تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰:۱۳
کد خبر : 70647

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

فهرست۱ ویژگی های شرکت طراحی سایت معتبر۱.۱ تیم توسعه دهنده حرفه ای۱.۲ طراحی سایت طبق اصول سئو۱.۳ نحوه انجام کار۱.۴ نمونه کارهای قبلی۱.۵ پشتیبانی عالی۱.۶ شفافیت۱.۷ انعطاف پذیری۱.۸ قیمت طراحی سایت۲ ویژگی های بهترین شرکت طراحی سایت در ایران۲.۱ نمونه کار قوی و شایسته۲.۲ طراحی و عملکرد قدرتمند۲.۳ مشاوره صحیح۲.۴ کاربری آسان۲.۵ بهینه سازی برای …

اگر قصد دارید که برای کسب و کار خود سایت راه اندازی کنید احتمالا  به فکر انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت خواهید افتاد. با توجه به تحقیقاتی که شده است شرکت های طراحی سایت بسیار زیاد هستند که روز به روز به تعداد آن ها افزوده میشود. اما باید دید که کدام شرکت ها خدمات عالی خدمت شما ارائه میدهند. به همین دلیل در این بخش به نحوه انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت تهران پرداخته ایم.

طراحی سایت باید چه ویژگی هایی را داشته باشد ؟ پشتیبانی خوب و قوی اولین چیزی است که باید به آن دقت کنید. زیرا بسیاری از شرکت ها هستند بعد از اینکه سایت شما را راه اندازی کردند دیگر پشتیبانی آن را تقبل نمیکنند. با ما همراه باشید تا سایر ویژگی های یک شرکت طراحی سایت معتبر را خدمت شما ارائه دهیم.

ویژگی های شرکت طراحی سایت معتبر

 

تیم توسعه دهنده حرفه ای

هنگامی که  به دنبال یک شرکت طراحی سایت مناسب هستید باید شرکتی را انتخاب کنید که گروه قوی از توسه دهندگان ، طراحان ، مشاوران مارکتینگ ، سئو و غیره را داشته باشند. میتوانید برای این هدف یا به شرکت مراجعه کرده یا از طریق مشاوره تلفنی سوالات و ابهامات خود را بپرسید. تیم توسعه دهنده باید سابقه توانایی فنی در پروژه ها را داشته باشد.

طراحی سایت طبق اصول سئو

یکی از موارد یکه باید به آن بسیار دقت کنید اهمیت به سئو و بهینه سازی سایت در کنار طراحی سایت است. همانطور که میدانید روز به روز به تعداد سایت ها اضافه میشود. زیرا همه مردم تصمیم گرفتند که کسب و کار خود را بر بستر یک وب سایت ادامه دهند. بنابراین صرفا با داشتن یک وب سایت نمیتوانید به هدف خود که درآمدزایی است برسید. کاری که شما باید انجام دهید این است که مطمئن شید شرکت طراحی سایت به صورت تخصصی خدمات سئو سایت نیز ارائه میدهد یا خیر. تا بتواند وب سایت را بر اساس استاندارد ها و وقواعد سئو کدنویسی و طراحی کند.

بنباراین در رده اول باید ایده ها و ورش های شرکت طراحی سایت در مورد سئو را بدانید. زیرا شرکتی که به سئو و بهینه سازی سایت اهمیت میدهید. مطمئن باشید که به سرعت ، امنیت ، تجربه کاربری و دیگر مواردی که باعث استانداردسازی وب سایت ها میشود نیز اهمیت میدهد.

نحوه انجام کار

شرکتی را انتخاب کنید که بدون استفاده از ابزار ها بتواند به صورت اختصاصی پروژه کدنویسی نویسی سفارشی نیز انجام دهد. استفاده از ابزار های آماده ممکن است که باعث شود سایت شما به اندازه ای که باید کیفیت لازم را نداشته باشد. و همین امر منجر به مشکلات و افت کیفیت خدمات سایت میشود.

