تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹
کد خبر : 73870

انتشار اسنادی از یک گجت مرموز اپل با iOS 15.5 و ۱.۵ گیگابایت رم

انتشار اسنادی از یک گجت مرموز اپل با iOS 15.5 و ۱.۵ گیگابایت رم

انتشار اسنادی از یک گجت مرموز اپل با iOS 15.5 و ۱.۵ گیگابایت رماسنادی در وب‌سایت رگولاتوری FCC منتشر شده که یک گجت مرموز اپل مجهز به سیستم عامل iOS 15.5 و حافظه رم ۱.۵ گیگ را نشان می‌دهد. این دستگاه چ..

انتشار اسنادی از یک گجت مرموز اپل با iOS 15.5 و ۱.۵ گیگابایت رم

اسنادی در وب‌سایت رگولاتوری FCC منتشر شده که یک گجت مرموز اپل مجهز به سیستم عامل iOS 15.5 و حافظه رم ۱.۵ گیگ را نشان می‌دهد. این دستگاه چیست؟

اخیراً سندی در FCC منتشر شده که اطلاعاتی را از یک گجت مرموز اپل فاش می‌کند. این سند افشا شده به بیرون، دستگاهی را نشان می دهد که به سیستم عامل iOS و رم کم حجم مجهز است. آنطور که سند منتشر شده نشان می‌دهد، اپل خودش را آماده معرفی یک آداپتور شبکه مرموز مجهز به iOS می‌کند.

این محصول دارای کدنام A2657 است و به عنوان یک “Network Adapter” یا آداپتور شبکه توصیف شده است. بر اساس سندی که به بیرون درز کرده، اپل نمونه تولید شده این دستگاه را ۲۲ ژانویه امسال برای FCC ارسال کرده است.

اطلاعات ثبت شده از گجت مرموز اپل

با توجه به این اسناد، آداپتور شبکه اپل فریمور ۱۹F47 را اجرا می‌کند که یکی از بیلدهای اولیه iOS 15.5 است. با در نظر گرفتن این قضیه، می‌توان گفت که آداپتور اپل درست مثل نمایشگر Studio Display، تراشه‌های داخلی این شرکت را در بر می‌گیرد.

در حالی که هیچ عکسی از این آداپتور موجود نیست، اسناد توضیح می‌دهند که آن در واقع یک سخت افزار داخلی است که از دو پورت اترنت گیگابیت بهره می‌برد و از وای فای و بلوتوث هم پشتیبانی می‌کند.

این دیوایس به یک آنتن NFC به علاوه یک پورت تایپ C نیز مجهز است. اما جالب‌تر اینجاست که بر اساس اسناد FCC، گجت مرموز اپل به ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۱.۵ گیگابایت رم نیز مجهز خواهد بود. حتی نسخه دومی هم از آن وجود دارد که به جای پورت تایپ سی به پورت لایتنینگ مجهز است و رم کمتر ۱ گیگابایتی دارد.

از آنجا که این گجت موفق به کسب گواهی FCC شده، به نظر می‌رسد که به زودی آماده ورود به بازار یا حضور در زیر قاب یکی از محصولات اپل است. اما واقعاً این محصول چیست؟

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.