تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۴:۰۹
کد خبر : 60643

انتظار تغییرات گسترده‌ای را در دوربین گلکسی اس ۲۲ اولترا نداشته باشید

انتظار تغییرات گسترده‌ای را در دوربین گلکسی اس ۲۲ اولترا نداشته باشید

انتظار تغییرات گسترده‌ای را در دوربین گلکسی اس ۲۲ اولترا نداشته باشیدگزارشی که یک افشاگر منتشر کرده نشان ‌‌‌‌‌‌‌‌‌می‌دهد نباید منتطر ارتقا بزرگی برای دوربین گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ – Samsung Galaxy..

دوربین گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگانتظار تغییرات گسترده‌ای را در دوربین گلکسی اس ۲۲ اولترا نداشته باشید

گزارشی که یک افشاگر منتشر کرده نشان ‌‌‌‌‌‌‌‌‌می‌دهد نباید منتطر ارتقا بزرگی برای دوربین گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ – Samsung Galaxy S22 Ultra باشیم.

گزارش جدیدی در ارتباط با گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ منتشر شده که نشان می‌دهد نباید انتظار تغییرات زیادی را در آن نسبت به نسل گذشته داشته باشیم. این گزارش که شایعات زیادی را درباره پرچمدار بعدی سامسونگ مطرح کرده اگر واقعیت داشته باشد، برای طرفداران سامسونگ که یک سال منتظر رونمایی از این گوشی بوده‌اند، ناامیدکننده است. هرچند سامسونگ هیچ یک از گزارش‌های مطرح شده را تأیید نکرده است، اما با توجه به گذشته واقعی به نظر می‌رسند.

حرف‌هایی که در گوشه و خیابان از زبان طرفداران کمپانی سامسونگ شنیده می‌شود، همگی از ارتقا بزرگ گلکسی اس ۲۲ اولترا حکایت دارد. به طور مثال هفته گذشته گزارشی منتشر شد که مدعی شده این گوشی، روشن‌ترین نمایشگر تاریخ بازار موبایل را در اختیار خواهد داشت.

دوربین گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ

گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ سال ۲۰۲۲ در سه مدل به نام‌های S22 و +S22 و همچنین S22 Ultra عرضه می‌شوند. اگر همه چیز درست پیش برود و این گوشی‌ها در ماه ژانویه معرفی شوند، کمتر از ۲ ماه تا ملاقات با آن‌ها باقی مانده است. در همین حال، گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد زیاد هم نباید برای معرفی این گوشی‌ها ذوق و شوق داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

گلکسی S22 و اس ۲۲ پلاس با تغییرات جزئی در طراحی می‌آیند؛ عکس و ویدیوی جدید را تماشا کنید

بنابراین کاربران گوشی‌های گلکسی خیلی هم از ملاقات با این گوشی‌های جدید خوشحال نخواهند شد. برخی ادعا می‌کردند که سامسونگ در گوشی‌های این خانواده از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. اما حالا یکی از افشاگزان مطرح دنیای فناوری به نام Ice Universe می‌گوید چنین انتظاری نباید داشته باشید. او می‌گوید دوربین گلکسی اس ۲۲ اولترا شبیه به آنچیزی است که در گلکسی اس ۲۲ اولترا به کار رفته است. در واقع دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی نسل فعلی، با کمی ارتقا در پرچمدار جدید سامسونگ ظاهر می‌شود. دیگر دوربین‌ها بدون تغییر خواهند ماند.

این یعنی پیکربندی دوربین پشتی گوشی Galaxy S22 Ultra سامسونگ را به جز یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، همان دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و دو دوربین ۱۰ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم ۳ و ۱۰ برابری تشکیل می‌دهند. بزرگ‌ترین ارتقا دوربین گلکسی اس ۲۲ اولترا به لنزهای تله فوتو آن مربوط است. جایی که سامسونگ از سنسور جدید ۱/۳.۵۲ اینچی سونی در پس آن‌ها استفاده کرده است. Ice Universe می‌گوید پیکسل‌های این سنسورهای جدید با اندازه ۱.۱۲ میکرومتری، کمی کوچک‌تر از سنسورهای نسل قبلی هستند. ولی این در دنیای عکاسی پس‌رفت محسوب می‌شود. چرا هرچه اندازه سنسور کوچک‌تر باشد، کیفیت نهایی تصویر پایین‌تر می‌آید.

دیگر تغییرات دوربین گلکسی اس ۲۲ اولترا

از دیگر تغییرات دوربین Galaxy S22 Ultra سامسونگ می‌توان به ۱ درجه اضافه شدن به زاویه دید در لنزهای ارائه کننده زوم ۳ و ۱۰ برابری اشاره کرد. هرچه زاویه دید لنز وسیع‌تر باشد، گوشه‌های عکسی که ثبت می‌شود کمتر حالت کشیده به خود می‌گیرد. هرچند یکی دو درجه تغییر، نمی‌تواند ارتقا محسوسی برای زاویه دید یک دوربین محسوب شود.

هنوز مشخص نیست که آیا همین تغییرات قطعی است یا خیر، ولی اگر سامسونگ می‌خواهد صاحبان گلکسی اس ۲۱ اولترا خود را ترغیب به خرید نسخه جدید کند، یاید تغییرات بزرگ‌تری را در گوشی خود، به خصوص در بخش دوربین آن اسجاد کند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.