تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶
کد خبر : 589280

انجام کفسابی پارکت توسط اکیپ ابراهیمی

انجام کفسابی پارکت توسط اکیپ ابراهیمی

خدمات کفسابی سنگسابی نماشویی ابراهیمی یکی ازمعتبر ترین شرکت کف سابی در خاورمیانه می باشد.منطقه های تحت پوشش ما شمال، جنوب ،غرب، شرق ،تهران ،کرج وشهرستان ها است.نماشویی وکف سابی با دستگاه های پر قدرت انجام میشود. کفسابی  ساختمان چیست؟ کفسابی به طور کلی به  صیقلی کردن سنگ  می گویند. درکفسابی با استفاده از دستگاه

خدمات کفسابی سنگسابی نماشویی ابراهیمی یکی ازمعتبر ترین شرکت کف سابی در خاورمیانه می باشد.منطقه های تحت پوشش ما شمال، جنوب ،غرب، شرق ،تهران ،کرج وشهرستان ها است.نماشویی وکف سابی با دستگاه های پر قدرت انجام میشود.

کفسابی  ساختمان چیست؟

کفسابی به طور کلی به  صیقلی کردن سنگ  می گویند. درکفسابی با استفاده از دستگاه مناسب و لقمه ساب ها  چند کله ساب می زنند تا هرگونه کثیفی و پستی بلندی که برروی سنگ وجود دارد، از بین برود .در این مراحل ساب حدودا پنچ میلی متر ازروی سنگ برداشته می شود .سپس چند دست ساب دیگر برای براق و ایینه ای کردن ان میزنند.طوری که انعکاس نور یا حتی تصویر خود را برروی سنگ مشاهده کنید.

چرا باید ساختمان خود را کفسابی کنیم ؟

سنگسابی و کفسابی سنگ های ساختمان یکی از بهترین روش برای نظافت ساختمان میباشد.سنگ یکی از گران قیمتترین کف پوش ساختمان های مسکونی،اداری،تجاری میباشد .که با هزینه ی بالا درکف ساختمانها فرش میشود.اگر درنگهداری انها کوشا نباشیم .به مرور زمان الودگی ها و کثیفی ها را به خود جذب میکند و باعث ایجاد پستی بلندی سنگ و همچنین ازدست دادن ظاهرزیبا و براقیت ان می شود .

