تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
کد خبر : 71103

ام وی ام ایکس ۵۵ پرو به زودی در بازار ایران

ام وی ام ایکس ۵۵ پرو به زودی در بازار ایران

ام وی ام ایکس ۵۵ پرو به زودی در بازار ایرانبراساس تازه‌ترین اخبار منتشر شده، ام وی ام ایکس ۵۵ پرو به زودی توسط شرکت خودروسازی مدیران روانه بازار کشور خواهد شد.
شرکت مدیران خودرو یکی از فعال‌ترین خودرو..

ام وی ام ایکس ۵۵ پرو به زودی در بازار ایران

براساس تازه‌ترین اخبار منتشر شده، ام وی ام ایکس ۵۵ پرو به زودی توسط شرکت خودروسازی مدیران روانه بازار کشور خواهد شد.

شرکت مدیران خودرو یکی از فعال‌ترین خودروسازان داخلی به شمار می‌رود که طی دو سال گذشته محصولات جدید زیادی را روانه بازار کرده و همچنین از برند جدیدی نیز رونمایی کرده است. علاوه‌بر این، این گروه خودروسازی در مدت زمان مذکور تولید برخی از محصولات را متوقف کرده و برخی از خودروهای قدیمی خود را نیز با به روزرسانی‌های گسترده‌ای همراه کرده است.

ام وی ام ایکس ۵۵ پرو

مدیران خودرو تا پیش از این اعلام کرده بود که طی نخستین روزهای سال جاری از فونیکس تیگو ۷ پرو رونمایی خواهد کرد، اما به تازگی اخباری منتشر شده است که نشان می‌دهد علاوه‌بر این خودرو،‌ یک محصول جدید دیگر نیز از سوی این شرکت روانه بازار خواهد شد. این محصول ام وی ام ایکس ۵۵ پرو خواهد بود که به عنوان جدیدترین کراس اوور مدیران خودرو پای به خیابان‌های کشور خواهد گذاشت.

ام وی ام ایکس ۵۵ از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ بهره می‌برد که توانی برابر با ۱۴۷ اسب بخار را به همراه ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور به تولید می‌رساند. این قدرت توسط یک جعبه دنده شش سرعته دو کلاچه به چرخ‌های جلو انتقال داده می‌شود. لازم به ذکر است که این کراس اوور می‌تواند نهایتا تا ۱۹۰ کیلومتر برساعت سرعت بگیرد.

ام وی ام ایکس ۵۵ پرو

ام وی ام ایکس ۵۵ پرو با چه مشخصات فنی روانه بازار کشور می‌شود؟

ام وی ام ایکس ۵۵ در سال ۱۳۹۸ پا به خیابان‌های ایران گذاشت و موفق شد بسیاری از علاقه مندان به خودروهای کوچک را به سمت خود بکشاند، اکنون مدیران خودرو تصمیم دارد نسخه جدیدی از این محصول را در اختیار مشتریان قرار دهد.

ام وی ام ایکس ۵۵ پرو

شرکت خودروسازی مدیران تاکنون اعلام نکرده است که این محصول را با چه مشخصات فنی وارد بازار کشور خواهد کرد و همچنین از تغییرات اعمال شده روی این خودرو نیز پرده برداری نشده است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.