تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶
کد خبر : 51629

انتظارات صاحبان مشاغل از رئیس‌ جمهور آینده چیست؟/ دغدغه‌های معلمان، امشب در شبکه مستند

انتظارات صاحبان مشاغل از رئیس‌ جمهور آینده چیست؟/ دغدغه‌های معلمان، امشب در شبکه مستند

انتظارات صاحبان مشاغل از رئیس‌ جمهور آینده چیست؟/ دغدغه‌های معلمان، امشب در شبکه مستند – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مستند «انتخاب خدمتگزار» تولید شبکه مستند سیما به تهیه‌کن..

انتظارات صاحبان مشاغل از رئیس‌ جمهور آینده چیست؟/ دغدغه‌های معلمان، امشب در شبکه مستند – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مستند «انتخاب خدمتگزار» تولید شبکه مستند سیما به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حسن امامی است. در هر قسمت از این مستند موضوعی مشخص دنبال و از زوایای مختلف به آن پرداخته می‌شود.

این مستند در ۴ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای تولید شده و در هر قسمت در کنار تعریفی ساده از هر یک از حرفه‌ها انتظارات صاحبان آن حرفه درباره رئیس جمهور آینده را از زبان خودشان بیان می‌کند.

برای هر موضوع این مستند، مخاطب پای حرف ۳ تا ۵ نفر از صاحبان حرفه‌ها و مشاغل نشسته و آنها از انتظارات‌شان نسبت به رئیس‌جمهور سخن می‌گویند.

وضعیت آموزش پرورش و وظایف دولت نسبت به آن و نگاهی به وضعیت معیشت معلمان موضوع اولین قسمت از این مجموعه مستند است که امشب حدود ساعت ۱۹:۱۵ روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

عوامل تولید مجموعه مستند «انتخاب خدمتگزار» عبارتند از: تهیه کننده، نویسنده و کارگردان: حسن امامی، تصویربردار: حسن سیدی پریشان و تدوینگر: علی اصغر صائبی.

تدوینگر «ابلق» و «شبی که ماه کامل شد» مهمان تلویزیون/ نگاه به "صنایع دستی" از دریچه "مستند"مستند «جستجوگر» با موضوع مرگ مشکوک شریعتی رونمایی شد

انتهای پیام/

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.