هدف اصلی شرکت ما جلب رضایت مشتری و انجام کار با کیفیت بالا در اسرع وقت می باشد

انواع کف سابی سنگسابی

  1. کفسابی پارکینگ: کف پارکیبنگ ها به دلیل عبور ومرور انسانها و وسیله ی نقلیه کثیف وکدر ومات یا حتی روغن ماشین ها ریخته شده است .بعضی از ساکنان ساختمان خودشان دست به تمیز کزدن ان میزنند و از روی عدم اگاهی از مواد شوینده استفاده می کنند که همان لحظه سنگ را سوزاننده و به مرور زمان سیاه می کند .گروه کفسابی ابراهیمی با استفاده از دستگاه و مواد و لقمه ساب های مخصوص بدون اینکه اسیبی به سنگ وارد کنند، ان را تمیز و البته براق و ایینه ای میکنند .درکفسابی می توان حتی رد لاستیک ماشین ها را نیز ازبین برد.توصیه ی ما به شما انتخاب در ست کفساب برای کارتان است .چراکه انتخاب غلط کف ساب نه تنها مشکل شما را حل نمی کند بلکم بر مشکلات شما اضافه میکند.
  2. کف سابی پله پاگرد: در کف سابی پاگرد ها با استفاده از دستگاه های سه فاز یا تک فاز یک لایه از روی سنگ برمی داریم وسپس چند بار ساب می زنیم تا براق و همسطح شوند.ولی در مورد ساب پله ما نمیتوانیم از دستگاه تک فاز استفاده کنیم چراکه هم بزرگ است وهم سنگین، برای همین از دستگا کوچکتری بنام فرز بهره می گیریم .
  3. سنگسابی سنگ اپن یا میز: همانطور که میدانید این نوع سنگ ها در عین گرانی ، بسیار شکننده و حساس هستند .برای هیمن در ساب انها علاوه بر حرفه بود ن لازم به ذکر است ،بلکه باید ظریف و بادقت بالا کار کرد.لازم به ذکر است هرگونه کثیفی وخط وخش های موجود برروی انها را می توان با ساب زدن از بین برد .
  4. کفسابی بتن : معمولا در ماسوله ها یا کارخانه ها کف را بتن وماسه میکنند .در کف سابی بتن ،بتن را تا حدالامکان صاف میکنند ،تا هم سطح و عاری از هرگونه کثیفی شود.
  5. کفسابی موزاییک: موزاییک از پرطرفدارترین کفسابی است که چرا نسبت به بقیه از قیمت پایین تری نیز برخوردار است .از کف سابی موزائیک میتوانید برای ازبین بردن چسب موکت باقی مانده روی ان ، پارکت ،بتن،ماسه و…از کفسابی کمک بگیرد.
  6. کفسابی پارکت: بعضی از اماکن به سلیقه خود کف پوش شان را پارکت فرش میکنند .پارکت نوعی چوب است برای همین در نظافت ان بادقت کرد .کف سابی میتواند با دستگاه درصورت نیاز یه لایه از روی ان بردارد و سپس با مواد مخصوص ان را جلا و براق کند.از دیگر ویژگی ان می توان به مقاو سازی پارکت در برابر اشعه ی uvو براحتی برروی ان لکه ایجاد نمی شود.
  7. کفسابی گرانیت:این نوع سنگ گرانیت بدلیل سرسخت بودن معمولا ساب شستشو برای ان استفاده میشود .چرراکه هم تمیز و هم براق و ایینه می شود.
  8. کفسابی لابی ،کفسابی سالن پذیرایی حتی در صورت وجود اساس منزل،کفسابی هتل ها ،کفسابی فرودگاه ها و.….را کفسابی سنگسابی نماشویی ابراهیم پذیرا می باشد.

کفسابی سنگ سابی نماشویی وهرانچه لازم است درباره ی ان بدانید

انجام کفسابی پارکت توسط اکیپ ابراهیمی

نماشویی

نماشویی نواع نماهای سنگی ،سیمان ،شیشه ای،سرامیک،گرانیت،آجری و… را با دستگاه های واترجت،سند بلاست انجام می دهیم .نماشور های ما در ساختمان ها،هتل ها،مدرسه ها ،برج ها و ارتفاعات بلند حتی بدون داربست کارشما را پذیرا هستند.

نماشویی چه کاربردی دارد؟

وقتی که نمای ساختمان بر اثر باد و باران کثیف و یا لکه شده است .می توان با استفاده از نماکار ان را نظافت و تمیز کرد. در نما های شیشه ای از ابر و طی و در نماهای سنگی از دستگاه های واترجت یا سند بلاست استفاده می کنند.در نماشویی تمامی سنگ های افتاده ی نما را با پیچ های گالوانیزه جاگذاری و ثبیت می کنند .از دیگر فایده ی ان می توان اب گریز کردن سنگ و آجر نما اشاره کرد.

نماشور

نماشور به کسی گفته می شود که کار نماشویی انجام می دهد. نماشور با استفاده از طناب ،راپل یا داربست نظافت نما را انجام دهد.

نحوه محاسبه قیمت نماشویی کفسابی چگونه است؟

برای محاسبه و براورد قیمت در کفسابی یا نماشویی عواملی چون :

  1. متراژ کار
  2. نوع درخواست کار مشتری
  3. موادی که برای کار صرف می شود
  4. مقدار کثیفی ان

بستگی دارد.

