تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱:۵۷
کد خبر : 9841

انتشار ۵ کتاب از نویسندگان کودک و نوجوان ایران در مصر

انتشار ۵ کتاب از نویسندگان کودک و نوجوان ایران در مصر

انتشار ۵ کتاب از نویسندگان کودک و نوجوان ایران در مصر انتشارات الثقافی مصر ۵ کتاب از نویسندگان کودک و نوجوان ایران را به زبان عربی منتشر کرد. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ انتشارات الثقافی مصر رایت ۵ عنوان کتاب کودک و نوجوان نویسندگان ایرانی را خریداری و اقدام به انتشار این کتاب‌ها به زبان عربی کرده است.
بر اساس این گزارش‌، کتاب‌های “هنگام لاک‌پشت‌ها” نوشته عباس عبدی‌، “غریبه و دریا” نوشته جمال‌الدین اکرمی‌، “عشق و نارنج و بلوط‌” نوشته رضا موزونی‌، “شاهزاده خانومی در مترو‌” نوشته محدثه گودرزی‌نیا‌، “کتاب کوچک برای داستان نویسی” نوشته فریدون عموزاده خلیلی از جمله این کتاب‌ها هستند.
حمایت ۱۹ هزار و ۵۰۰ یورویی گرنت از انتشار ۱۷ عنوان کتابملاقات دبیرخانه گرنت با ۴۰ ناشر و آژانس ادبیادامه فعالیت شورای گرنت با اعضای جدید/ ۲۰ داور کتاب‌های متقاضی حمایت را داوری می‌کنندانتشار ۳ کتاب ایرانی در ترکیه با گرنت ایرانشورای گرنت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای انتشار هر کدام از این کتاب‌ها به ترتیب مبلغ ۱۲۰۰ یورو، ۱۲۰۰ یورو، ۱۰۰۰ یورو،‌ ۱۰۰۰ یورو،‌ ۸۰۰ یورو،‌ ۳۰۰۰ یورو برا..

انتشار ۵ کتاب از نویسندگان کودک و نوجوان ایران در مصر

انتشارات الثقافی مصر ۵ کتاب از نویسندگان کودک و نوجوان ایران را به زبان عربی منتشر کرد.

انتشار 5 کتاب از نویسندگان کودک و نوجوان ایران در مصر – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ انتشارات الثقافی مصر رایت ۵ عنوان کتاب کودک و نوجوان نویسندگان ایرانی را خریداری و اقدام به انتشار این کتاب‌ها به زبان عربی کرده است.

بر اساس این گزارش‌، کتاب‌های "هنگام لاک‌پشت‌ها" نوشته عباس عبدی‌، "غریبه و دریا" نوشته جمال‌الدین اکرمی‌، "عشق و نارنج و بلوط‌" نوشته رضا موزونی‌، "شاهزاده خانومی در مترو‌" نوشته محدثه گودرزی‌نیا‌، "کتاب کوچک برای داستان نویسی" نوشته فریدون عموزاده خلیلی از جمله این کتاب‌ها هستند.

حمایت ۱۹ هزار و ۵۰۰ یورویی گرنت از انتشار ۱۷ عنوان کتابملاقات دبیرخانه گرنت با ۴۰ ناشر و آژانس ادبیادامه فعالیت شورای گرنت با اعضای جدید/ ۲۰ داور کتاب‌های متقاضی حمایت را داوری می‌کنندانتشار ۳ کتاب ایرانی در ترکیه با گرنت ایران

شورای گرنت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای انتشار هر کدام از این کتاب‌ها به ترتیب مبلغ ۱۲۰۰ یورو، ۱۲۰۰ یورو، ۱۰۰۰ یورو،‌ ۱۰۰۰ یورو،‌ ۸۰۰ یورو،‌ ۳۰۰۰ یورو برای حمایت تصویب کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.