نمونه کارهای قبلی

یکی از مواردی که به آن باید دقت کرد مهارت ها و صلاحیت های شرکت طراحی سایت است. شما میتوانید با مشتریان قبلی که با این شرکت کار کرده اند ارتباط برقرار کرده و از شیوه خدمات دهی سوال کنید. همچنین در بخش نمونه کارها میتوانید نوع و سبک طراحی سایت ها را مقایسه نمایید. یکی از افتخارات وب سازان مرصاد (دئووب) که یک شرکت طراحی سایت در تهران است همکاری با برند ها و افراد معتبر است.

 

پشتیبانی عالی

تحویل وب سایت همانطور که عرض شد پایان کار تعهدات شرکت طراحی سایت نیست. هیچ وب سایتی بدون پشتیبانی نمیتواند دوام بیاورد. بنابراین در همان ابتدای کار بر روی پشتیبانی سایت تاکید داشته باشید زیرا یک مسئله حیاتی است که در طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی نیز بسیار اهمیت دارد. با بهره گیری از خدمات پشتیبانی مشتریان قادر هستند که به راحتی مشکلات خود را با تیم در میان بگذارند. البته پشتیبانی ساتی به این منظور نیست که حتما برای رغ یک مشکل حاد در سایت شما باشد. این پشتیبانی میتواند مربوط به مانیتورینگ وب سایت شما باشد. سایت ها برای قرار گرفتن در یک جایگاه خوب باید همواره نظارت شوند. این نظارت میتواند مربوط به بازدید کاربران، بهینه سازی بخش های مختلف و غیره باشد.

شفافیت

شرکت طراحی سایت معتبر باید با مشتریان خود تعامل بسیار خوبی داشته باشد.مدیران همواره باید از الزامات پروژه آگاهی داشت هباشند. شما به عنوان یک مشتری باید همواره در جریان کار فرآیند راه اندازی سایت قرار بگیرید. تیم مشاور شرکت طراحی سایت همواره باید گزارش های لازم را به شما ارسال نماید.

انعطاف پذیری

انعطاف پذیری یک شرکت طراحی سایت بسیار مهم است. ممن است که شما در میان روند یا در انتهای کار بخواهید که تغییراتی را در وب سایت خود داشته باشید. زیراایده ها و نظرهایی به ذهن شما میرسد که میخواهید روی سایت وجود داشته باشد. بنابراین تیم مجری که شامل برنامه نویس و طراح است توانایی سازگاری و انعطاف پذیری با نیازها و درخواست های شما را داشته باشد.

قیمت طراحی سایت

یکی از معیارهای اصلی برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت ، هزینه ای است که باید برای وب سایت ساخته شده پرداخته شود. قیمت طراحی سایت بر اساس فاکتورهای سابقه شرکت ، سختی کار ، گسترده بودن خدمات و غیره میتواند مشخص شود. اما نکته ای را خدمت شما عرض نماییم که قدیمی بودن یک شرکت طراحی سایت حاکی از طراحی سایت استاندارد و خلاقانه نیست. و همچنین نوپا بودن یک شرکت طراحی سایت نشان از بی تجربه گی آن نیست.

باید همواره هزینه های خدمات شرکت های طراحی سایت را با هم مقایسه نماییم. هزینه کردن برای یک وب سایت نوعی سرمایه گذاری است که میتواند برای شما سود آوری در آینده را داشته باشد. بنابراین سعی کنید که د رهمان ابتدای کار معیارهای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت تهران را مورد بررسی قرار دهید. البته صرفا هه شرکت های طراحی سایت خوب در تهران واقع نشده اند اما با توجه به آنکه میزان فعالیت آن ها در تهران گسترده تر است در این به بخش به این موضوع پرداخته ایم.

