تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۹:۰۳
کد خبر : 6118

امین رهبر:مسیر علمی و تخصصی برای رادیوتئاتر هموار شده است

امین رهبر:مسیر علمی و تخصصی برای رادیوتئاتر هموار شده است

امین رهبر:مسیر علمی و تخصصی برای رادیوتئاتر هموار شده است مدیر بخش رادیو تئاتر سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معتقد است گونه رادیوتئاتر در مسیر علمی و تخصصی قرار گرفته و به زودی مخاطبان بیشتری را با خود همراه خواهد کرد. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی تسنیم، امین رهبر مدیر بخش رادیو تئاتر این رویداد درباره کیفیت آثار دریافتی این بخش گفت: رادیوتئاتر یک حوزه نوظهور است، آثار انتخابی این بخش هم از لحاظ کیفی در سطح نمایش رادیویی قابل تامل و خوب هستند اما اینکه به چه صورتی می‌توانند عناصر اجرایی و رادیویی را به صورت خلاقانه باهم تلفیق کنند باید در زمان جشنواره به تماشا نشست.
کارگاه‌ها و اجراهای باربا و کاستلوچی در جشنواره تئاتر فجر برگزار نمی‌شودامین رهبر درباره معیارها و ملاک‌های انتخاب آثار این بخش توضیح داد: اعضای هیات انتخاب این بخش متشکل از میرطاهر مظلومی، جهانشاه آل محمود و فریبا متخصص سال‌هاست در رادیو مشغول فعالیت هستند و از لحاظ کسوت، تجربه و توانایی فنی و خلاقانه‌شان هم آثار را با دقت زیادی انتخاب کردند.
مدیر بخش رادیوتئاتر درباره تاثیر جشنواره بین المللی تئاتر ..

امین رهبر:مسیر علمی و تخصصی برای رادیوتئاتر هموار شده است

مدیر بخش رادیو تئاتر سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معتقد است گونه رادیوتئاتر در مسیر علمی و تخصصی قرار گرفته و به زودی مخاطبان بیشتری را با خود همراه خواهد کرد.

امین رهبر:مسیر علمی و تخصصی برای رادیوتئاتر هموار شده است – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی تسنیم، امین رهبر مدیر بخش رادیو تئاتر این رویداد درباره کیفیت آثار دریافتی این بخش گفت: رادیوتئاتر یک حوزه نوظهور است، آثار انتخابی این بخش هم از لحاظ کیفی در سطح نمایش رادیویی قابل تامل و خوب هستند اما اینکه به چه صورتی می‌توانند عناصر اجرایی و رادیویی را به صورت خلاقانه باهم تلفیق کنند باید در زمان جشنواره به تماشا نشست.

کارگاه‌ها و اجراهای باربا و کاستلوچی در جشنواره تئاتر فجر برگزار نمی‌شود

امین رهبر درباره معیارها و ملاک‌های انتخاب آثار این بخش توضیح داد: اعضای هیات انتخاب این بخش متشکل از میرطاهر مظلومی، جهانشاه آل محمود و فریبا متخصص سال‌هاست در رادیو مشغول فعالیت هستند و از لحاظ کسوت، تجربه و توانایی فنی و خلاقانه‌شان هم آثار را با دقت زیادی انتخاب کردند.

مدیر بخش رادیوتئاتر درباره تاثیر جشنواره بین المللی تئاتر فجر بر گسترش مخاطبان این گونه و رونق آن بیان کرد: تئاتر و رادیو می‌توانند به یکدیگر کمک کرده و فضا را برای پیشرفت یکدیگر فراهم کنند، در واقع اینکه رادیو در قالب جشنواره فجر به شکلی مستقل کنار تئاتر قرار گرفته است اتفاق بسیار مثبت و مهمی است که امیدوارم تداوم داشته باشد. اما چون رادیوتئاتر رسانه جدیدی است و نگاه تازه‌ای به حوزه نمایش رادیویی دارد مسلما بدون ضعف نیست و این ضعف‌ها به مرور زمان برطرف خواهد شد.

وی افزود: جشنواره تئاتر فجر بهترین رویداد برای ارائه آثار رادیو تئاتر است چون بزرگ‌ترین و بهترین ویترین تئاتری کشور و منطقه است و هنرمندان فعال در حوزه رادیوتئاتر باید از ظرفیت جشنواره برای معرفی و رساندن هنر خود به گوش مخاطبان استفاده کنند.

رهبر درباره وضعیت رادیو تئاتر در سال‌های اخیر گفت: خوشبختانه مدیریت حال حاضر اداره کل هنرهای نمایشی رادیو بسیار به این گونه توجه دارند و به نظرم این حوزه در سال‌های آینده به شکلی علمی و حرفه ای دنبال خواهد شد و مخاطبان خود را پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.