تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
کد خبر : 70006

اندروید ۱۳، مچ برنامه های قاتل باتری را می‌گیرد

اندروید ۱۳، مچ برنامه های قاتل باتری را می‌گیرد

اندروید ۱۳، مچ برنامه های قاتل باتری را می‌گیردجدیدترین نسخه سیستم عامل گوگل یعنی اندروید ۱۳ دارای قابلیتی خواهد بود که به مدیریت برنامه‌های پرمصرف جهت افزایش عمر باتری کمک خواهد کرد.
شاید بارها این م..

اندروید ۱۳، مچ برنامه های قاتل باتری را می‌گیرد

جدیدترین نسخه سیستم عامل گوگل یعنی اندروید ۱۳ دارای قابلیتی خواهد بود که به مدیریت برنامه‌های پرمصرف جهت افزایش عمر باتری کمک خواهد کرد.

شاید بارها این موقعیت برای شما پیش آمده باشد که بدون اینکه برای مدتی طولانی از گوشی خود استفاده کنید، باتری گوشی شما به سرعت تخلیه شود. در این وضعیت، این سوال به وجود می‌آید که کدام برنامه باعث تخلیه باتری گوشی شده است. خوشبختانه اندروید ۱۳ به این سوال شما پاسخ خواهد داد و زمانی که برنامه‌ای در پس‌زمینه بخش قابل توجهی از باتری شما را مصرف می‌کند، به شما اطلاع می‌دهد.

اندروید 13

گوگل طی مطلب جدیدی درباره جدیدترین قابلیت‌های سیستم عامل جدید خود، نوشته است که اندروید ۱۳ در صورت مصرف بیش از حد باتری توسط یک برنامه طی یک بازه ۲۴ ساعته، برای کاربر نوتیفیکیشن به نمایش در می‌آورد. این قابلیت روی تمام برنامه‌ها کار می‌کند؛ صرف نظر از اینکه برنامه مورد نظر مشخصاً برای سیستم عامل اندروید ۱۳ طراحی شده باشد یا خیر. فقط کافی است گوشی شما از این سیستم عامل جدید برخوردار باشد.

پس از نمایش نوتیفیکیشن مذکور بابت مصرف بیش از حد باتری، تا حداقل ۲۴ ساعت بعد نوتیفیکیشن دیگری به کاربر ارسال نخواهد شد. هر بار که نوتیفیکیشن نمایش داده می‌شود، سیستم عامل تا زمانی که پیام را رد کنید یا خود برنامه دیگر بیش از حد باتری گوشی را مصرف نکند، صبر خواهد کرد. با این حال، اگر برنامه همچنان به تخلیه باتری ادامه بدهد، اندروید ۱۳ بعد از گذشت ۲۴ ساعت باری دیگر نوتیفیکیشن نمایش خواهد داد.

اندروید 13

همچنین بخوانید:

اندروید ۱۳ ، اجرای ویندوز ۱۱ بر روی گوشی را ممکن می‌کند!

علاوه بر این‌ها، اندروید ۱۳ کاربران را از برنامه‌هایی که برای مدتی طولانی در پس‌زمینه در حال اجرا باشند، مطلع خواهد کرد. اگر برنامه‌ای در حداقل ۲۰ ساعت از یک بازه ۲۴ ساعته فعال باشد، سیستم عامل با ارسال یک نوتیفیکیشن، کاربر را از این موضوع آگاه می‌کند و کاربر می‌تواند با ضربه‌زدن روی پیام مذکور، وارد قسمت تسک منیجر شود.

منبع :PhoneArenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.