 

ویژگی های بهترین شرکت طراحی سایت در ایران

نمونه کار قوی و شایسته

هر شرکتی که در اقدام به طراحی سایت میکند ادعا میکند که جزو بهترین ها است. اما باید به شما عرض شود که معیار بهترین بودن این است که بتوانید اعتماد مشتریان را به خود جلب نمایید. داشتن نمونه کارهای متعدد کوچک و بزرگ میتواند نشان دهنده قدرت شرکت طراحی سایت و خلاقیت بالای آن باشد. به همین دلیل به شما نیز توصیه میشود که حتما به نوع طراحی از طریق نمونه ها توجه داشته باشید. زیرا با استفاده از رزوه یک شرکت میتوان به نقاط قوت و ضعف متوجه شد.

طراحی و عملکرد قدرتمند

سایت شرکت نشان دهنده برند است که مجموعه از محصولات ، خدمات ، نمونه کارها و مجوز ها را نشان میدهد. مهم است که از نظر بصری جذاب و حرفه  ای باشد. بنابراین باید طراحی زیبا در کنار سرعت و امنیت مطلوب میتواند بهترین تجربه را برای مخاطبان شما فراهم کند.

معماری سایت و سرعت آن از طراحی بسیار مهم تر است. باید اصول کدنویسی سایت طبق استانداردهای مرورگرها باشد. و به طور منظرم نیز سرعت و کارایی آن آزمایش شود. یکی از نکاتی که بسیار مهم است تجربه کاری یا ux سایت است. باید هر چه در توان دارید ارائه دهید تا کاربر از وب سایت شما راضی باشد. بنابراین باید ساختار سایت شما در عین داشتن پیچیدگی بسیار آسان و قابل دسترس باشد. باید همواره سرعت لود صفحات سایت شما متناسب باشد که کاربران از آن راضی باشند. در بسیاری از وب سایت ها امنیت به قدری مهم است که بدون آن وب سایت هیچ گونه ارزشی ندارد. برای مثال در طراحی سایت فروشگاهی از هر مدل و ساختاری که هست باید امنیت حساب کاربران و اطلاعات آنان حفظ شود.

مشاوره صحیح

شرکتی میتواند ادعای بهترین کند که مشاوره همیشگی و دلسوزانه داشته باشد. باید شرکت به گونه ای تصمیم گرفته و شما را راهنمایی کند که به نفع شما باشد. اگر در ابتدای کار هستید میتوانید با برگذاری جلسات متعدد با متخصصان شرکت طراحی سایت بهتر تصمیم گیری نمایید. و همچنین باید در ادامه راه نیز شما را راهنمایی کنند. برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید همواره زیر نظر کارشناسان قدم بردارید که در پروزه طراحی سایت از این قضیه مستثنی نیست.

 

کاربری آسان

ساختار سایت برای جهت دهی به مخاطبان باید ساده و قابل دسترس باشد. باید عناصر داخل سایت به گونه ای باشد که کاربران بتوانند به راحتی مطالبی که نیاز دارند راجستجو کرده و دسترسی پیدا کنند. یکی از موارد مممهم برای هر شرکت طراحی سایت توجه به اصول تجربه کاربری و رابط کاربری است.

 

بهینه سازی برای موبایل

بهینه سازی وب سایت برای تلفن های همراه امروزه بسیار مهم است . زیرا روز به روز به تعداد کاربران تلفن های هوشمند اضافه میشود. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی بهانه ای برای واکنش گرا نبودن وب سایت نیست. اگر یک شرکتی وظیفه طراحی سایت را بر عهده میگیرد باید به صورت پیش فرض بداند که حتما سایت باید برای دستگاه های تلفن همراه نیز بهینه باشد. زیرا این موارد باعث میشود که وب سایت شما کاربارن خود را از دست ندهد و همچنین یکی از فاکتورهای مهم و اولیه برای گوگل است. اگر میخواهید که سایت شما رشد کند باید به بهینه بودن وب سایت برای تلفن های همراه نیز توجه کنید.

