تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
کد خبر : 37537

انتشار نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایتی ردمی ۹ پاور در هند

انتشار نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایتی ردمی ۹ پاور در هند

انتشار نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایتی ردمی ۹ پاور در هندگوشی ردمی ۹ پاور در دسامبر سال قبل در هند عرضه شد و تقریباً هنگام عرضه باعث ایجاد سردرگمی‌ها متعددی شد چرا که به نظر می‌رسید تا برای رقابت با گوشی پوکو M3 در نظر گرفته شده است. ردمی ۹ پاور تقریبا یک باز‌سازی برای گوشی ردمی نوت ۹ ۴G با اضافه شدن یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. همچنان، این حرکت گوشی ردمی ۹ پاور را برابر با گوشی محبوب پوکو M3 قرار داد و حتی با داشتن یک دوربین التراواید اضافی، در برخی فروشگاه‌ها کمی هم ارزان تر دیده می‌شد.

این یک موقعیت عجیب است ولی قرار است عجیب‌تر هم بشود چرا که طربق خبرگزاری معتبری، شیائومی در صدد معرفی مدل ۶ گیگابایتی ردمی ۹ پاور همراه با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی در بازار هند است. این حرکت فاضله بین این گوشی و گوشی پوکو M3 را بسیار کاهش می‌دهد چرا که پوکو M3 نیز دارای ۶ گیگابایت حافظه رم است. برای ردمی ۹ پاور نیز داشتن حافظه رم ۶ گیگابایتی همراه با حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی، این گوشی را با داشتن قیمت ۱۲،۹۹۹ روپیه هندی (۱۸۰ دلار) به بهترین گزینه در رده خود تبدیل می‌کند. این قیمت گوشی ردمی ۹ پاور ..

انتشار نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایتی ردمی ۹ پاور در هند

گوشی ردمی ۹ پاور در دسامبر سال قبل در هند عرضه شد و تقریباً هنگام عرضه باعث ایجاد سردرگمی‌ها متعددی شد چرا که به نظر می‌رسید تا برای رقابت با گوشی پوکو M3 در نظر گرفته شده است. ردمی ۹ پاور تقریبا یک باز‌سازی برای گوشی ردمی نوت ۹ ۴G با اضافه شدن یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. همچنان، این حرکت گوشی ردمی ۹ پاور را برابر با گوشی محبوب پوکو M3 قرار داد و حتی با داشتن یک دوربین التراواید اضافی، در برخی فروشگاه‌ها کمی هم ارزان تر دیده می‌شد.

ردمی 9 پاور
ردمی 9 پاور
ردمی 9 پاور
ردمی 9 پاور

این یک موقعیت عجیب است ولی قرار است عجیب‌تر هم بشود چرا که طربق خبرگزاری معتبری، شیائومی در صدد معرفی مدل ۶ گیگابایتی ردمی ۹ پاور همراه با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی در بازار هند است. این حرکت فاضله بین این گوشی و گوشی پوکو M3 را بسیار کاهش می‌دهد چرا که پوکو M3 نیز دارای ۶ گیگابایت حافظه رم است. برای ردمی ۹ پاور نیز داشتن حافظه رم ۶ گیگابایتی همراه با حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی، این گوشی را با داشتن قیمت ۱۲،۹۹۹ روپیه هندی (۱۸۰ دلار) به بهترین گزینه در رده خود تبدیل می‌کند. این قیمت گوشی ردمی ۹ پاور را کمی گران‌‌تر از مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی پوکو M3 قرار می‌دهد. این قیمت MSRP چندین سوال را ایجاد می‌کند، مثل این که دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی ردمی ۹ پاور چطور می‌تواند رقیب شایسته برای گوشی پر فروش پوکو M3 باشد.

برای اطلاعات بیشتر، ردمی ۹ پاور در حال حاضر قیمتی برابر با ۱۰،۹۹۹ روپیه هندی (۱۵۰ دلار) برای مدل ۴/۶۴ گیگابایتی و ۱۱،۹۹۹ روپیه هندی (۱۶۵ دلاری) برای مدل ۴/۱۲۸ گیگابایتی دارد. این که مدل دارای حافظه بیشتر از UFS نوع ۲٫۲ به جای ۲٫۱ بهره‌مند است ارزش خاصی ندارد. دیگر مشخصات مهم ردمی ۹ پاور، داشتن صفحه نمایش ۶٫۵۳ اینچی FullHD+ از نوع LCD، تراشه اسنپدراگون ۶۶۲، لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز التراواید ۸ مگاپیکسلی، دو لنز ۲ مگاپیکسلی و یک لنز ۸مگاپیکسلی برای سلفی است. بلندگو‌های استریو و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ ۱۸ واتی و ارائه شارژ ۲٫۵ واتی نیز می‌تواند از ویژگی‌های مهم این گوشی باشد.

۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.