتیسم ایران

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح و انجمن اتیسم ایران

تفاهم نامه همکاری سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح و انجمن اتیسم ایران با هدف ایجاد زمینه‌های همکاری مشترک و تعامل علمی به امضاء رسید.

به گزارش ایسنا، تفاهم نامه همکاری میان سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح و انجمن اتیسم ایران در جلسه ای با حضور دکتر امیر نوروزی مدیرعامل سازمان، سعیده صالح غفاری مدیرعامل انجمن و دکتر محمد تقی جغتایی مشاور وزیر بهداشت در امور توانبخشی با هدف ایجاد زمینه‌های همکاری مشترک و تعامل علمی تحقیقاتی و آموزشی به امضاء رسید.

مدیرعامل سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح گفت: ایجاد زمینه‌های همکاری مشترک و تعامل علمی، پژوهشی و تحقیقاتی بین انجمن اتیسم و سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح در جهت استفاده از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری طرفین در تحقیقات نظری و کاربردی، توسعه فن آوری های نرم افزاری و لوازم و تجهیزات پزشکی، سرمایه‌های انسانی متخصص و استفاده ازاطلاعاتی فنی و تجارب دوجانبه برای تامین اطلاعات مورد نیاز طرفین از اهداف این تفاهم نامه است.

نوروزی، همکاری علمی، پژوهشی، آموزشی، ترویجی و اجرایی در زمینه‌های مرتبط با سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح و انجمن اتیسم، بهره‌برداری از امکانات دو طرف از طریق سامانه، توان فکری، تجربی، کتابخانه‌ای، ارتباطات بین‌المللی و داده‌های قابل استفاده در پژوهش و تحقیق، برگزاری رویدادهای فناورانه ، دوره‌های آموزشی تخصصی، سمینارها، جشنواره‌ها، دوره های آموزشی کوتاه مدت(برای والدین بیماران اتیسم)، همایش‌های علمی مشترک در سطوح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی، بهره‌برداری از توان دو طرف در راستای پاسخگویی به نیازهای نوآورانه کشور در حوزه فناوری‌های نوین درمانی و همکاری و مشارکت در تعریف بسته خدمات پایه و تکمیلی رفتار درمانی و توان بخشی و هم چنین تسهیل در ارائه خدمات مورد تعهد به بیمه شدگان نیروهای مسلح را از مهمترین موضوعات این تفاهم نامه عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح امضای این تفاهم نامه را بسیار ارزشمند خواند و گفت: ظرفیت‌های دانشی و علمی مناسبی در انجمن اتیسم ایران وجود دارد که می‌تواند پاسخگوی مطالبات سازمان خدمات درمانی در حوزه درمانی باشد.

سعیده صالح غفاری امضای تفاهم نامه همکاری مشترک با سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح را گامی مثبت در جهت ارائه بهتر خدمات به مردم به ویژه خانواده نیروهای مسلح دانست و گفت: همکاری مشترک در جهت اتوماسیون پذیرش و ارائه خدمات مشاوره ای و خدمات توان بخشی با کمک آموزش بستگان و اعضای خانواده، هم چنین همکاری مشترک در تهیه فرم خود اظهاری بیماران در مورد کیفیت نحوه ارائه خدمات، اثربخشی و میزان رضایت خدمات از محورهای مهم این تفاهم نامه است.

در انتهای جلسه دکتر محمد تقی جغتایی ضمن تقدیر از رویکرد متعالی سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح در ارائه و توسعه کمی و کیفی خدمات درمان و سلامت به جامعه هدف، امضاء تفاهم نامه بین آن سازمان و انجمن اتیسم را نقطه عطفی در حمایت از مبتلایان به این عارضه و خانواده های آنها دانست.

گفتنی است مدت زمان این تفاهم نامه از تاریخ اول فروردین سال ۱۴۰۰ به مدت سه سال بوده و در صورت تمایل طرفین قابل تمدید خواهد بود.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.