تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
کد خبر : 49819

انتشار مجله جدید سینمایی پس از جدایی از ماهنامه «فیلم»

انتشار مجله جدید سینمایی پس از جدایی از ماهنامه «فیلم»

انتشار مجله جدید سینمایی پس از جدایی از ماهنامه «فیلم» پس از جدایی عباس یاری به‌عنوان دبیر و هوشنگ گلمکانی به عنوان سردبیر از مجله «فیلم» که در پی اختلاف با وارث مرحوم «مسعود مهرابی» اتفاق افتاد، حالا نخستین شماره از مجله «فیلم امروز» توسط آنها به صورت مجازی و چاپی منتشر شده است.
به گزارش ایسنا، ن..

انتشار مجله جدید سینمایی پس از جدایی از ماهنامه «فیلم»

انتشار مجله جدید سینمایی پس از جدایی از ماهنامه «فیلم»

پس از جدایی عباس یاری به‌عنوان دبیر و هوشنگ گلمکانی به عنوان سردبیر از مجله «فیلم» که در پی اختلاف با وارث مرحوم «مسعود مهرابی» اتفاق افتاد، حالا نخستین شماره از مجله «فیلم امروز» توسط آنها به صورت مجازی و چاپی منتشر شده است.

به گزارش ایسنا، نخستین شماره از مجله «فیلم امروز» توسط عباس یاری و هوشنگ گلمکانی صبح روز دوشنبه (۲۷ اردیبهشت ماه) به روی پیشخان روزنامه‌فروشی‌ها آمد و نسخه مجازی آن نیز به قیمت کمتری نسبت به نسخه چاپی، روی سایت این مجله قرار گرفته است.

از سوی دیگر اما سرنوشت مجله قدیمی «فیلم» پس از رفتن این دو هنوز مشخص نیست. هرچند پیشتر پویا مهرابی که پس از درگذشت مسعود مهرابی، صاحب امتیاز مجله سینمایی «فیلم» شد، به دنبال اختلافات مطرح شده میان هوشنگ گلمکانی و عباس یاری، سردبیر و دبیر تحریریه این نشریه سینمایی، اعلام کرده بود که این اختلافات ریشه قدیمی دارد و مربوط به ماه‌های اخیر نیست. او همچنین اظهار کرد که ماهنامه «فیلم» برای ادامه راه از حضور نیروهای جوان و علاقه‌مندان استقبال می‌کند.

آخرین شماره از ماهنامه فیلم روی سایت این نشریه، از نسخه ای که در اسفند ماه ۹۹ منتشر شد، قابل دریافت است.

اما نخستین شماره از مجله «فیلم امروز» هم به صورت مستقل توسط گلمکانی و یاری با تصویر روی جلد مسعود کیمیایی و در ۱۶۰ صفحه تمام رنگی منتشر شده است.

صفحه اینستاگرام مجله «فیلم امروز» با انتشار پستی خبر از نشر اولین شماره این مجله داده و نوشته است: «انتظارتان از نخستین شماره یک مجله سینمایی چیست؟ البته «فیلم امروز» گرچه شماره اولش منتشر می‌شود اما این ادامه مسیری طولانی است. بنابراین ترجیح می‌دهیم در برخورد با آن، توقع‌تان را بالا ببرید!»

محسن آزرم، بابک احمدی، شهرزاد امیرشاه‌کرمی، احمد امینی، بابک برزویه، کیومرث پوراحمد، ارسیا تقوا، بهروز تورانی، نغمه ثمینی، شهرام جعفری‌نژاد، مصطفی جلالی‌فخر، احسان خوشبخت، علی‌رضا داودنژاد، رضا درستکار، خسرو دهقان، رضا زمانی، محمود شکرایه، سروش صحت، نیوشا صدر، تهماسب صلح‌جو، سیف‌الله صمدیان، جواد طوسی، امیر قادری، نسیم قاضی‌زاده، هیوا مسیح، شهرام مکری، پرویز نوری، سعید نوری، اردوان وزیری و… از جمله نویسندگان این نشریه هستند.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.