تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۶:۰۰
کد خبر : 51568

اندروید ۱۲ بتا بیشترین دانلود را در بین همه نسخه‌های بتا اندروید داشته است

اندروید ۱۲ بتا بیشترین دانلود را در بین همه نسخه‌های بتا اندروید داشته است

اندروید ۱۲ بتا بیشترین دانلود را در بین همه نسخه‌های بتا اندروید داشته است دیو بورک (Dave Burke) نایب رییس بخش مهندسی اندروید ادعا است که اندروید ۱۲ بتا بیشترین دانلود را در بین همه نسخه‌های بتا داشته است. البته آقای بورک هیچ اشاره‌ای به تعداد دانلودها نکرده است و ما نمی‌توانیم ادعای او را را با آمار نسخه‌های قبلی بتا مقایسه کنیم.
مطالب مرتبط: بیلد دوم نسخه بتا عمومی اندروید ۱۲ با قابلیت‌های خوب منتشر شد بعد از اپل، گوگل هم قابلیت جلوگیری از ردیابی برنامه ها را به اندروید اضافه می کند همانطور که می‌دانید اندروید ۱۲ در ماه می وارد فاز بتا شد و ما برای اولین بار شاهد تغییرات اساسی در اینترفیس اندروید بودیم. گوگل نام نسخه جدید این سیستم عامل را “Material You” گذاشته است و به نظر می رسد که کاربران زیادی را جذب خود خواهد کرد.

البته تعدادی از سازندگان گوشی هوشمند، نسخه بتا ۱ اندروید ۱۲ را خیلی‌زوتر از معمول ارایه کردند و فقط دارندگان گوشی‌های پیکسل آن را دانلود نکردند. گوگل همچنین نسخه بتا ۲ اندروید ۱۲ را دیروز برای دستگاه‌های پیکسل منتشر کرد که شامل قابلیت‌های جدید برای حفظ حریم خصوصی و ..

اندروید ۱۲ بتا بیشترین دانلود را در بین همه نسخه‌های بتا اندروید داشته است

دیو بورک (Dave Burke) نایب رییس بخش مهندسی اندروید ادعا است که اندروید ۱۲ بتا بیشترین دانلود را در بین همه نسخه‌های بتا داشته است. البته آقای بورک هیچ اشاره‌ای به تعداد دانلودها نکرده است و ما نمی‌توانیم ادعای او را را با آمار نسخه‌های قبلی بتا مقایسه کنیم.

مطالب مرتبط:

  • بیلد دوم نسخه بتا عمومی اندروید ۱۲ با قابلیت‌های خوب منتشر شد
  • بعد از اپل، گوگل هم قابلیت جلوگیری از ردیابی برنامه ها را به اندروید اضافه می کند

همانطور که می‌دانید اندروید ۱۲ در ماه می وارد فاز بتا شد و ما برای اولین بار شاهد تغییرات اساسی در اینترفیس اندروید بودیم. گوگل نام نسخه جدید این سیستم عامل را “Material You” گذاشته است و به نظر می رسد که کاربران زیادی را جذب خود خواهد کرد.

اندروید ۱۲

البته تعدادی از سازندگان گوشی هوشمند، نسخه بتا ۱ اندروید ۱۲ را خیلی‌زوتر از معمول ارایه کردند و فقط دارندگان گوشی‌های پیکسل آن را دانلود نکردند. گوگل همچنین نسخه بتا ۲ اندروید ۱۲ را دیروز برای دستگاه‌های پیکسل منتشر کرد که شامل قابلیت‌های جدید برای حفظ حریم خصوصی و تغییرات دیگری می‌شود. نظر شما درباره نسخه جدید اندروید چیست؟ آیا ظاهر فعلی آن را می‌پسندید؟

منبع: GSMArena

۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.