 

بهینه سازی سایت برای گوگل و شبکه های اجتماعی

همانطور که میدانید تنها زیبا بون برای یک وب سایت کافی نیست. باید به کسب ورودی از گوگل و سایر موتورهای جستجو نیز توجه داشته باشید. بسیاری از کاربران با جستجو در گوگل مواردی که میخواهند را پیدا میکنند. بنباراین توجه کنید که کسب ترافیک  برای یک وب سایت اول از همه نیاز به بهینه بودن سایت دارد. باید وب سایت از نظر قوانین گوگل بهینه سازی و استاندارد سازی شده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به موارد زیر توجه نمایید.

سرعت سایت باید بیشتر از سایر رقبای شما باشد

سعی کنید که از تگ ها و متا تگ های مناسب استفاده کنید

باید محتوای کاربردی و متناسب و استاندارد تولید کرده و در سایت قرار دهید.

باید ساختار و کدنویسی سایت بهینه باشد

پشتیبانی قوی

یکی از موارد مهم بعد از تحویل سایت ارائه خدمات پشتیبانی پیشرفته و قوی است. اگر با شرکتی باشید که پشیتبانی خوبی نداشته باشد بدانید که در آینده با مشکلات جدی مواجه میشوید. اول اینکه هر وب سایتی باید با گذر زمان نیز بروزرسانی شود و ویژگی های بیشتری به سایت اضافه شود. ممکن است که بخشی از وب سایت شما به دلیل مشکلات فنی نیاز به تغییر داشته باشد. یا اینکه با گذشت زمان متوجه میشوید که نیاز به بخش هایی دارید که کاربران راحت تر بتوانند با وب سایت شما در تعامل باشند. باید خدمت شما عرض شود که ارائه پشتیبانی قوی و طولانی مدت میتواند هم خیال شما را راحت کند. و هم باعث شود که با مشکلات کمتری مواجه شوید.

مناسب بودن قیمت نسب به خدمات دریافتی

همانطور که برای شما نیز یک دغدغه محسوب میشود در مورد قیمت خدمات طراحی سایت است. همانطور که میدانید شرکت هایبرند خدمات با هزینه کم نیز ارائه نمیدهند. اما باید توجه کنید که آیا آن ها با تبلیغات تبدیل به برند شده اند یا اینکه این معروف بودن به دلیل محبوبیت زیاد در میان مردن است. شما میتوانید با مراجعه حضوری و تلفنی با شرکت های طراحی سایت در ارتباط بوده و از خدمات آن ها مطلع شوید. باید خدمت شما عرض شود که ممکن است یک شرکتی نوپا بود و کیفیت بالایی داشته و هزینه پایینی را درنظر گرفته باشد. اما یک شرکت قدیمی بوده اما کیفیت بالایی نداشته و هزینه بالایی نیز برای ارائه خدمات لحاظ کرده باشد. بنابراین طبق نظر و سلیقه شما خواهد بود که چه شرکتی با چه خدمات و هزینه هایی را انتخاب نمایید.

نوع تکنولوژی

یکی از موارد مهم که در انتها باید خدمت شما عرض شود در مورد نوع تکنولوژی هایی است که شرکت طراحی سایت استفاده میکند. اگر شما درخواست طراحی سایت اختصاصی میکنید شرکت مورد نظر باید نوع cms اختصاصی از صفر متناسب با نوع زبانی که مناسب است را ایجاد کنید. وردپرس یکی از بزرگ ترین cms هایی است که افراد استفاده میکنند. بنابراین در پلن طراحی سایت وردپرسی شرکت موردنظر باید قالب اختصاصی وردپرسی موردنظر را ایجاد نماید.

 

امیدواریم که با توجه به توضیحاتی که در بالا خدمت شما ارائه دادیم. در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت در تهران کمکی کرده باشید. شما میتوانید با شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد برای طراحی سایت وسئو سایت همکاری داشته باشید. برای ارتباط با شرکت وب سازان مرصاد از طریق آدرس dewoweb.com  و تلفن های ۰۲۱۷۱۰۵۷۴۷۷ و ۰۲۱۲۸۴۲۳۰۷۷ در ارتباط باشید .

 

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.