مراحل انجام کار کفسابی سنگ سابی چگونه می باشد؟

در انجام کار سنگسابی کفسابی مراحل مختلفی وجود دارد .زیرا این مرحله ها با توجه به ساب در خواست مشتری و نوع ،جنس سنگ قابل تغییر می باشد.حالا ما باتوجه به  سنگ مرمریت  و ساب در جه یک یا ایتالیایی مراحل انجام کار را توضیح می دهیم .اول از همه یه ساب شستشسو برای تمیز کزدن سنگ می زنیم .سپس با لقمه ساب یک تا پنچ میلی متر از روی سنگ بر می داریم تا سنگ ها همتراز و هم سطح شوند .بعد با استفاده از دستگاه کوچکی بنام فرز درز های موجود بین سنگ ها را خالی و با رزین هم رنگ سنگ پر می کنیم . اجازه می دهیم یک روز بماند تا کاملا خشک شود . روز بعد یه ساب می زنیم تا اضافی های رزین روی سنگ گرفته شود .دوباره چند دست ساب می زنیم که سنگ ها کاملا عاری از هرگونه خط و خشی ،مات وکدری شود.دوباره ساب می زنیم تا براق و ایینه اشود . کل این دست ساب هایی که در این مرحله از کفسابی مرمریت توضیح داده ایم دوازده کله می باشد.

انواع دستگاه های ساب زنی

ما برای انجام کار کفسابی از دستگاه های سه فاز و تک فاز استفاده می کنیم .این دوتا دستگاه کارایی یکسانی دارد و تنها تفاوت انها روشن شدن انها با برق سه فاز و تک فاز می باشد.که به دلیل نبود برق سه فاز در تمامی مکان ها از دستگاه تک فاز بهره میگیریم . از دیگر تفاوت انها می توان به مدت زمانی که برای انجام کار لازم دارند اشاره کرد. دستگاه تک فاز نسبت به دستگاه سه فاز از مدت زمان بیشتری برای انجام وتحویل کار لازم دارد.

انجام سنگسابی با مواد اپوکسی

در ساب زنی با مواد اپوکسی اول ازهمه درزهای تمامی سنگ ها را با دستگاه خالی میکنیم و سپس با جاروبرقی تمامی گرد و غبار ان را تمیز می کنیم .بعد با مواد اپوکسی تمامی ان ها را پرو حتی روی سنگ هم میکشیم و اجازه می دهیم حدودا یک الی دو  روز بماند.تا کاملا خشک شود .سپس با دستگاه ان را براق و درخشان می کنیم .تفاوت این سنگسابی اپوکسی با دیگر سنگسابی ها در این است که: اپوکسی ماندگاری و طول عمر بیشتری نسبت به سنگسابی دارد و هرگز سیاه نمی شود .

فایده ی سنگ سابی وکفسابی چیست؟

  • ازبین بردن خط وخش های روی سنگ
  • ایینه ای و براق کردن سنگ
  • همتراز و همسطح کردن سنگ
  • پرکردن خلل و فرج های روی سنگ

انجام کفسابی پارکت توسط اکیپ ابراهیمی

سنگ سابی ابراهیمی

 

کفسابی خوب را چگونه تشخیص بدهیم؟

زمانی که میخواهیم کف سابی انجام شده را بدانیم خوب و بی نقص انجام شده میتوانیم دست خود را بر روی  ان بکشیم .اگر دستمان به چیزی گیر نکرد .ان زمان است که کفسابی بدرستی انجام شده است .از دیگر راه تشخیص میتوان به ایینه ای وشفاف بودن سنگ اشاره کرد ،طوری که تصویر خود را برروی سنگ مشاهده کنیم.

کفساب سنگساب کیست؟

کفساب  یا سنگساب به کسی گفته می شود که با استفاده از دستگاه ومواد های خاص کار کفسابی یا سنگسابی انجام میدهد.کفسابان تیم ابراهیمی یکی از ماهرترین و حاذق ترین کفساب های موجود در ایران هستند .سنگسابان شرکت ابراهیمی از تعلیم دیده های استادان مطرح سنگسابی در خاورمیانه می باشند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و نمونه کارهای بیشتر  به نشلنی www.kafsabiebrahimi.ir مراجعه بفرمایید.

مشاوره رایگان وثبت سفارش با ما تماس حاصل فرمایید 09195488311

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.