تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۰:۲۱
کد خبر : 64812

انتقال پول با پرفکت مانی و وب مانی

انتقال پول با پرفکت مانی و وب مانی

همراه با گسترش تکنولوژی نیاز به راهکار های همگام با آن نیز بیش از پیش احساس شد. همواره پول یکی از مهم ترین نیاز های بشر بوده است. نیاز به انتقال و جابجایی پول یکی از نیاز های اجتناب ناپذیر است. شما روزانه مبالغ زیادی از پولتان را جابجا می کنید. این کار با استفاده …

همراه با گسترش تکنولوژی نیاز به راهکار های همگام با آن نیز بیش از پیش احساس شد. همواره پول یکی از مهم ترین نیاز های بشر بوده است. نیاز به انتقال و جابجایی پول یکی از نیاز های اجتناب ناپذیر است. شما روزانه مبالغ زیادی از پولتان را جابجا می کنید. این کار با استفاده از همراه بانک ها و وب اپلیکشن های بانک ها بسیار آسان شده است.

اما آیا تا کنون به این نکته توجه کرده اید که اگر لازم داشتید پولتان را در واحدی به جز ریال منتقل کنید چه می شد؟

باید به شما بگوییم هیچ مانعی برای انتقال پول برای شما وجود ندارد. شاید در ابتدا فکر کرده باشید که حتما لازم است در یک بانک جهانی حساب باز کرده باشید تا بتوانید دلار به حساب دیگران بفرستید یا از آنها دریافت کنید.

انتقال پول با پرفکت مانی و وب مانی

شاید این موضوع برای شما باور نکردنی باشد اما در ادامه ی این مطلب همراه ما باشید تا شیوه ی ارسال و دریافت دلار در ایران را به شما بگوییم چگونه می توان از ایران دلار برای دیگران فرستاد یا دریافت کرد. وبسایت های پرداخت آنلاین خدمات دریافت و واریز دلار را بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی امکان پذیر کرده اند.شما می توانید از هر نقطه کره زمین ثبت نام کرده و از خدمات متنوع آنها بهره مند شوید.

اولین وبسایتی پرداخت آنلاین بین المللی وبسایت پرفکت مانی است. این وبسایت قدمت۱۴ ساله دارد و شرکت آن در کشور پاناما تاسیس شده است. در واقع  می توان گفت پرفکت مانی یک سیستم پرداخت است. یک سیستم پرداخت به وسعت جهان. شما از هر نقطه جهان می توانید با دسترسی به اینترنت عضو وبسایت پرفکت مانی شوید و برای هر شخصی پول واریز کنید یا با دادن مشخصات حسابتان پول دریافت کنید. در صورتی که مایل نباشید اطلاعات حساب خود را در اختیار دیگران بگذارید، خرید ووچر می تواند راه حل مناسب شما باشد. ووچر مانند یک کارت هدیه است که با داشتن مشخصات آن می توان آن را نقد کرده و از آن استفاده کرد.

استفاده از خدمات پرفکت مانی با کارمزد معقول و مناسب همراه است. امکانات دیگری همچون گرفتن و دادن وام به دیگران با سود بازپرداخت دلخواه از دیگر مشخصات پرفکت مانی است. در صورتی که قصد استفاده مداوم از خدمات پرفکت مانی را دارید، می توانید با احراز هویت در وبسایت آن سود تراکنشهای خود را به کمتر از نصف کاهش دهید.

پرفکت مانی پرطرفدار ترین سیستم پرداخت آنلاین بین المللی است. در رتبه ی بعدی پس از آن وب مانی قرار گرفته است.وب مانی یک وبسایت اصالتا روسی است. قدمت وب مانی بیشتر از پرفکت مانی است و حدودا ۲۲ سال است که خدمات پرداخت را به انجام می رساند.

یکی از تفاوت های وب مانی و پرفکت مانی تفاوت آنها در تعداد کیف پول های آنها ست.شما در پرفکت مانی می توانید از کیف  پول دلاری یا یورویی استفاده کنید اما تعداد کیف پول ها در وب مانی بیش از ۱۰ نوع است

استفاده از خدمات وب مانی همانند پرفکت مانی امن است و در طول این مدت شکایت عمده ای از این شرکت صورت نگرفته است.

شارژ وب مانی برای واریز دلار به حساب دیگران لازم است. این کار با استفاده از خدمات صرافی های آنلاین ممکن می شود. خرید ووچر پرفکت مانی نیز به همین شیوه صورت می پذیرد. برای افتتاح حساب در صرافی ها نیاز به یک شماره تلفن همراه و نیز یک رمز عبور دلخواه داریم. پس از این مرحله برای خرید پرفکت مانی و یا وب مانی باید مدارک هویتی خود را در وبسایت صرافی بارگذاری کنید و منتظر بمانید تا مدارک هویتی شما تایید شود. پس از این مرحله شما با ثبت سفارش خود به صورت آنی پرفکت مانی و وب مانی دریافت خواهید کرد.

انتقال پول با پرفکت مانی و وب مانی

یکی از با سابقه ترین و معتبر ترین صرافی ها در ایران، صرافی داماهی پی است. این صرافی تراکنش های مشتریان را در کمترین زمان ممکن پردازش می کند. پرداختی به حساب مشتریان در داماهی پی در حداکثر ۳ ساعت به انجام می رسد. پشتیبانی تمام وقت از مشتریان از دیگر محاسن صرافی آنلاین ارز دیجیتال داماهی پی است.این صرافی بیش از ۱۰ نوع ارز دیجیتال را به مشتریان عرضه می کند. قیمت معقول و منصفانه از دیگر نکات مثبت داماهی پی است.

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.